Autor Wątek: silnik m40 w budzie po 1,5 gle  (Przeczytany 16294 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 07, 2006, 18:12:55 pm »

e_gregor

  • Gość
Eater#851, najlepiej zrobić z rur podobnej ?rednicy co oryginał i mieszcz?cy tyle samo wody  :roll:

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 07, 2006, 18:41:11 pm »

Eater#851

  • Gość
Cytat: "e_gregor#1917"
Eater#851, najlepiej zrobić z rur podobnej ?rednicy co oryginał i mieszcz?cy tyle samo wody  :roll:


Poważnie?  :shock:   :D

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 07, 2006, 18:51:20 pm »

e_gregor

  • Gość
Eater#851, oj nie każdy wie że nie tylko objetosc a jeszcze długosć kanałów jest istotna :)

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 08, 2006, 15:49:34 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czepiacie się. Przecież wiadomo że wszystko jest istotne, nawet kształt  :twisted: . ja podałem najprostrz? metodę na zachowanie pojemno?ci.

załóżmy że pod ga?nik robisz od nowa baranka i podstawę ga?nika robisz dłuższ?. Potem zalewasz "wła?ciw?" ilo?ci? wody i obcinasz podstawę ga?nika we wskazanym miejscu. Dokładniej się tego nie da zmierzyć :P.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 30, 2006, 19:35:57 pm »

RATMAN#1809

  • Gość
i jak tam twaj? prace ?? Pomysł żyje czy umarł.... bo mi to samo chodzi po głowie :p

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 06, 2006, 00:43:15 am »

Długi#1865

  • Gość
ja tylko dodam ze jak juz wszystko zgrasz i bedzie poldem z enginem od beemki smigal to nie cisnij pod odcinkie...walek rozrzadu sie moze skonczyc i potem obroty beda dochodzic ddo 3-4 tys... nie zdaza sie to tak czesto jak w silnikach M10 ale jednak sa przypadki :) zycze powodzenia przy przekladce :) odpal, przejedz sie i powiedz jak bylo :)

[ Dodano: 2006-11-06, 00:44 ]
tylko nie przjmuj sie za bardzo tym co napisalem...zakladam ze ty nie jezdzic 24/24 z wcisnietym pedalem gazu na maxa....przy normalnej jezdzie nic sie nie stanie!! pozdro!!