Autor Wątek: silnik m40 w budzie po 1,5 gle  (Przeczytany 14683 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 04, 2006, 22:58:37 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Od omegi wejdzie -sam pomierzyłem go juz dawno temu :twisted:  Ale temat miał byc o BMW :]
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:01:21 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
sory za OT i ważne dla mnie info  :mrgreen:

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:14:51 pm »

WKLIW

  • Gość
widze że temat zszedł jak zwykle w kierunku roverków :D  ale mnie zastanawia jak bedzie z mostem  wytrzyma?? od razu mówie że od czasu do czesu lubie lekko zapiszczeć przy ruszeniu albo b?czka wykręcić nie posypie mi sie most przy takim silniku od bmw? i jeszcze jakie przewidujecie osi?gi z takim silniczkiem ?? bmw chodzi z nim jak dla mnie super ale jest o 200kg lżejsza od poldka :/

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:18:20 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Swój pierwszy most zabiłem na dotarciu silnika po remoncie wiec wszystko jest mozliwe :mrgreen:  Mosty sa tanie jakby co  :D  Co do osi?gów ciezko powiedziec  :?  na pewno spadnie przyspieszenie
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:20:20 pm »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
silnik 1.6 ma raptem 101 KM więc most powinien to przez jaki? czas wytrzymać, jak dlamnie to ten silnik za mocny nie jest, je?dziłem troche e36 z tym silnikiem i rewelacji nie było ale PN jest lżejszy więc może będzie lepiej to je?dziło.
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:31:18 pm »

WKLIW

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
na pewno spadnie przyspieszenie
chyba wzgledem tego samego silnika w bmw  bo  chyba do ohv to nie ma co porównywać :D bo wydaje mi sie że bedzie znacz?ca różnica na plus dla silnika m40

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 04, 2006, 23:34:26 pm »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
e30 z tym silnikiem waży 1065 kg a 100km/h osi?ga po 12,1 sekundy (dane katalogowe )
więc polonez może mieć co? w podobie.
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 05, 2006, 08:15:54 am »

Lodówa#1826

  • Gość
C+ z gazem i kierowc? waży równe 1200kg. Sprawdzone :)

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 05, 2006, 09:09:33 am »

Guciu1801

  • Gość
ja sie rewelacji po tym silniku nie spodziewam. 1.6 to jest minimalna pojemnosc na  polda. Pewnie bedzie zwawszy od OHV  i lepiej pracowal. Ale kwestia czy to jest gra warta swieczki. Nalezy pamietac, ze seryjne OHV dobrze zrobione tez da rade pojezdzic. Ja bym pchal wiekszy silnik. Minimum 1.8

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 05, 2006, 09:55:39 am »

WKLIW

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Ja bym pchal wiekszy silnik. Minimum 1.8
nie mam mowy o innym bo ten moge mieć tanio  i jest pewny je?dziłem autem w którym jest ten silnik nie jeden raz i chodzi super. A teraz to już sam nie wiem czy warto wkładać czy nie?

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:33:44 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Most wytrzyma, sprawdzone w poldofordzie - mam most fabryczny i przejechane co? około 300 tys. km i jeszcze można rozmawiać przy 90 km/h :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:42:37 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
. A teraz to już sam nie wiem czy warto wkładać czy nie?


Wkładac :D  Wszystko jest lepsze od ohv -zreszta jak juz bedziesz mial dorobione wszystkie piescily tzn łapy, wał itd to nie jest problem włozyc wieksze M40 tzn 1,8 czy 2,0. Jak ci sie znudzi, to podejrzewam ze zawsze znajdzie sie chetny na taki zestaw :) Ja tym sposobem sprzedałem przerobiona instalacje Abimexa pod dohc :roll:  poszła od reki, i sa jeszcze chetni którzy tez by kupili przerobiony osprzet z instrukcja
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:47:18 am »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
Elwood#1887, nie ma 2.0 m40 :smile:
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:49:10 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jest niestety nie made in BMW, tylko made in Homemade  :twisted:  :mrgreen:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:52:22 am »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
Elwood#1887, to załatw mi taki :roll:
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:57:33 am »

WKLIW

  • Gość
a jak z wałem podejrzewam że musze spawac go z 2 czę?ci przód od bmw tył polonez, jak to zrobić żeby to było ok i dało sie wyważyć??

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 05, 2006, 11:00:50 am »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
przednia czę?ć wału od BMW będzie za długa więc musiał by? j? skrócić.
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 05, 2006, 11:06:37 am »

WKLIW

  • Gość
a jak poł?cze przedni? czę?c od BMW i tył od PNa ?? krzyżak zostanie od bmw czy poldka??  i zaraz za krzyzakiem ł?cznie ?? jako? nie moge sobie tego wyobrazić ?? podpora wału wyjdzie w tymsamym miejscu co w orginale ?

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 05, 2006, 11:18:01 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Tego nie wiem, jak bedziesz miał silnik skrzynie i wał obok Pn to miarka w łape i wtedy bedzie wiadomo, najlepiej zastosowac orginalny wał z przespawana koncówka pod skrzyniie bmw- odpada problem robienia nowej podpory dla wału .Takie cos najlepiej oddac do warsztatu -sam w garazu nie zapewnisz wymaganej współosiowosci(spaw sciaga)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

silnik m40 w budzie po 1,5 gle
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 05, 2006, 14:44:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
walem sie nie przejmuj ,jak bedziesz mial reszte zamontowana to wal dorobisz wedlug potrzeb
w razie czego mozna ciac ,spawac i wywazyc
do FSO masz blisko wiec nie trac nadzieji
jak wlozysz silnik to chetnie bym go obadal jakie miales z tym problemy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.