Autor Wątek: ABS polonez  (Przeczytany 4419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ajk#1212

  • Gość
ABS polonez
« dnia: Listopad 24, 2005, 21:03:22 pm »
czy da się założyć ABS do poloneza atu gsi 1.6 np. od innego auta :badass:

Piotrek_

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 24, 2005, 21:13:21 pm »
da sie

Piotrek_

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 24, 2005, 21:19:22 pm »
Van#1860, a na cholere pompa i hamulce? wystarczy wydumac jak pobierac impulsy z kol, a sterowaniem przeplywu plynu zajmie sie sterownik. pompa jaest taka jak zawsze, zaciski tez sie nie zmieniaja.

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ABS polonez
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 24, 2005, 21:26:30 pm »
z tego co mi wiadomo to czujnik znajduje się w piascie. Więc przeszczepić piaste wraz z heblem najszybciej. chyba ze montować jako? te czujniki
no to przód a tył?? to juz wyższa szkoła jazdy
pompa w sumie mogła by zostac

ajk#1212

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 24, 2005, 21:33:07 pm »
prosiłbym o bardziej konkretn? odpowied? od jakiego samochodu sterownik od jakiego czujniki :cry:

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ABS polonez
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 24, 2005, 21:36:11 pm »
nie oriętuje się czy kto? już co? takiego próbował. Ale chyba z rodziny fiata trzeba by co? szukać.

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ABS polonez
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 24, 2005, 21:52:58 pm »
to znaczy ze trzeba zagl?dac w z?bki karetek

ajk#1212

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 24, 2005, 22:07:07 pm »
ty chyba ?le pierdzi bo polonez nie był produkowany z absem nigdy :!:

Czaku

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 24, 2005, 22:10:25 pm »
Jeszcze jak robilem na schrocie to przyjechal do nas gosciu atu + z klima i absem zalozonym od Lanosa 1,6 mowil ze duzo przerobek nie bylo i zgrywalo sie to idealnie mam namiar na goscia jak by ktos chcial

kowal

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 24, 2005, 22:14:02 pm »
Cytat: "ugresia"
ty chyba ?le pierdzi bo polonez nie był produkowany z absem nigdy :!:


zebys sie nei zdzwiwl co FSO wypuszczalo.....
1.6 16V tez nie bylo produkowane... a jednak sa sztuki fabryczne...
analog tez nie byl produkowany - a jest pare sztuk...

w fso nigdy nie mow nigdy :)

Offline Pio555

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 275
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opel Corsa C 1.4 16V RENAULT SCENIC 1,9 dci
ABS polonez
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 24, 2005, 22:16:55 pm »
Cytuj (zaznaczone)
zebys sie nei zdzwiwl co FSO wypuszczalo.....

ta....dobry przykład mój parch....

Chomal#1856

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 25, 2005, 13:45:31 pm »
jak moj kuzyn pracował w Nysie w FSD to mowił ze TRUCKi ktore szły na export miały ABSy no i ogolnie wygl?d był inny tych furek drobnostki takie jak swiatła czy jakies dodatki typu listwy itp. były inne

mati_lecha#332

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 25, 2005, 18:36:58 pm »
Już nie po raz pierwszy spotykam się z ABS w Plusie. Kilka razy widziałem ogłoszenia sprzedaży Poldkaów Plusów gdzie miały one ABS. Raz pytałem wła?ciciela i potwierdził, że to nie pomyłka, ale też nie wiedział jak ten ABS się znalazł w aucie, bo nie był pierwszym wła?cicielem.

Chomal#1856

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 25, 2005, 18:51:56 pm »
Podobno w magazynach FSD w Nysie s? jeszcze częsci które mozna wykupic za groszowe sprawy na ten temat bede miał wiecej informacji w niedziele. :)

pluton_14

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 25, 2005, 22:26:21 pm »
Sam osobiscie widzialem 1 atu i 2 caro z nakejka ABS na klapie.




PZDR Pluton

Synek1990

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 26, 2005, 10:06:42 am »
Cytuj (zaznaczone)
zebys sie nei zdzwiwl co FSO wypuszczalo.....
1.6 16V tez nie bylo produkowane... a jednak sa sztuki fabryczne...
analog tez nie byl produkowany - a jest pare sztuk...

w fso nigdy nie mow nigdy


Dokladnie...

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
ABS polonez
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 26, 2005, 10:17:06 am »
Cytuj (zaznaczone)
Nysie s? jeszcze częsci które mozna wykupic za groszowe

Ciekawe za jakie grosze??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

ajk#1212

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 26, 2005, 10:25:02 am »
mozna poszukac w ogłoszeniach poldka z ABS i go obejżeć jak sprzedaj? to dadz? sprawdzić samochód ja sam się spodkałem z kombi ABS ale niezagl?dałem pod masę bo był zadrogi i zrezygnowałem

ajk#1212

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 26, 2005, 16:12:35 pm »
naklejki ABS można kupić i nawet na maluchu nakleić  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Chomal#1856

  • Gość
ABS polonez
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 26, 2005, 19:37:31 pm »
ugresia,
Jaki? Ty przystojny :D