Autor Wątek: Uniwersalny zamek centralny..  (Przeczytany 23740 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

centralny zamek
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 25, 2006, 15:05:45 pm »

Homik

  • Gość
z tego co rozumiem to alarm masz że kupijesz bez pilota, więc na twoim miejscu kupił bym od starmacha, a to dlatego ze kolega do malucha sobie kupował od niego (ale na pilota) i zakładali?my to u niego i naprawdę jako?ć dobra, kolega się obawiał że z jako?ci? może być nie teges ale pozytyw na 98% bym postawił :D

centralny zamek
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 25, 2006, 15:51:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
te wszystkie zamki sa takie same
ja kiedys kupilem w takim opakowaniu jak druga aukcja na zapas 2 komplety po 50pln ,bo myslalem ,ze juz taniej nie bedzie  :oops:  ,ale widze ze stanialy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 25, 2006, 20:54:50 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Kurde juz sie nie moge doczekac az zakupie to do swojego :D Co z ta wiosna???
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 25, 2006, 22:08:52 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Dzięki za podpowiedz a no i ja to nie bede czekał do wiosny tylko w przyszłym tygodniu sionde u wójak bo jescze musze założyć pare żeczy i poprawić...A nie wiem jak z tymi siłownikami z tylca...

centralny zamek
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 26, 2006, 01:53:07 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w plusie te silowniki z aukcji pasuja ,tylko trzeba uzyc tych blaszanych szyn montazowych ,bo do drzwi bezposrednio sie nie da przykrecic ,przez tewystajace silniczki
przynajmniej mi nie pasowalo ,bo probowalem wcisnac mozliwie w to miejsce gdzie serwis inne silowniki zamontowal
przy pierwszym montarzu powinno pojsc dosc gladko
za to z przodu to juz bajka ,miejsca duzo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 25, 2006, 09:13:31 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Mam takie pyatnko bo wczoraj wszystko rozmontowałem i przykładałem i zw?tpiłem jak zobaczyłem nie widziałem jescze u nikogo jak centrlany jest montowany i nawet nie wiem jak z tylca a gdzie w z przodu dawali?cie bo ja my?le tuż pod zamkiem a z tylca??Pod trójk?tem to ciężko to mozę być...

centralny zamek
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 25, 2006, 12:07:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
z przodu zamontuj w rogu drzwi
z tylu troche za klamka jest spory otwor technologiczny - tam zamontuje silownik (na wysokosci klamki)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 25, 2006, 12:56:03 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "KGB"
w plusie te silowniki z aukcji pasuja ,tylko trzeba uzyc tych blaszanych szyn montazowych ,bo do drzwi bezposrednio sie nie da przykrecic ,przez tewystajace silniczki
przynajmniej mi nie pasowalo ,bo probowalem wcisnac mozliwie w to miejsce gdzie serwis inne silowniki zamontowal
przy pierwszym montarzu powinno pojsc dosc gladko
za to z przodu to juz bajka ,miejsca duzo


u mnie wszystko pasowalo z przodu... zadnych szyn (silownik w dolnym rogu od strony zamka drzwi), nnatomiast z tylu silowniki przykrecone sa do blachy drzwi za posrednictwem szyn (mniej wiecej w okolicach klamki)

polecalbym ten typ (sposrod umieszczonych tu linkow): http://www.allegro.pl/item88239955_centralny_zamek_4drzwi_wysoka_jakosc_super_cena.html
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 25, 2006, 13:16:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Osfald,
wlasnie o tylne drzwi mi chodzilo ,tylko pominalem jeden wyraz  :mrgreen:
z przodu oczywiscie jest duzo miejsca i wszystko sie miesci bez szyn
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 25, 2006, 13:27:35 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no widzisz.. jedno slowo, a Osfald juz przykrecilby na szynie z przodu  :mrgreen:  :roll:
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 25, 2006, 13:33:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
eee ,wszystko w porzadku napisalem
wlasnie przeczytalem swoja wypowiedz i w ostatnim zdaniu jest korekta  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 25, 2006, 13:36:48 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no to bajka  :mrgreen:
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 25, 2006, 14:32:38 pm »

beton

  • Gość
słuchajcie zamontowałem centralny zamek firmy tstor czy co? takiego.

Podł?czyłem według kolorów, napięcie, centralkę.

I gówno z kluczyka jak otwieram to cos bzyknie i u kierowcy nie otwiera się tylko lekko bzyknie. Jak odkreciłem te kosteczki od prętów to jest to samo.
Jak recznie podnosze do góry u kierowcy to czuć impulsowe uderzenia w dół.
Od pasażera jak ruszam to nic sie nie dzieje.

centralny zamek
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 25, 2006, 14:39:34 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
w drzwiach kierowcy powinienes miec silownik master (z reguly 5 przewodow)... jego podniesie lub opuszczenie (reczne) powoduje zamykanie i otwieranie calej instalacji... alarm natomiast wlacza i wylacza silowniki niezalenie od mastera (aczkolwiek popsuty wylacznik w masterze moze niezle namieszac)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 25, 2006, 15:00:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w instrukcji pewnie masz napisane ,ze w przypadku "plywania" bolcow trzeba odwrocic polaryzacje przewodow zasilajacych
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 25, 2006, 15:36:48 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Cytat: "Osfald"
no widzisz.. jedno slowo, a Osfald juz przykrecilby na szynie z przodu  :mrgreen:  :roll:

Jezeli masz elektryczne szyby to w rogu drzwi silownik nie wejdzie i trza na szynach montowac. A jezeli nie masz elektrycznych to owszem bez szyny w rogu drzwi! :D
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

centralny zamek
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 25, 2006, 15:55:08 pm »

beton

  • Gość
Cytat: "Osfald"
w drzwiach kierowcy powinienes miec silownik master (z reguly 5 przewodow)... jego podniesie lub opuszczenie (reczne) powoduje zamykanie i otwieranie calej instalacji... alarm natomiast wlacza i wylacza silowniki niezalenie od mastera (aczkolwiek popsuty wylacznik w masterze moze niezle namieszac)


okablowanie jest na przód po 5 kabelków na strone a na tylne po 2.
Instrukcji nie dostałem ,a jak dzwoniłem do sprzedawczyka to powiedział ,że musze sam sobie poradzić, K...a jede do nich w poniedziałek i nabluzgam .kupoiłem je na allegro
http://allegro.pl/item83927270_centralny_zamek_tesor_na_2_drzwi_2_mastery.html

  Musze kupić jescze jeden na drzwi pasażera (slave) ?

centralny zamek
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 25, 2006, 16:22:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie musisz kupowac slave
z przodu moga byc dwa mastery (ale jakbys mial jednego slave to bys widzial ktore kable sa zasilajace :D )

w sumie dziwne ,ze ruszajac bolcem nie dziala ,wyglada to tak jakby ktores kable byly ze soba zamienione miejscami
albo pudeleczko masz zepsute
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 25, 2006, 23:17:54 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Ja moge się pochwalić zę dzisiaj założyłem zamek ale lipa bo dokręcaj?c w dzrzwiach od kierowcy pękneło mi to takie żeby siłownik z rygielkiem poł?czyć a z tylca to tak na patenie na szynie tam jest akurat takie miejsce gdzie s? takie 2 kwadraciki i tam własnie odwróciłem kolory kabli w tlnych drzwiach i chulo...

centralny zamek
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 26, 2006, 11:30:34 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "beton"
Cytat: "Osfald"
w drzwiach kierowcy powinienes miec silownik master (z reguly 5 przewodow)... jego podniesie lub opuszczenie (reczne) powoduje zamykanie i otwieranie calej instalacji... alarm natomiast wlacza i wylacza silowniki niezalenie od mastera (aczkolwiek popsuty wylacznik w masterze moze niezle namieszac)


okablowanie jest na przód po 5 kabelków na strone a na tylne po 2.
Instrukcji nie dostałem ,a jak dzwoniłem do sprzedawczyka to powiedział ,że musze sam sobie poradzić, K...a jede do nich w poniedziałek i nabluzgam .kupoiłem je na allegro
http://allegro.pl/item83927270_centralny_zamek_tesor_na_2_drzwi_2_mastery.html

  Musze kupić jescze jeden na drzwi pasażera (slave) ?


tak jak napisal KGB.... masterow moze byc wiecej ale powinien byc przynajmniej 1 w drzwiach kierowcy  :smile:

MaciejFSO#1830 ja mam elektryczne, oryginalne szybki i mam silowniki tam gdzie opisalem... tz. mam na mysli drzwi przednie  8)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)