Autor Wątek: Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V  (Przeczytany 34430 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 05, 2009, 13:11:21 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
http://moto.allegro.pl/item670613067_rover_216_gti.html - a co to jest za wersja silnikowa? Mam okazje kupic cos takiego po kosztach.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 05, 2009, 13:23:40 pm »

polofix

  • Gość
to silnik hondy.calkiem inny niz rovera.ma zmienne fazy rozrzadu.wiadomo wszystko sie da,ale swap akurat nie z tym silnikiem.

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 05, 2009, 15:15:42 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
dzieki
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 05, 2009, 15:27:50 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
OZi1845,  chyba ze bedziesz pionierem czy jakos tak i wrzucic to cudo do Poloneza :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 05, 2009, 20:36:09 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Za 500 moge miec cale autko z ta motorownia, a czym te silniki sie roznia jesli chdzi o sprawe mocowan? Przeciez nie ma, ze sie nie da, jest tylko nie umiem.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:08:08 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Dzwon od poldorovera nie podejdzie pod ten silnik. Zmiennych faz tez nie ma. To nie jest V-tec
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 06, 2009, 00:00:20 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Senn#1869,  dzwon zawsze mozna sobie zmodyfikowac :D podejrzewam ze gdyby mi sie trafila okazja miec za 500zl calego rovera z tym silnikiem i w dodatku majac kompa + wiazke itp itd to to to by siedzialo w moim polonezie :D mocowania mozna dorobic. zadek kłopot. dzwon tez mozna ulepic. pojemnosc 1.6 i moc 120 (wedlug opisu) daje wiele do myslenia :D pomysl sobie jakby to wygladalo :D polonez z silnikiem hondy pod maska :D tylko nie mow ze sie nie da :D  bo nie bedzie mi sie chcialo udowadniac :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:09:32 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "mlodyolek#1934"
dzwon zawsze mozna sobie zmodyfikowac


raczej robic od nowa, to sie zgodze, skad wiesz jaka srednice ma tam np. zamach
pogadaj na temat dorabiania dzwona z Bocianem


Cytat: "mlodyolek#1934"
podejrzewam ze gdyby mi sie trafila okazja miec za 500zl calego rovera z tym silnikiem i w dodatku majac kompa + wiazke itp itd to to to by siedzialo w moim polonezie


chyba raczej niestety, ale tylko w bagazniku  :mrgreen:
 
Cytat: "mlodyolek#1934"
bo nie bedzie mi sie chcialo udowadniac


robiles kiedys podobny przeszczep ??, ja wiem ile jest roboty przy teoretycznie prostej przekladce 1.4 do 125p , przeciez poldek to praktycznie 125p, ale potem wychodza takie p.i.e.r.d.o.l.y jak linka sprzegla
rozrusznik wypada gdzies w miejscu najmniej odpowiednim itp itd
no wlasnie gdybac i teoretyzowac, to sobie mozemy do bolu, ale załóżmy taka rzecz
ide na latwizne

uwaga mamy wszystko juz gotowe dzwony sprzeglo wszystko smiga jak zloto

odpalamy silnik, zapalil huraaaaaaaaaa
wciskamy sprzeglo wlaczamy pierwszy bieg, wszedl bez zgrzytu sprzeglo nie ciagnie, jest super

a co to cholera, samochód jedzie do tylu  :shock: wsadzilem przez pomylke skrzynie od Żuka  :mrgreen:  ??
ale nie ostatecznie sprawdzamy i  mamy 5 biegow do tylu, jeden do przodu
odpowiedz na pytanie dlaczego tak sie stalo juz pewnie znasz   :mrgreen:

czy dalej twierdzisz ze wszystko sie jakos dolepi ??
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - swap 1.4 16V -> 1.6 16V
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 07, 2009, 13:29:12 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "mlodyolek#1934"
pieniedzy

Czyli tego czego brakuje większości FSO-wców.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.