Cała ta zabawa z założeniem M40 do Polda jest nic nie warta. Kosztowna a efektów nic.
Jeżeli myszlisz nad wlozeniem silnika z bmw do Polda to z E-30 masz alternatywe M20.
W mojej E-0 jest M20B25, 2.5 litra, 171 koni, 6 cylindrów w rzedzie. Fantastyczna elastycznosc i osiagi.
M20B20, 129 koni, 6 cylidrow, to teaz jakas alternatywa, bardzo elastyczna, spora moc, i ten magiczny dzwiek 6 cylindorw...
Tylko tak naprawde po co?
Taki sam efekt uzyskujesz wsadzajac Fiatowski 2.0, lekko dlubniesz glowice i latasz jak potluczony b?k.
Silnikom BMW w Poldku mowimy zdecydowane nie.
Poza tym, ze marke Bayerische Motoren Werke bardzo szanuje, wydaje mi sie lekko upodlajaca taka przerobka. 8)
Dla zainteresowanych - ponizej link gdze mozna obejrzec moja E-30tke.
Bawarynka 325i 1987 r.