Autor Wątek: silnik 1,8 (130KM)?????????  (Przeczytany 5318 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 08, 2006, 16:01:11 pm »

Drobek

  • Gość
ale masz przecież 2 to jednego bys mógł sprzedac za 200  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  no żartuje.  Ja zamierzam kupic 1,8 albo do mojego 2,0 kupic i przerobic głowice z np, fiata tipo 2,0 16v ale jest mały problem z poprowadzeniem wydechu  :(

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 08, 2006, 16:14:50 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Czyli jak spzredam za 200 to mam dołozyc do interesu :roll:  Od fiata tipo to nie wiem czy podejdzie, ale od cromy 16V na pewno. Oprócz głowicy czeka cie tez wymiana tłoków, albo wykonanie innych frezów pod zawory, wiec nie jest to takie hop siup. Wydech prowadzisz tak jak w silnikach V6 -prowadzisz na przód auta i duzym zakolem wracasz na tył auta. Dodatkowo musisz wykonac osłone cieplna dla rozrusznika i rozdzielacza zapłonu(jezeli ma zostac w bloku) i wymienic głowiczki w głowicy poniewaz w przednionapedówce silnik jest pochylony i ma inaczej usytuowane odpływy oleju od wałków
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 08, 2006, 16:25:53 pm »

Drobek

  • Gość
ja miałam takiego fiata sedicivalvole i sie przygl?dałem tylko jak narazie uszczellce pod głowica i sa bardzo podobne. Wiem ze to niejest takie proste ale chyba bardziej opłacalne niz remontowa stara głowice i która znów po przejechaniu 20 000 bedzie do remontu. Ja niewiem czy to ja mam pecha czy te głowice sa takie felerne bo to juz drugi silnik i to samo.
a co do tego 16v to z wydechem jest chyba najwiekszy problem, wydech musi byc swobodnie  odprowadzony bez jakistam dodatkowych "zakrętów". gdyby rozrusznik był z drugiej strony to wszystko było by oki i wtedy tak jak w silniku rovera

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 08, 2006, 23:04:44 pm »

michalrau

  • Gość
Drobek a czemu nie wyremontujesz tego silnika co masz. Tak czy inaczej będziesz musiał 1 000 zeta prawdopodobnie utopić czy wyremontujesz porz?dnie ten czy kupisz co? nowego a potem będziesz go remontował. Tak mi się wydaje. A może jest poprostu tak, że ten 2,0 co siedzi w Twoim aucie Cię poprostu już denerwuje?

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 09, 2006, 01:26:52 am »

Drobek

  • Gość
ja tam jak narazie chce kupic tanio, okazujnie, dobry silnik  :D  i wsadzic go narazie bez remontu bo z kaska narazie bardzo krucho a potem dopiero sie nim zaj?ć. Bo z wyjęciem silnika to niemam problemu bo mam odpowiednie warunki itd i wcale nie łudze sie że kupie super silnik którego niebede remontował

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 01, 2006, 18:02:31 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 01, 2006, 23:48:30 pm »

Chomal#1856

  • Gość
THX Elwood#1887,   :roll:

silnik 1,8 (130KM)?????????
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 03, 2006, 15:49:48 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG