Autor Wątek: Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16  (Przeczytany 36442 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 27, 2008, 20:09:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13865
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Van#1860,
jak bede mial chwile to moze sie skusze - zwlaszcza ,ze kolega teraz kupil rowera i wywala z niego kat
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 28, 2008, 10:00:08 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A ja mam inną zagwozdkę. Szukam kompa do N/A 2,0 serii T. Przy odrobinie szczęścia wystarczy tylko zamienić i będzie hulał w poldku 1,8 :d.

Inna sprawa jaka przyszła mi do głowy to czy wykonalne jest wsadzenie wałków z serii T do głowicy serii K. Tu uśmiech w stronę senna aby zmierzył u siebie to porównamy długość bo kształt pewnie będą miały analogiczny. No i może Senn zna przypadkiem paramery wałków w 2.0 to byśmy porównali krzywki z serią K...

PS. Ale pewnie nie pasują skoro w UK ich nie wkładają...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 28, 2008, 10:47:32 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No moge sprawdzic, ale nie sadze zeby pasowaly. Az takiej unifikacji chyba nie uskutecznili.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 30, 2008, 15:44:12 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
a kto wie ile mm grubosci ma uszczelka pod glowe w roverku. zastanawiam sie jak w moim 1,6 zmniejszyc stopien sprezania z 10.5 do 9,5 przy pomocy dorobionej uszczelki
http://www.autouszczelki.pl/index.htm

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 30, 2008, 22:04:07 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Van to nie uszczelką tylko planowaniem glowicy jesli juz, a tak poza tym to wiesz ze to newralgiczny punkt tych silnikow wiec kombinacje chyba raczej zbedne :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 30, 2008, 22:19:22 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Senn#1869, jak Van splanuje glowice, to stopien sprezania chyba wzrosnie, a nie zmaleje. a Van chce zmniejszyc. Cieeeeeekawe po co  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:   :twisted: :P  :P
to ja, byly Marcin#839

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 30, 2008, 23:15:42 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
a no faktycznie :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #107 dnia: Grudzień 31, 2008, 08:05:20 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
bo za dużo mam nie:P
widziałem fotki roverka 1,6 odpręzonego przy pomocy 2 uszczelek i przekładki stalowej(9,1) no ale wydmu"ch*"e mu tą konstrukcję. jak znajde linka to wkleję. autko miało coś ok 300KM na hamowni jak wydmuchneło :)

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 13, 2009, 09:55:46 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Znalazłem u siebe na kompie.


Pięknie widać różnicę w rozmiarach między serią K (mniejszy) i serią T (większy). Daje to jako taki pogląd na sprawę.

Zasadniczo główny problem z T to pompa wody bo jest nisko na bloku tam gdzie altek w serii K ale sam blok jest zdecydowanie szerszy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 13, 2009, 11:13:46 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Szerszy? Żaden problem, w budzie od Fiata 131 sie zmeiści :)
Toby było fajne autko tylnonapędowe wtedy :)))

No co? Skoro wszyscy popuszczają wodze fantazji to i ja mogę :P

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 13, 2009, 16:20:08 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Na pewno jest tez wyzszy. T seria ma dosyc gleboka miske olejowa. W poldku bedzie ciagnal po ziemi :)

[ Dodano: 2009-01-13, 16:21 ]
Maja lekkie silniczki K serii - do wyboru do koloru to kombinuja z zeliwniakami :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 13, 2009, 18:30:57 pm »

Fistasz

  • Gość
Cytat: "Senn#1869"
Maja lekkie silniczki K serii - do wyboru do koloru to kombinuja z zeliwniakami

Przeciez 1.8 serii K jest wystarczająco mocny do napedu Poloneza i podchodzi bez jakis kolosalnych zmian.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 14, 2009, 07:34:23 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Dokladnie, tym bardziej ze w wydaniu MG ZRa ten motor ma 160 koni, a "lzejsza" wersja 147. Jedynym ograniczeniem jest kasa, ale jak chcesz miec cos lekkiego i mocnego to musisz zabulic :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 14, 2009, 08:44:05 am »

Fistasz

  • Gość
Ja po swoim SWAPie wiem ze im lzejszy silnik do Poloneza tym lepiej. Takze 1.6K, 1.8K sa idealne do tego.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 14, 2009, 11:11:08 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
http://allegro.pl/show_item.php?item=529141280
Jeszcze trochę i będą w cenie surowców wtórnych  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #115 dnia: Luty 09, 2009, 09:05:02 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Bocian_s#313"
A ja mam inną zagwozdkę. Szukam kompa do N/A 2,0 serii T. Przy odrobinie szczęścia wystarczy tylko zamienić i będzie hulał w poldku 1,8 :d.

Szukałem, szukałem i znalazłem  :mrgreen:. W sobotę udało mi się zaadaptować komputer od 2,0 MKC10115 z 94r. do mojego borostworka. Do wiązki silnika doszły dwa nowe czujniki:
- spalania stukowego (kupiłem razem z kompem i wiązką) - jakoś jest zamocowany na bloku
- temperatury paliwa w listwie- miałem jakiś stary od temp. płynu więc zapiąłem na kolejnej dodanej wtyczce.

Ogólnie auto chodzi chyba lepiej ale pojawił się problem z pompa paliwa. Podejrzewam że jest za mało wydajna bo najlepiej auto jeździło na wtryskach z opla 2,0 16V (230ccm@3bary) ale z zatkanym powrotem i ciśnieniem w listwie paliwa dobrze ponad 4 bary.

Jak to zwykle przy lekkiej wilgoci były problemy z trakcją więc tak do końca to nie wiem. Najwazniejsze że auto hula a jak dobierze się jeszcze wtrysk to powinno zacenzurowywać aż miło.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #116 dnia: Luty 09, 2009, 10:20:29 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Brawo Bociek. Teraz ewidentnie przydalaby sie hamownia. Idac dalej wsadzaj turbo i adoptuj kompa od 2.0 Turbo Coupe, 620ti albo 820ti :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #117 dnia: Luty 09, 2009, 11:42:35 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Senn#1869"
Idac dalej wsadzaj turbo i adoptuj kompa od 2.0 Turbo Coupe, 620ti albo 820ti  

Wykładasz kasę??

2000zł i jedziemy  :mrgreen:

najpierw muszę dostroic i obmierzyć to co jest a potem się pomyśli... :twisted:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.