starsze fordy (escort mk3, sierra ) maj? dmuchawe na zewn?trz ( silnik i 2 bębny z łopatkami po obu jego stronach -tak jak bodajże w clio 1) i powietrze jest wdmuchiwane do nagrzewnicy wewn?trz ( cos jakby w poldku przed mr93 zamontować silnik w tym plastiku pod mask? ) natomiast jeszcze starsze fordy ( escort mk2, fiesta mk1, taunus,capri ) maj? zwykłe łopatki jak poldek ale wiatraK jest nad nagrzewnic? tam gdzie poldek ma klapki. Ale skoro masz dostęp do takiej to pomierz sam grzejnik ,bo to jest dobry materiał na przeróbkę żeby lepiej grzało.
Co do poldkowej nagrzewnicy to ona wcale tak ?le nie dmucha ale ma duże straty spowodowane rozprowadzaniem powietrza przez te nie gładkie rury i przez to ,że dmucha wszędzie i nie mozemy zamkn?ć np nawiewu na szybe.
Ja walcze od jakiego? czasu z adaptacj? nagrzewnicy z VW , zostały mi jeszcze 2 problemy do rozwi?zania ( jak zmniejszyć obudowe wiatraka żeby wszedł za schowek i jak podocinac panel sterujacy zeby wszedł zamiast radia. Ale niedługo może to rozwi?że