Mam już kupiony uszczelniacz przedni wału korbowego i chciałbym go w nim zmienić, choć oryginał jeszcze nie cieknie, poza tym chciałbym zdjąć pompę oleju i sprawdzić jej szczelinomierzem luzy, choć nie jest źle, silnik po odpaleniu trzyma lekko ponad 0.4 MPa (olej porządny półsyntetyk 10W40, na pełnym 5W40 trzymał tak samo) a ciśnienie oleju spada dopiero po nagrzaniu się oleju, gdy odpalam go na luzie, to pomimo nagrzania do 90 stopni, ciśnienie trzyma się dotąd, aż olej się nie rozgrzeje i nie rozrzedzi.
Będę próbował odkręcać to ręcznie, ale po zablokowaniu wieńca koła zamachowego jakimś porządnym czymś, po wyjęciu rozrusznika.
Ale dopiero, jak się będzie ciepło robić.
Teraz przepalam go co jakieś trzy - cztery dni, żeby krowę wykarmić (62 Ah).