Autor Wątek: Parownik BRC tecno  (Przeczytany 21409 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 04, 2008, 01:20:19 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bez sensu ,bo nikt nie stosuje rurek fi8 na dolocie
tzn. niektorzy stosuja ,tylko zapominaja o filtrze na fi8 i najwazniejsze o wyjsciu z wielozaworu na fi8
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 04, 2008, 01:55:41 am »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
BARTEK#1925, też miałem muła powyżej 4500 rpm - rozkręcanie parownika, ani zwiększanie czułości na drugim przelocie nie dawało zadowalających efektów. Dopiero jak opóźniłem zapłon (z ok 18 na ok14-13st.) to zaczął się ładnie na wysokich kręcić, aczkolwiek trochę dołu stracił... Tyle, że ja mam silnik 1500 ;)
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 04, 2008, 18:25:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
oczywiscie zakladamy ,ze na benzynie wszystko smiga OK
zawsze mozesz dac na probe sprezyne (albo dac mocniejsza) na I stopniu
jezeli dalej bedzie lipa ,to nowy parownik jest rozsadnym krokiem ,zwlaszcza ,ze kosztuje do 200pln - nie jest to jakis ogromny wydatek
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 04, 2008, 21:20:04 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Drążąc temat dalej. Jestem już raczej nastawiony na nowy parownik. Ciekawi mnie tylko fakt, że niemal każdy z kim pisałem/gadałem, odradza mi BRC, a ja na tym parowniku zrobiłem koło 60 tys. km. Jestem z niego zadowolony, ale wracając do tematu, to zastanawiam się nad:
1. OMVL 100kW
2. Landi Renzo,
3. BRC TECNO 100 kW,
4. EMMEGAS ELPIGAS 100KW.

Kolejność jest taka, jaką reputację określają użytkownicy na różnych forach.
Bardzo dobre opinie zbiera parownik OMVL - brak takiego 100 KW na Alledrogo :?

W Kołobrzegu mają tylko TOMASETO i życzą sobie bagatela 350 złza parownik z wymianą  :shock:
oczywiście grzecznie podziękowałem i wyszedłem.
Parownik TOMASETO kosztuje: http://www.moto.allegro.pl/item498414693_reduktor_tomasetto_140_hp_at_07_z_filtrem_gratis.html, resztę pozostawiam bez komentarza.

Czy ktoś z szanownych Kolegów może mi polecić konkretny z Allegro (link)  :?:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 04, 2008, 21:59:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
OMVL to chwala te duze parowniki do 3.5l i do 6.0l
JA sam mialem brac omvl do Lancii 2.0 ,ale wkoncu wzialem emmegaz ML94super (do 190KM) - nie chodzilo o te 20pln roznicy ,ale o sentyment do emmegaz i to ze jest poprostu mniejszy i latwiej go zabudowac pod maska (w lancii dokladnie pod akumulatorem  :mrgreen: )
jednak do twojego silnika to omvl jest za duzy ,choc dzialalby
za to emma ML94 100kW jest zgrabniejsza ,tansza 50pln i zupelnie wystarczajaca
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 20, 2011, 21:16:19 pm »

kazko kk

  • Gość
Odkopie.Mam problem z moim AT90E wczoraj wymieniłem membrany i potem włożyłem do samochodu, ale po tym zabiegu silnik nie dostaje gazu.BYPASS zakręcony na maksa potem, a luzowany o 1/2 obrotu, czułość ustawiona na oko, zaślepka zakręcona, śruba na wężu odkręcona mimo to silnik nie dostaje gazu.Gaz dochodzi do elektrozaworu i się z niego wychodzi do parownika mimo to gaz nie wydostaje się z parownika, sprężyna regulacji czułości membrany wymieniana na nową i na starą nic tak samo.Parownik rozbierany 2 razy dla pewności bo może coś źle złożyłem, ale wszystko ok.Co to może być?
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2011, 21:20:32 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 20, 2011, 21:21:04 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Membrany muszą się ułożyć. Wykręć czułość trochę tak mniej więcej na równo z korpusem, bajpas (radełko/klucz 10mm) możesz zakręcić do imentu.
Ustawianie na oko niestety nie przynosi zazwyczaj najlepszego rozwiązania.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 20, 2011, 21:23:02 pm »

kazko kk

  • Gość
Czułość wykręcona na równo z korpusem, BYPASS zakręcony, śruba na wężu odkręcona, ale silnik po przełączeniu na LPG od razu gaśnie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2011, 21:24:44 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 20, 2011, 21:25:25 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Czyli trzeba mu jeszcze otworzyć. Śrubę na wężu odkręć tak mniej więcej na 30% przelotu. Na rozgrzanym silniku też gaśnie?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Parownik BRC tecno
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 20, 2011, 21:26:39 pm »

kazko kk

  • Gość
Silnik w ogóle nie dostaje gazu na zimnym czy rozgrzanym tak samo.Regulowałem i rozkręcałem parownik 2 razy, ale dalej to samo.

Tam dowiecie się czegoś więcej-------->http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=32671.0
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2011, 21:35:27 pm wysłana przez kazko kk »