Autor Wątek: nie chodzi na benzynie  (Przeczytany 4152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nie chodzi na benzynie
« dnia: Grudzień 10, 2005, 14:38:39 pm »

FAN

  • Gość
mam wielki problem.
Moje ATU + 1.6 GLI na jednopunktowym wtrysku BOSCHA od pewnego czasu nie chodzi na benzynie.Tzn jak sie będzie robić przygazówke to pali ale jak sie pu?cie gaz to od razu ga?nie.
Byłem z poldkiem w serwisie tam sprawdzili ci?nienie paliwa i wyszło ze ledwo bena dochodzi do wtrysków.Powiedzieli że to wina pompy<ok. 400 zł>
Ja jednak przypomniałem sobie ze filtr paliwa nie był już wymieniany ze 3 lata wiec go wymieniłem <21 zł>
100 km silnik na benzynie pracował az miło.
Dzisiaj problem znów powrócił zero jazdy na benzynie.Juz nie wiem gdzie szukac przyczyny :(

-Wymiana pomki paliwa
-ponowna wymiana filtra <co jest wprost niemozliwe>
-może reset komputera pomoze <jak to sie dokładnie robi>

miał ktos podobne problemy  :?:  :?:

co mam jeszcze posprawdzać

prosze o pomoc

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 10, 2005, 22:21:34 pm »

rolek

  • Gość
Sprawd? jeszcze raz filtr paliwa bo może ci?gnie ci jakie? syfy ze zbiornika i przez to się zapycha

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2005, 23:10:38 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
A tak na marginesie - jakby co pompa jest sporo tansza.
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 12, 2005, 15:10:19 pm »

KANAL

  • Gość
Stawiam na pompe... jesli dziala na podobnej zasadzie do tej w abimexie to przed zakupem nowej dokladnie ja obejrz... chodzi mi o gumowe wezyki, po czasie potrafia zrobic sie miekkie i przez to pompa nie pompuje jak trzeba. Wymien wezyk i sprawdz efekt, jak nie pomoze to jeszcze trza pokombinowac, po co od razu wydawac ktoras stowke.

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2005, 18:57:39 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
zrob reset.mialem takie same objawy jak ty i wymienili mi wklad pompy
po tygodniu mialem to samo, to wymienili cala pompe
po tygodniu znowy to samo
pojechalem do innego mechaniora ktory na moich oczach zrobil reset i powiedzial NIECH PAN SIE PRZEJEDZIE jak wrocilem uradowany to powiedzial,ze nalezy sie dobre slowo :mrgreen:

a warsztat ktory wymienial 2 razy pompe zrobil ZWROT KOSZTOW :mrgreen:
od tamtego czasy raz na jakis czas robie reset i jest gicior :mrgreen:


reset kompa robisz w sposob nastepujacy
-na poczatku zadbaj o to aby samochod mial temperaturke silnika odpowiednia, wtedy proces resetu bedzie krotszy.
-nastepnie wypnij ten podluzny wtyk z kompa (znajduje sie to za lewym reflektorem)
-zapal papierosa/wypij piwo lub kubusia
-po 5 min wepnij wtyk
-uruchom silnik nie dodajac gazu
-niech chodzi na wolnych obrotach do czasu zalaczenia sie wiatrakow na chlodnicy
-DOBRE SLOWO
 :mrgreen:

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 12, 2005, 21:11:39 pm »

skandal#1909

  • Gość
przykleje się do tematu bo mam problem z benzyn? ale nie taki jak wy
u mnie znów na zimnym silniku na benie chodziu fajnie równiutko ale za to jak się zagrzeje ok 90 stopni pracuje nie równo obroty skacz? między 700 a 900 i nie mam pjęcia co to może być
pomocy plis

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 13, 2005, 09:04:35 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ty masz gaznik to zupelnie inna brocha 8)

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 13, 2005, 21:46:59 pm »

skandal#1909

  • Gość
no wiem ale nikt nie umi mi podać przyczyna dlaczego on tak robi
a dzi? postanowiłem poje?dzić na benzynce i co zauważyłem??
przy temp 50 stopni dalej nim szarpie i dusi się przez momęt a pó?niej zaraz wchodzi na obroty nie ma tego swojego poweru !!!:(

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2006, 20:08:05 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "KANAL"
ale jeszcze nigdy go nie holowalem



Zawsze jest ten pierwszy raz ;)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2006, 20:39:38 pm »

KANAL

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Zawsze jest ten pierwszy raz

Oczywiscie ze tak, oby predko nie nastapil :)

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 02, 2006, 20:42:11 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Kiedys wkoncu bedzie trzeba go zaholowac na szrot :roll:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 02, 2006, 20:45:25 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "OZi#1845"
Kiedys wkoncu bedzie trzeba go zaholowac na szrot :roll:


Od razu tak drastycznie :) poki co wystarczy holowanie pod dom :)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 02, 2006, 20:48:38 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Ja tu miałem na mysli daleka przyszlosc, za jakies 20-30 lat ;)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 02, 2006, 21:26:53 pm »

