Autor Wątek: 10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana  (Przeczytany 8234 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 16, 2005, 10:20:12 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
poczekaj do poniedzialku jak bedzie bocian na necie to ci napisze bo sie teraz w to bawi

10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 16, 2005, 16:48:00 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no i ja jutro che sie wziac za podmiane dyferka mam obecnie na podwórku jakas uzywke ale neistety z 1.6  :cry:  Oby okazał sie cichszy niz mój bo juz do głowy z tego wycia dostaje... :mad:
  • Jef
  • Czaku

10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 17, 2005, 07:56:29 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Spoko mastah, ja jezdzilem na moscie od 1.6 nie bedac tego swiadomy hehe. Powiem Ci ze nie zauwazylem roznicy wracajac do slusznego przelozenia. A jezeli bedzie cichy to warto stracic troszke na dynamice.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 17, 2005, 09:24:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No jestem na necie  :mrgreen: .

AD. łozytska:
- ataku 2x 20-coś
- przekładni głównej 2x 30-coś
- półosi 2x 20-coś
Więcej łożysk chyba nie ma albo o którymś zapomniałem.

Ad zmiana przełożeń: Seen ty nie widizałeś różnicy bo twój seedometr i obrotometr  ;)  działały jak działają. nie miałes stosownej przekładni w skrzyni a co za tym idzie miałeś spore przekłamania. Jedno jest pewne: teraz do 100 rozpędzasz się szybciej.

Co do cichości to ten twój most Seen jest fajny  :mrgreen: . Żeby było znośnie to trzeba albo wolniej jak 50 albo szybciej jak 110. No ale aby do wiosny. Wtedy to moze wyjdzie nowe wydanie mojego starego mosta  :mrgreen: .

AD. 4,77 i karetki: dziwne w końcu one jeżdzą bardzo szybko co przy seryjnych silnikach i takim przełożeniu dawałoby im max 120km/h (sugreując się info z allegro). No chyba że w parze idzie inna skrzynia biegów z baaardzo długą V.
Kto ma znajomości w kolumnie transportu żeby to srpawdzić  :lol:  :lol:  :lol: .


PS. Wolnym czasem planuję pokombinować ze skrzynią biegów coby nieco V rozciągnąć  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

10:43 a 11:43 Mosty w poldku zamiana
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 17, 2005, 11:16:43 am »

peron

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
AD. łozytska:
- ataku 2x 20-coś
- przekładni głównej 2x 30-coś
- półosi 2x 20-coś
Więcej łożysk chyba nie ma albo o którymś zapomniałem.

a ktore trzeba regulowac po wymianie tzn to o czym pisaliscie wczesniej?