powodem tego jest ze kupiłem w promocji akumulator 62A a ten alternator co mam tO MA 50A i dlatego szukam mocniejszego abym mogl go doladowac wjem ze po trasie doladuje ale wjecej jezdrze po mjescia
1. akumulator nie ma 62A tylko 62Ah (czyli mowimy o pojemnosci accu, a nie o jego pradzie)
2. wydajnosc alternatora (pradowa - w tym przypadku 50A) ma sie nijak do pojemnosci akumulatora o ile nie przeciazymy alternatora.... czyli akumulator bedzie prawidlowo ladowany o ile z tych 50A alternatora pewna czesc poplynie do akumulatora (w miare ladowania akumulatora stalym napieciem prad ladowania spada blisko do zera az napiecie akumulatora wyrowna sie z napieciem utrzymywanym za pomoca stabilizatora ~ 14,4V)
reasumujac... alternator dla tej pojemnosci accu jest jeszcze OK.... niestety aby akumulator w pelni naladowac bedziesz spalal troszke wiecej benzyny (wieksze obciazenie pradowe alternatora przy niezmienionym napieciu ladowania)