Tak małe falowanie bym zlał. Ale to jest tak, ze czasem po wysprzegleniu zostaje 2000, i jak uda mi sie po przegazowce zrzucic obroty na 900-1000 to sobie podnosi potem na okolo 1500-1600 i to mnie denerwuje. A rozszyfrowywanie braku płynności w przyspieszaniu to trzeba bedzie rozszyfrowac chyba jak zmienie zbiornik...
Chociaż jadąc po płaskim na trójce nie powinny występować przeciążenia zabierające paliwo spod pompy. A dzieje się coś takiego, że jak spokojnie przyspieszam to... dzisiaj mialem coś takiego, że w pewnym momencie na trójce właśnie zaczał się dziwnie zachowywać przy około 3500obr po silniku słyszałem, że go muli, a wskazówka obrotomierza zaczynała skakać sobie, robiłą takie falowanie w zakresie +/- 400-500obr od tych 3500obr. Zapiąłem czwórkę i już jakby normalnie zaczął jechać, potem zredukowałem na 3 przy około 90 i też był normalny 'ciąg'.