Autor Wątek: swap dohc do gsi  (Przeczytany 21275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 01, 2010, 22:26:13 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Elwood#1887, a ile stopni był (jest) wyprzedzony zaplon w tych silnikach?
Tak jak w polonezie 1.6 czyli 12 stopni jak dobrze pamietam

Cytat: "pold20"
Z przyjemnością informuję że powstał kolejny 2.0 DOHC GSI.
To wrzuc jakies foto i opis- jakie czesci wykorzystales, z czym byly problemy itd
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 05, 2010, 21:31:07 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
No więc od początku:
-Silnik 2.0 DOHC wersja gaźnikowa oraz wałem korbowym z centralną śrubą na klucz 22
- koło pasowe z 1.6 GSI stoczone o 9mm od tyłu
- czujnik położenia wału zamontowany na kantowniku dociętym czujnik i przewierconym od śruby które są oryginalnie przy przedniej obudowie wału korbowego
- kolektor dolotowy z Tempry 2.0 i.e wraz z listwą wtryskową i wtryskiwaczami, na końcu listwy przykręcone kolanko 90 stopni które umożliwiło bezproblemowe doprowadzenie paliwa (nie jak to pisał BODZIK aby skrócić listwę za czwartym wtryskiwaczem)
- przepustnica zaadoptowana od Leganzy 2.0 16V
- dla sprawnego jeżdżenia na gazie zamontowany BLOS BRC
- obudowa filtra powietrza założona od Poloneza 1.4 (w planach montaż stożka)
- układ wydechowy zrobiony od postaw z rury fi 60mm (wewnątrz 55mm) wraz z końcowym tłumikiem zrobionym od na bazie seryjnego tłumika z Poloneza (różnica polega na tym iż ma wstawione wewnątrz rury fi 60mm) tłumik zakończony końcówka fi 90mm na zewnątrz a 55mm wewnątrz, z seryjnego wydechu pozostał tylko kolektor wydechowy od 2.0, dwururka również zrobiona nowa
- alternator zamontowany od Fiata 131 2.0
- pompa od wspomagania założona polonezowska na dorobionych wsporniku złożonego z dwóch płaskowników
- skrzynia biegów pozostawiona seryjna od 1.6 GSI przełożona została tylko obudowa koła zamachowego
- silnik zalany olejem 10w40 natomiast most i skrzynia 85w140
- poza tym samochód przeszedł kapitalny remont blacharski
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 06, 2010, 17:10:41 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Jaki zastosowałeś regulator cisnienia paliwa? Co z termostatem(seria czy 125p)?- nie ma problemów z temperaturą? Czym sie sugerowałeś zakładając czujnik położenia wału? Jak pali na PB(zimny/rozgrzany)- równo pracuje? :)
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 07, 2010, 23:47:22 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Regulator ciśnienia paliwa został zamontowany oryginalny z tempry 2.0 i.e. Termostat jest zamontowany seryjny z 2.0 i jak narazie temperatura jest ok choć czasem na postoju potrafi 110 stopni złapać mimo dwóch wiatraków na chłodnicy. Montując czujnik położenia wału zmierzyłem o ile "zębów" oddalony jest czujnik od osi wału korbowego w pionie w 1.6 GSI. Z odpalaniem na PB nie ma żadnych problemów bez względu na to czy jest rozgrzany czy zimny.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 08, 2010, 08:11:48 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Na kompie z astry czy vectry GSI miga checkiem i tyle w tym temacie. Teraz jak są zimniejsze dni będziemy z tym walczyć ale wiem że nie będzie łatwo bo wg schematów opel ma jeszcze czujnik faz wałka rozżądu :/
"jest ryzyko , jest zabawa"

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 08, 2010, 13:38:24 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
pold20, A nie masz takiego wrażenia że jak jedziesz na wolnych obrotach to silnik ma wyższą temperatur? jak podniesiesz obroty( np redukcja biegu)to temp. spada do normy. Poza tym jak się zagrzeje to trudniej mi go odpalic na PB-trzeba z wciśniętym gazem, na zimnym odpala na dotyk.
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 08, 2010, 22:44:22 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Cytat: "waldi919"
A nie masz takiego wrażenia że jak jedziesz na wolnych obrotach to silnik ma wyższą temperatur? jak podniesiesz obroty( np redukcja biegu)to temp. spada do normy.
W sumie może coś w tym jest. Osobiście nie jestem do końca zadowolony z tego SWAPu. Choć myślę jeszcze uda mi się coś poprawić.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 09, 2010, 16:42:53 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Co u Ciebie nie gra? Napisz co jest nie dograne i warte jest poprawy. Może i mnie sie przyda:-) Choc ja na brak mocy nie narzekam... Byc masz cos inaczej zrobione i różnią się nasze projekty... Pokaż jakieś foty jak to u Ciebie wygląda ewentualnie filmik...
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 10, 2010, 23:02:56 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ostatnio miałem małe problemy z gazem ale już naszczęście udało mi się je jak narazie usunąć. Mam małe problemy z benzyną a mianowicie praktycznie cały czas jak jadę na benzynie świeci kontrolka od wtrysku i jak przyśpieszam to szarpie tak jakby nie chodził na wszystkich wtryskach. Dzieje się tak tylko od 1000 do 3000 obr potem już ciągnie jak należy.

[ Dodano: 10 Wrz 2010 23:14 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8ee55540d8d9547.html
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 11, 2010, 12:19:50 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ten wtrysk w gsi to porażka - zawsze coś mu się nie podoba - kumplowi co ma tipo1.6 dohc na tym wtrysku co chwila check swieci i albo problemy z obrotami albo nie chce zapalic , następny silnik będzie na elektronice magneti-marelli.
A takie szarpanie bylo u znajomego jak czujnik położenia wału był zamocowany na zbyt cienkiej blaszce i wpadał w wibracje przy małych obrotach.Zrobienie solidnego uchwytu rozwiązało problem :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

swap dohc do gsi
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 11, 2010, 12:44:49 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Musisz odczytac błędy u mnie na początku też byłe cyrki. Teraz juz jest ok ale czasem obroty świrują... i jak pisał Święty dłużej muszę kręcic na PB jak jest gorący, na zimnym odpala super. Ja mam jeszcze regulowany uchwyt do czujnika położenia wału ale to i tak nie to samo co aparat...
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Odp: swap dohc do gsi
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 04, 2012, 21:03:42 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Pozwolę odświeżyć temat, Pojawił się jakiś nowy DOHC GSI czy historia tego zakończyła się na 4 egzemplarzach??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata