no i rover ma 19KM wiecej od GSi ,ktos wagarowal w szkole :D
co do "zawzietej" dyskusji powiem tak- z perspektywy uzytkownika GSi od 6 lat ,w tym od 3ech pod moja noga i 5 miesiecy(tak wiem ,malo ale cos mozna juz powiedziec) GTi porownywanie nie ma sensu zadnego jesli chodzi o osiagi,kulture pracy,dynamike no i technologie sama w sobie (DOHC,5 podpor) -mimo ze rover momentem tez nie poraza i dol ma tragiczny to i tak znacznie latwiej sie wkreca do trybu "szatan mode" gdzie wtedy GSi juz wypluwa zawory wydechem. Nie przekreslam GSi oczywiscie ,do spokojnego kulania sie na trasie jak najbardziej wystarczy,a i tak Polonez nigdy nie bedzie demonem predkosci, jezdzac nim nie jestem zawalidrogą i 150-160 sie lata spokojnie z palcem w d i to mi w zupelnosci wystarczy
co do ceny czesci GSi vs GTi tez nie ma co przesadzac, z tego co zauwazylem to przewody WN sa drogie ,reszta porownywalna.