Autor Wątek: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?  (Przeczytany 11746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 17, 2010, 19:11:25 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "HARNAŚ"
To niech mi specjaliści wytłumaczą, jak to jest, że 1.4 które ma 127Nm jeździ nieporównywalnie lepiej od GSI, które ma 130Nm, na niskich obrotach też ma przewagę 1.4, choć mniejszą niż przy wysokich :P
te nedzne ~108KM i troche ponad 120Nm, robi jak chce 115 KM i 280Nm takze Nm wcale nie sa wazne, przy wyscigu :)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 17, 2010, 19:35:27 pm »

Pudels

  • Gość
Cytat: "OZi1845"
Cytat: "HARNAŚ"
To niech mi specjaliści wytłumaczą, jak to jest, że 1.4 które ma 127Nm jeździ nieporównywalnie lepiej od GSI, które ma 130Nm, na niskich obrotach też ma przewagę 1.4, choć mniejszą niż przy wysokich :P
te nedzne ~108KM i troche ponad 120Nm, robi jak chce 115 KM i 280Nm takze Nm wcale nie sa wazne, przy wyscigu :)


Pb kontra ON jasna sprawa... :) tylko od 80km/h role się odwracają :)

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 17, 2010, 19:56:28 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
nie wiem, do 140 bez szans, wiecej nie sprawdzalismy bo droga sie skonczyla :D
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 17, 2010, 20:07:50 pm »

Reggie

  • Gość
Owszem GSi ma jedyna fajna rzecz a mianowicie wspomaganie. Nie neguje tego silnika ale poprostu jak robilem w nim uszczelke to rece opadaja bo jakas mądra głowa kolektor zalozyła jak rogi barana i zasłonila czapke jak tylko sie dało. No a po drugie to silnik z lat 50-60. "Z zewnątrz pięknie ale pod maska muzeum..." tak powiedzial pewien czlowiek jak mialem jeszcze GSi pod maska:)

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 17, 2010, 20:12:25 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
w roverze tez moze byc wspoma bez zadnych problemow :roll:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 17, 2010, 21:29:09 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
no i rover ma 19KM wiecej od GSi ,ktos wagarowal w szkole :D
co do "zawzietej" dyskusji powiem tak- z perspektywy uzytkownika GSi od 6 lat ,w tym od 3ech pod moja noga i 5 miesiecy(tak wiem ,malo ale cos mozna juz powiedziec) GTi porownywanie nie ma sensu zadnego jesli chodzi o osiagi,kulture pracy,dynamike no i technologie sama w sobie (DOHC,5 podpor) -mimo ze rover momentem tez nie poraza i dol ma tragiczny to i tak znacznie latwiej sie wkreca do trybu "szatan mode" gdzie wtedy  GSi juz wypluwa zawory wydechem. Nie przekreslam GSi oczywiscie ,do spokojnego kulania sie na trasie jak najbardziej wystarczy,a  i tak Polonez nigdy nie bedzie demonem predkosci, jezdzac nim nie jestem zawalidrogą i 150-160 sie lata spokojnie z palcem w d i to mi w zupelnosci wystarczy :) co do ceny czesci GSi vs GTi tez nie ma co przesadzac, z tego co zauwazylem to przewody WN sa drogie ,reszta porownywalna.
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 18, 2010, 23:41:48 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
a mnie tam wystarczy moja GLIzda:P   ale nie zaprzecze ze podobala mi sie jazda 1.6 16 :PP

padnie GLI to pomysli sie nad czyms innym...a poki mi oleju nie bierze i nie jestem zawalidroga jak ktos powyzej juz wspomnial to szkoda mi tego silnika:)

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 19, 2010, 11:25:34 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
jak narazie poldek stoi pod domem , nie mam gdzie tego robic a weekendy mam tylko wolne ew czasem popoludnia ... masakra postoji sobie chyba do grudnia do wyplaty  :cry:
Poloneza, za milion czterysta?

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 19, 2010, 11:40:17 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
To pożycz od kogoś na tą uszczelkę czy coś i jeśli samochód i tak stoi to codziennie po trochu możesz go rozebrać (klawiatura, kolektor ssący) I może uda się tak po trochu do grudnia.  :wink:
Skoro i tak nie jeździ to co stoi na przeszkodzie  :P
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 19, 2010, 11:43:28 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Bartekcom, brak czasu, praca - moze w przyszlym tygodniu bo mam na rano to cos sie podziała.

[ Dodano: 19 Lis 2010 11:46 ]
ooo albo jutro przeciez sobota jest  :mrgreen:
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 28, 2011, 11:49:52 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
A wiec kolejny epizod : co zrobić...
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 28, 2011, 11:51:41 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Most do wymiany jak najszybciej wyje stuka cholera wie czy sie nie zblokuje jak se bede jechał, zawiecho przód komplet z amorami do roboty, wał i sprzegło... Jak myslicie opłaca sie to ?? A silnik z przebiegiem +/- 280 tysiecy czy iles tam, straciłem rachube olej sobie troszku znika, ale chodzi cicho i nie słychac panewek... hm??
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 28, 2011, 12:19:02 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
Most do wymiany jak najszybciej wyje stuka cholera wie czy sie nie zblokuje jak se bede jechał, zawiecho przód komplet z amorami do roboty, wał i sprzegło... Jak myslicie opłaca sie to ?? A silnik z przebiegiem +/- 280 tysiecy czy iles tam, straciłem rachube olej sobie troszku znika, ale chodzi cicho i nie słychac panewek... hm??


jak juz gdzies pisalem;>  kupie felgi:D

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 28, 2011, 14:46:03 pm »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
A wiec kolejny epizod : co zrobić...
sprzedaj kup se golfa, beeme lub cos innego. :|
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 28, 2011, 15:05:12 pm »

Offline Oli

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 90
Krótka piłka kupujesz rovera wykręcasz co potrzebujesz i wsadzasz do GSi .Jak nie to inne auto które ci będzie służyło  i tyle.Bo jak masz znów za kilka miechów kupić kolejnego polda a potem kolejnego to się mija z celem.

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 05, 2011, 01:53:28 am »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
TechSpot się kłania - u mnie na placu stoi dawca - bierz co potrzeba. Zawiecha robiona 2 lata temu za ciężką kasę. Od tej pory mało co zrobione. Podpora wału też. Sprzęgło też w niezłym stanie leży i się kurzy. ino poprzekładać.

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 06, 2011, 11:39:03 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Exu, decyzja zapadła. Kupiłem amory KYB auto pojdzie nizej, 4 oryginalne sworznie DELPHI, filter oleju, reszta zakupów po 10 :D

Szukam mostu jeszcze.
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Dylemat z ohv-remontowac czy swapowac?
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 06, 2011, 11:43:40 am »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
most ci zaklepalem deklu
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.