Autor Wątek: [K16] Lekki brak mocy.  (Przeczytany 18058 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 20, 2011, 13:27:38 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Dobrze że nie pałujesz na zimnym :)

Spytałem dlatego że padające świece często dają taki objaw.
Kompa podmieniałeś?
Kurcze, a szczelność układu dolotowego sprawdzałeś?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 21, 2011, 09:54:22 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
sprawdz regulator cisnienia paliwa. zrob ponownie manewr z zatkaniem powrotu. zalam przewod powrotny z listwy wtryskowej cybantem, opaska, czym kolwiek aby nie bylo przelotu i przejedz sie. jezeli sie poprawi to cos nie tak z paliwem. a jesli nie to trzeba szukac
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 21, 2011, 19:37:37 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Zrobiłem inaczej. Odpiąłem podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa. Ale nie zauważyłem żadnej różnicy... Na pierwszym biegu jazda jest do 4500, przeciagniecie dalej i ptokach. Na dwojce jazda bez problemu do odcinki, nawet pod górkę, bo wydymałem 2 auta i autobus bez żadnego zająknięcia się silnika. Dalej nie probowalem, bo w miescie nie ma gdzie sie rozbujać do większej prędkości...

Edit:
W sumie zrobilem jeszcze cos takiego, ze na malo uczeszczanej uliczce, odcialem na dwojce i przez dluzsza chwile przytrzymalem odcinke, to tez go zamuliło i zgasł...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2011, 19:43:03 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 22, 2011, 22:36:17 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dzień dzisiejszy...

Spokojny start na jedynce, zapięcie dwójki, przeciągnięcie do 6000, zapięcie trójki i łuuuuuuu... Koniec dostawy paliwa... Ale szybkie puszczenie gazu i ponownie go do spodu i auto zaczelo normalnie jechać.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 22, 2011, 22:45:30 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
na odpietym regulatorze? jaka ilosc Pb w zbiorniku?
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 22, 2011, 22:49:52 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
na odpietym regulatorze? jaka ilosc Pb w zbiorniku?
Regulator spowrotem podłączyłem do podciśnienia po tym jak nie zauważyłem różnicy. Obecnie w zbiorniku 1/4.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:41:46 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Książka Trzeciaka podaje oporność CPWK 1.476ohm. U mnie jest 1.580ohm mierząc na stykach przy kompie i 1.570ohm mierząc bezpośrednio przy wtyczce CPWK. Wymieniać czy to jeszcze w zakresie 'błędu' ?

Poza tym z pomiarów oporności wynika, że TPS pokazuje całkowicie co innego niż jest napisane w Trzeciaku. Podobnie z krokowcem, średnio 0.5ohma więcej niż książka pisze...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:27:49 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
krokowiec guwno ma do wysokich obrotow. TPS sprawdza sie poprzez wsadzenie jednego z bolcow miernika w sygnalowy kabelek ( z reguly w wiekszosci samochodow jest to srodkowy kabel we wtyczce - tak samo jest w poldroverze) a drugi do masy i na wlaczonym zaplonie, otwierajac przepustnice patrzy sie wzrost napiecia ktory powinien wynosic ok. 0.5V na zamknietej przepustnicy do ok 4.8-5V na otwartej na maxa przepustnicy. omh mozna sobie pupke wytrzec. to nie wtryski ze patrzymy opornosc czy CPWK. rob szybkie i wolne ruchy przepustnica i patrz jak wzrasta napiecie na kablu sygnalowym. powinno byc plynne tak jak otwarcie przepustnicy
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:29:45 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ponawiam prosbe odzaluj te 100zl i zalej na 3/4 zbiornika.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:31:48 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
kacper zdarza sie a takie wytykanie pojedynczych literowek jest denerwujace. co innego gdyby caly post byl w bledach ortograficznych... ehh na tym forum nic sie nie zmienia....
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:38:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie guwno tylko gówno :p
Idź już spać jak masz pierdolić bez sensu by sobie tylko posta nabić.