KANAL

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Ja tu miałem na mysli daleka przyszlosc, za jakies 20-30 lat

Z czasem bedzie coraz mniej eksploatowany a za to bardziej dbany :) W zimie bedzie nie jezdzony i przykrywany kocem. Juz czasem jest przykrywany bo dach garazu przecieka jak jest duza ulewa :)

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 02, 2006, 22:02:38 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "KANAL"
Cytuj (zaznaczone)
Ja tu miałem na mysli daleka przyszlosc, za jakies 20-30 lat

Z czasem bedzie coraz mniej eksploatowany a za to bardziej dbany :) W zimie bedzie nie jezdzony i przykrywany kocem. Juz czasem jest przykrywany bo dach garazu przecieka jak jest duza ulewa :)


Jak ja bym chcial miec garaz.... :D
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 03, 2006, 12:46:10 pm »

Maro

  • Gość
Przepraszam :twisted: Mam pytanko...Kto? wcze?niej wspominał o jakim? krachciej?cym wężyku przy pompce paliwa i chciałbym wiedzieć czy jest do niego dostęp przez "właz" w bagażniku w miejscu koła zapasowego,czy trzeba wyjmować zbiornik? Mam też dziwne objawy z prac? na benzynie (1,6Gli Bosch).Pozdrawiam

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 03, 2006, 13:51:10 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Mam Poldka Caro + z wtryskiem boscha i mam niepokoj?ce objawy, a mianowicie gdy silnik jest zimny czeba go strasznie długo kręcić żeby zapalił ,ale jak już silnik jest cieply to pali na dotyk i co może być przyczyn? takiego zachowania :?:

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 03, 2006, 15:45:53 pm »

Miłosz

  • Gość
Mam taki sam problem ale z poldkiem caro 1.6GLE na gazie pali bez problemów ale na benzynia raz zaskakuje raz nie a jak zaskoczy to go gazuje puszczam a on ga?nie ??? Co może być winien tego tylko filtr ??? :cry:  :cry:  :cry:  :sad:

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 03, 2006, 17:13:41 pm »

by-y fan poloneza

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Cytuj (zaznaczone)
Moja flustracja mark? FSO wynika z faktu że po (rzekomo) 100ty? (mam go od przebiegu 80 ty?) poszedł wałek rozrz?du i warsztaty zaczęły czarn? serię wymian (x5) nabijaj?c kieszenie FSO i producentowi montowały wypuszczane przez nich buble wraz z popychakami uszczelkami itp. pier...ami. Zwykle wałek wytrzymywał od 1-3 ty?.

Moj ma 90tys, mam nadzieje ze po 100tys nie zrobi mi zadnej niespodzianki i nie bedzie takich problemow jak z Twoim... Kiedys cos slyszalem o bardzo kiepskich walkach rozrzadu do PNa. Podobono w sklepach jest tylko g.o.w.nia.ne rzemioslo i stad te czeste wymiany. Ale moim zdaniem takich felernych czesci zamiennych nie powinno byc w sklepach.


Moja rada (odpukać) jak wałek rozrz?du padnie. Po?lij go do "|wi?tka" który go napawa i dostarcza wraz ze swoimi popychaczami do których montuje się regulatory mechaniczne jak w starym polonezie. Zakładam że masz silnik z samoregulatorami zaworów. Cało?ć 380PLN + regulatory ze starego caro. Fabryczny wałek + popychaki ok. 600PLN ale to wszystko buble wpychane byłym klientom FSO.

Cytuj (zaznaczone)

były fan poloneza,  
Cytuj (zaznaczone)
ma mnie dowozić do końca tygodnia. Potem... egzekucja

co chcesz z nim zrobic? jesli blacha zdrowa i problem tylko w silniku to moze warto sprzedac na czesci albo w calosci po okazyjnej cenie. Moze ktos chetnie wsadzilby tam jakiegos DOHC i jezdzil nim jeszcze dlugo dlugo :)


Jak mnie dowozi do czwartku/pi?tku - będzie żył :)

nie chodzi na benzynie
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 03, 2006, 17:28:11 pm »

KANAL

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Moja rada (odpukać) jak wałek rozrz?du padnie. Po?lij go do "|wi?tka" który go napawa i dostarcza wraz ze swoimi popychaczami do których montuje się regulatory mechaniczne jak w starym polonezie. Zakładam że masz silnik z samoregulatorami zaworów. Cało?ć 380PLN + regulatory ze starego caro. Fabryczny wałek + popychaki ok. 600PLN ale to wszystko buble wpychane byłym klientom FSO.


Dzieki za rade :) Jesli bedzie taka potrzeba to skorzystam napewno. A zawory regulowane sa mechanicznie :).

Cytuj (zaznaczone)
Jak mnie dowozi do czwartku/pi?tku - będzie żył

Oby dowiozl ;)