Autor Wątek: Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16  (Przeczytany 36462 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 28, 2008, 17:42:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tloki 1.6 i 1.8 nie moga byc takie same jezeli glowice tez sa takie same
wedlug tabelki z roverkow to oba silniki maja stopien sprezania rowny 10.5
wiec 1.6 na tlokach od 1.8 bedziem ial 9.3
czyli uzyskam odprezenie silnika pod turbinke
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 28, 2008, 17:47:38 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
tłoki są þłaskie we wszystkich K series :P 1,6 i 1,8 mają tą samą średnicę.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 28, 2008, 18:20:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to glowice musza sie roznic - w sumie do angoli taki styl pasuje ,bo wszystko robia od doopy strony
w sumie to wy powinniscie znac roznice w tych silnikach i tu ladnie wszystko wylozyc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 28, 2008, 18:32:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
no to glowice musza sie roznic

Inny jest skok tłoku i może tu jest cała tajemnica...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 28, 2008, 18:40:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "KGB"
no to glowice musza sie roznic

Inny jest skok tłoku i może tu jest cała tajemnica...

ale jaka tajemnica ? o czym my teraz mowimy ,bo JA chyba zaczalem o stopniu sprezania...
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 28, 2008, 20:01:56 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Dzieki wiekszosci waszych porad, zgubilbym sie w pomieszczeniu 2mx2m.

Dywagacje na temat innych silnikow niz 1.8 i 2.0 proponuje zostawic sobie na deser i jak juz wsadze ktorys z nich to mozecie powiedziec: "Trzeba bylo zrobic tak i tak" a narazie mi poprostu pomóżcie.

Wiec.. skoro 2.0 bedzie nieoplacalne to wybor pada na 1.8 K16.

Pytanie:
(pomijajac fakt ze bedzie utwardzane i obnizany zawias + tarcze hamulcowe z trucka)
Czy jak kupie sobie poldka 1.4 to jak wyjmie z niego silnik to bezproblemowo wsadze 1.8 ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 28, 2008, 20:44:11 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Stingerek, w tym momencie to musisz juz patrzec do tematow, ktore byly juz na tym forum. Poszukaj.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 29, 2008, 10:42:15 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to uturbic 1.8
bez wymiany czesci :
powiadacie ,ze tloki sa plaskie ,wiec trzeba sciac denko tloka o 1mm co da stopien sprezania 9.4
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 29, 2008, 13:22:43 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
no to uturbic 1.8

Po co uturbiać skoro można mieć gotowy.

Zakładamy że cena nie gra roli.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 29, 2008, 13:36:12 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wlasnie. Z tego co wiem to turbo ma wzmocnione korby, wal i tloki. Jak bede mial wolna chwile to pomierze swojego co by bylo dla potomnych.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 29, 2008, 13:48:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a da sie kupic to turbo wogole ?
czy jest tak jak z WC ,ze nawet angole sie na to napalaja ?
bo nie oszukujmy sie - cena zawsze gra glowna role
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 29, 2008, 13:52:20 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No w Polska raczej nie do wyjecia za rozsadna kwote. W UK owszem. VVC jest tam dosyc sporo, turbo troche mniej ale sa. Ceny na polskie 2000-5000zl
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 25, 2008, 15:58:24 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Wyciągniemy dyskusję
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=769 1,4
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=770 1,8 1,6
zobaczcie srednice tłokow. 80mm dla 1,8 75 dla 1,4
 dostępnośc nadwymiarów
no i stopień spręzania 12,5 :D
moze ktoś się pokusi na mocne N/A ??
i jak to by było ze szlifowaniem tulei ??

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 25, 2008, 18:55:43 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to zes ciekawostke zapodal Van. Troche mnie zastanawiaja te nadwymiary bo nie oferuja nadwymiarowych tulei, a oryginalene sa honowane z duza dokladnoscia. "Chalupniczymi" metodami raczej sie tego nie wykona. Zreszta wzrost pojemnosci jest bardzo nieznaczny bo okolo 40ccm. Tak czy inaczej jak ktos ma za duzo kasy to sie moze bawic :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 25, 2008, 19:10:19 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Dobry szlifierz i do boju, rozwierci ładnie pod dane tłoki - trzeba tylko pamiętać o bezpiecznej grubości ścianki tulei.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 26, 2008, 12:24:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zestawy zdeczka bez sensu
do 1.4 lepiej dac seryjne tloki z 1.6 to sie zrobi 1.6
do 1.8 dac tloki z 1.6 to sie zwiekszy stopien sprezania
do 1.6 mozna by takie tloki dac ,ale sa strasznie drogie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 26, 2008, 12:28:08 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
525zł za tłok to jak kupowałem roverka była cena za czesci seryjne nowe.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 26, 2008, 12:32:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to chyba bylo dawono temu ,bo teraz uzywany silnik tyle kosztuje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 26, 2008, 15:24:14 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
zestawy zdeczka bez sensu
do 1.4 lepiej dac seryjne tloki z 1.6 to sie zrobi 1.6
do 1.8 dac tloki z 1.6 to sie zwiekszy stopien sprezania
do 1.6 mozna by takie tloki dac ,ale sa strasznie drogie

Kolega wie co pisze :shock:
1,4>1,6 zmiana średnicy tłoka z 75 na 80
1,6>1,8 zwiększenie skoku tłoka (o ile nie pamiętam).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 2.0 T16 zamiast 1.4 K16
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 26, 2008, 16:56:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "KGB"
zestawy zdeczka bez sensu
do 1.4 lepiej dac seryjne tloki z 1.6 to sie zrobi 1.6
do 1.8 dac tloki z 1.6 to sie zwiekszy stopien sprezania
do 1.6 mozna by takie tloki dac ,ale sa strasznie drogie

Kolega wie co pisze :shock:
1,4>1,6 zmiana średnicy tłoka z 75 na 80
1,6>1,8 zwiększenie skoku tłoka (o ile nie pamiętam).

wie co pisze i potwierdzasz
(zakladam ,ze glowice w 1.6 i 1.8 sa takie same jak ktos na forum pisal)
policzyc wam jaki bedzie stopien sprezania dla 1.8 na tlokach 1.6 ?
to podajcie jakie maja stopnie i dokladne pojemnosci 1.6 i 1.8
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.