Doleje troche do zbiornika i zobacze.

A co z tym CPWK i 1.580ohm ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:41:57 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
CPWK w normie
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:43:08 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
zrobilem wiecej tych silnikow niz ty masz lat. jezeli uwazasz ze gadam bez sensu to Twoj problem. a gdybys nie zauwazyl to ja nie pisze tylko po to zeby nabic posta tylko po to zeby pomoc. w poldroverze krokowy uchyla przepustnice aby utrzymac bieg jalowy. uwazasz ze to silnik krokowy ustawia dawke paliwa? :shock:
Eeee, zobacz, że jest cytat i zobacz, że pojechałem po użytkowniku kacper, a nie po Tobie... ;-|
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:45:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
sorki Rafal naszlo male nie porozumienie i juz sie poprawilem. jeszcze raz przepraszam. czasem za szybko pomysle zanim cos napisze :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:54:42 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
OK, załóżmy, że doleję i będzie dobrze. Wtedy co ? Zbiornik jest jakiś niedorobiony i np. wyższy niż orginał ? Pompy trafiały się jakieś krótsze ? Bo przegorody w tym zbiorniku są, więc teoretycznie paliwo nie powinno uciekać spod pompy... A jazda ze stanem zawsze ponad połowę, żeby można było wykorzystywać cały potencjał jakoś mi się nie widzi :P

sorki Rafal naszlo male nie porozumienie i juz sie poprawilem. jeszcze raz przepraszam. czasem za szybko pomysle zanim cos napisze
Spoko. A kacperka olejmy. Niech go jakiś moderator zbada :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 23, 2011, 22:57:31 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Rafał a masz na zbiorniku logo FSO ?

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 23, 2011, 23:00:08 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2888
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jezeli dolejesz i bedzie git a jestes pewien ze masz przegrode w zbiorniku to wtedy pozostaje nic innego jak tylko i wylacznie tak ulozyc pompe zeby byla jak najnizej jest to mozliwe. byc moze teraz jest za wysoko albo przewod laczacy pompe z mocowaniem pompy jest nie szczelny i nie trzyma cisnienia. ewentualnie masz zagiety przewod paliwowy pompa-listwa wtryskowa badz zapchany filtr paliwa
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 23, 2011, 23:02:09 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Rafał a masz na zbiorniku logo FSO ?
Wiesz co, nie przyglądałem się aż tak... Mam jeszcze jeden zbiornik na podmianke, ale nie wiem czy jest sens to montować jak 3 szpilki mocujące kosz pompy się urwały... Kompletnie bez sensu ktoś wymyślił ten patent ze szpilkami... Powinno to być jakoś inaczej rozwiązane.

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 23, 2011, 23:05:53 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Jak ze Śledzikiem montowaliśmy mój nowy to po tylu kilometrach wiem, że to musi być oryginał bo pobiera paliwa nawet jak jest go mniej niż 5 litrów w baku i to na zakręcie...

Sprawdź te logo. Może masz nie oryginalny ale z przegrodami.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 24, 2011, 19:54:35 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Po dzisiejszych testach wynika, że jednak zbiornik jest o kant dupska rozbić. Poziom zbiornika troszeczkę ponad połowę i dynamika jakby powróciła. Na jedynce już odcina. Prawa fizyki nie zabieraja paliwa spod pompy. Jedynie paliwo spod pompy mi ucieklo na prawym zakręcie wziętym dynamicznie. Więc wszystko jasne. Wymiana zbiornika mnie czeka.

Jednakże nadal brakuje płynnego przyspieszania, chociaż zauważyłem, że chyba występuje to tylko gdy silnik jest zimny, więc może to kwestia czujnika temperatury tam z tyłu głowicy... Wymienię też sobie TPSa i krokowca, bo czasem jest sytuacja, że trzyma wolne obroty na poziomie 2000 i po przegazówce na chwile spadają na około 900-1000 i spowrotem się podnoszą...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+