Autor Wątek: Rover - wymiana pierścieni  (Przeczytany 6249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - wymiana pierścieni
« dnia: Wrzesień 29, 2005, 19:51:24 pm »

niezalogowany Gifter

  • Gość
no dzis sie dowiedzialem ze cylindry sa w stanie mozna powiedziec nienaruszonym tzn sa zuzyte tylko 0,08mm :) a silnik ma przejechane 200tys, mechanicy ktorzy robia roverki powiedzieli ze ten silnik wyglada jakby mial przejechane 90tys. :) pytaja sie jaki olej leje :) a ja ze LOTOS na to oni  :eek:  :shock:  :shock:  teraz to i ja sie przekonalem do tego oleju jak zobaczylem w jakim stanie jest silnik poza tym ze pierscienie sa do wymiany :P

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2005, 11:24:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
to daj znać czy spalanie oleju zmaleje.

PS. Ile kosztowaa wymiana pier?cionków ??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2005, 10:26:41 am »

Gifter

  • Gość
wymiana 250zł ale oryginalne pierscienie kosztuja 260zł + oryginalna uszczelka 220zł

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 01, 2005, 23:27:02 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
ooo frack jednak kupiłbym zamienniki za 130zł, zamiennik uszczelki za 90zł i spróbowalbym wymienic je samemu ;)
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 03, 2005, 17:58:31 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
tak sie sklada ze te silniki na kazdym oleju maja takie zuzycie czyli sie nie zuzywaja :-), co do cisnienia to moj ma wyzsze, ale ma tez polowe mniejszy przebieg, najwyzsze wynioslo na jednym mialem 16 atm
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 03, 2005, 18:18:29 pm »

Gifter

  • Gość
AndrewS#100 jak mechanik wlał na chwile olej w cylinder to bylo 15,5 :) tak wiec napewno standart to tak jak mowisz 16 atm i ja teraz bede mial tyle :)

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 03, 2005, 23:28:04 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
standart to tak jak mowisz 16 atm i ja teraz bede mial tyle
no i co sie chwalisz.... :mrgreen:  A ja mam max 11 i sie nie wstydze :mrgreen:  :roll:  oleju bierze stosunkowo mało tak ze mam go w d... poki co :roll:
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 04, 2005, 11:37:33 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "mastah22"
 oleju bierze stosunkowo mało tak ze mam go w d... poki co :roll:


Jak mozesz tak brzydko mowic o rovereku :mad:  Swoja droga to ciekawe jakie ja mam sprezanie.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 04, 2005, 11:59:41 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Senn#1869, mam ten silnik w d....pie nic przy nim nie robie jak sie posypie to załoze 1.8 :P
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 04, 2005, 12:07:33 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Kurnaaaaaaaa, ja tez chce 1.8 i zaczynam zbierac kapuche, tylko ze odpukac moj 1.4 chodzi jak zegarek i nie wiem kiedy sie posypie a sprzedawaac go to troche lipa. AAA ojcu sprzedam hehe :mrgreen:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 04, 2005, 13:29:19 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
mam nadzieje ze zbieracie na 1.8 cos kolo 3500-4000, bo w nizszej cenie baaaaaardzo trodno cos znalezc, a w dobrym stanie to juz w ogole.  :mrgreen: Bez 3000 zl to w sumie nie ma co zaczynac poszukiwan...     a tak w ogole to dziwni ci ludzie sa, za silniki hondy 1.8 z rovera w (podobno) super stanie z niskim przebiegiem chca okolo 2000tys, a za analogiczny silnik tyle ze rovera juz od 3000 i w gore. :rolleyes:  :rolleyes:
to ja, byly Marcin#839

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 04, 2005, 15:14:31 pm »

Gifter

  • Gość
Marcin#839 racja racja :D

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2005, 17:41:23 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
no to trzeba jechac do angoli i przywiesc odrazu ze 4, co do silnikow hondy to widoczie sa gorsze skoro tansze  :D
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 04, 2005, 17:45:31 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
no to AndrewS do roboty ;)  :mrgreen:  ;)
to ja, byly Marcin#839

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 04, 2005, 18:35:07 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
mam nadzieje wypatrzyc jakiegos u naszych zachodnich sasiadów na jakims szrocie z jakiegos frelandera najlepiej rozbitka.

[ Dodano: 2005-10-04, 22:06 ]
jakby to był 1.8...
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=65805003
kurde kurde kurde...
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 05, 2005, 16:58:18 pm »

Gifter

  • Gość
a ja dzis widziałem swoje auto ale jeszcze nie skończone, najciekawsze jest to ze oryginalne pier?cienie były za duże i trzeba było je spiłować chyba z 1,5mm  :shock:  :shock:  po tym zabiegu weszły idealnie a stare pierscienie to mialy taki otwór ze pier...... zobaczymy jak autko bedzie chodzic po tym zabiegu jak cos bede wiedzial to napisze dalej  ;)

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 06, 2005, 08:29:44 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Gifter#354"
a ja dzis widziałem swoje auto ale jeszcze nie skończone, najciekawsze jest to ze oryginalne pier?cienie były za duże i trzeba było je spiłować chyba z 1,5mm  :shock:  :shock:


Ze co?? :shock:  :shock:  Pilowac pierscienie :shock:  Jak to ma potem chodzic dobrze. Moze jakies badziewie kupiles.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 06, 2005, 08:55:45 am »

Gifter

  • Gość
Senn#1869 go?ciu ponoc nie jednego roverka robil i mowi ze czasami trzeba troche spiłować bo sam pierscien by nie wszedł a to były oryginaly w pudełku,w foli i tak dalej wygladaly na oryginaly zreszta kupilem je w intercar`rze we wrocku a tam ponoc nie kantuj?

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 06, 2005, 09:14:18 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Kurde, moze i mechanior wie co robi, ale jakos to budzi moje watpliwosci :?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 06, 2005, 09:32:11 am »

Gifter

  • Gość
a moje raczej nie, facet jest dobry bo cale miasto do niego sie zjeżdża tak wiec cos w tym musi byc a nikt niezadowolony nie wyjeżdżał z moich znajomych  ;)  w razie czego trzeba byc dobrej my?li  ;)  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: