Nie ma bo brak paliwa przy depnieciu lub za pozny zaplon. Silnik musi ciagnac a most nie ma tu nic do rzeczy
Czyli innymi słowy "mocniejszy silnik"
Nowy most o bardziej cywilizowanych przełożeniu niż 4,3 już mam, czaka tylko na dostosowanie.
btw: Możesz wrzucić gdzieś do neta charakterystykę 2.0 ie Siurzewskiego?
@jimo Czy w tych zdaniach które raczyłeś zacytować jest jakakolwiek sprzeczność?
Żeby nie było zbędnego gadania: DOHC nigdy się nie zepsuł, nie strzelił focha, nie zagotował, nic nie pękło, nie urwało się, spalanie miło zaskoczyło, panewki nie tłuką mimo jazdy która nie jedną ohvke by zniechęcała do współpracy, zawory i gniazda się nie wypalają, olej nie znika w dziwny sposób, uszczelka pod głowicą nie pada, na gazie lata jak na benzynie, jedynie jest mniej agresywna reakcja na wciśnięcie pedału gazu. Czyli z cyklu "lać paliwo, zmieniać olej i jeździć".
Z kombi zostaje wyciągnięty bo robi miejsce następcy. Po wyjęciu zostanie rozebrany jedynie w celach naukowych i badawczych a nie dlatego, że wymaga jakiejkolwiek naprawy. Po tych oględzinach zostanie złożony, lekko poprawiony i trafi do kolejnego auta niespodzianki.