Autor Wątek: [K16] Lekki brak mocy.  (Przeczytany 18054 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 24, 2011, 21:58:55 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jezeli masz falujace wolne obroty tzn pracuje na ok 900-1000 i podnosi sie na chwile do 1200-1300 i po chwili spada to jest to normalny obiaw. u siebie tez z tym walczylem i w koncu to zostawilem bo nic nie pomagalo a wszystko mialem sprawne w 100%
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 24, 2011, 22:12:15 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tak małe falowanie bym zlał. Ale to jest tak, ze czasem po wysprzegleniu zostaje 2000, i jak uda mi sie po przegazowce zrzucic obroty na 900-1000 to sobie podnosi potem na okolo 1500-1600 i to mnie denerwuje. A rozszyfrowywanie braku płynności w przyspieszaniu to trzeba bedzie rozszyfrowac chyba jak zmienie zbiornik...

Chociaż jadąc po płaskim na trójce nie powinny występować przeciążenia zabierające paliwo spod pompy. A dzieje się coś takiego, że jak spokojnie przyspieszam to... dzisiaj mialem coś takiego, że w pewnym momencie na trójce właśnie zaczał się dziwnie zachowywać przy około 3500obr po silniku słyszałem, że go muli, a wskazówka obrotomierza zaczynała skakać sobie, robiłą takie falowanie w zakresie +/- 400-500obr od tych 3500obr. Zapiąłem czwórkę i już jakby normalnie zaczął jechać, potem zredukowałem na 3 przy około 90 i też był normalny 'ciąg'.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 24, 2011, 22:22:55 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ewidentnie wina paliwa... gdzies gubi cisnienie. sprobuj posmigac na zacisnietym powrocie paliwa. a co do obrotow to sprawdz naciag sprezyny przepustnicy i zobacz czy linka pedalu przyspieszenia nie jest zbyt mocno naciagnieta
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 24, 2011, 22:33:39 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
z obrotami miałem to samo... zrobiłem kilka razy reset przepustnicy, po sprawdzałem kostki na krokowcu, TSPsie i na czujniku temp.(tym za głowicą) po psiukałem Rost off'em i się uspokoiło.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 24, 2011, 22:50:19 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Sprobuje jeszcze filtr paliwa wymienic pojutrze, może ten za długo leżał i coś mu przepustowość spadła... Ogolnie to z żadnego przewodu paliwowego mi nic nie cieknie więc tutaj raczej wszystko w porządku.

Poza tym zauważyłem dziś, że jak postoi trochę dłużej to ma problem z zapaleniem od kopa... Więc jak z jednym się dojdzie do ładu, to kolejne coś się pojawi...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 25, 2011, 20:09:57 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
czyli nie trzyma cisnienia. wyjmij pompe i sprawdz przewod ktory laczy pompe z denkiem ktory przykreca sie do zbiornika
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 26, 2011, 08:36:50 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Sprawdź też przy okazji jakie masz napięcie na silniczku pompy. Wszyscy piszą o spadkach ciśnienia w pompie a nikt nie wpadł na to żeby sprawdzić jakie są zasilania. Starczy żeby na pompie było 9V zamiast 12 i nie osiągnie ona nigdy pełnej mocy. A o przetruchlały kabelek albo brudne złącze nie problem szczególnie przy swapie...

A z silniczkiem krokowym i jego złączem miałem tako myk że nie stykał jeden z przewodów od strony wiązki silnika i przy resecie przepustnicy silniczek tylko warczał zamiast wykonywać ruchy. Jak silniczek trzymałem w ręku pięknie kręcił ale po włożeniu na miejsce już nie... Moja rada jest taka żeby wyrwać ten blaszany dekielek na wysokości ośki silniczka krokowego i obserwować jak on się zachowuje.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 04, 2012, 22:09:32 pm »

piciek

  • Gość
podepnę się pod temat. świeżo po swapie na 1.6 16v, zainstalowana nowa sekwencja i teraz co może być nie tak?
- przy wkręcaniu na gazie/benzynie na 3 biegu przy 4,5 - 6K rpm obrotomierz zaczyna skakać, po zmianie na 4 bieg jakby brakowało paliwa i po sekundzie dopiero nabiera mocy.
-na gazie wolne obroty trzymają 900 - 1200.

-przewody, kopułka, palec, świece są nowe

-CPWK raczej sprawny, bo pali od muśnięcia kluczykiem

Cewka walnięta?

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 05, 2012, 12:30:17 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3786
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
- przy wkręcaniu na gazie/benzynie na 3 biegu przy 4,5 - 6K rpm obrotomierz zaczyna skakać, po zmianie na 4 bieg jakby brakowało paliwa i po

U siebie mam podobny objaw. Z tym, że obrotomierz nie skacze, a jakby "płynie" niezbyt zgodnie z obrotami silnika, z tym, że ja mam fabryczny (W sensie nie wymieniany od nowości  :P) filtr paliwa i myślę, że to jego wina.
Co do cewki to też mam lekkie wątpliwości, bo miała dziwną oporność, albo ja źle mierzyłem. Reszta układu zapłonowego nowa.
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2012, 12:34:59 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...