Autor Wątek: Polonez MR91 1.5GLE  (Przeczytany 16023 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 12, 2015, 21:31:06 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
A można mieć rdzę, jak się nie ma looku a mocny motor? Bo nie wiem w jaki to trend się wpisuje. Czy nie dostanę za to ujemnych punktów tuningu? :D

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 13, 2015, 07:56:03 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
A można mieć rdzę,
"nie wpływa negatywnie na pracę silnika" :P

(podobnie jak np. zajechane hample, wylane amory czy pękająca zwrotnica :d)
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2015, 18:04:46 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 13, 2015, 10:21:11 am »

Offline MuminekZG

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.5 92'
Nie rozumiem panowie skąd taka szydera. Samochód mechanicznie jest w stanie idealnym. Przed sezonem wpadną jeszcze sportowe, niskie amorki przystosowane do obniżonego zawieszenia. Silnik jest ostatnią częścią układanki bo jak się pewnie domyślacie jest najdroższy a fundusze ograniczone ;) mam nadzieję, że odpowiedziałem na Wasze wątpliwości bo miałem spore problemy ze zrozumieniem 3 ostatnich komentarzy :P

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 13, 2015, 11:35:55 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Mój komentarz jest szyderą, ale nie na Ciebie.

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 22, 2015, 00:07:31 am »

Offline MuminekZG

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.5 92'

Zrobiło się ciepło- przyszedł czas na montaż diwajsów zakupionych przez ostatni miesiąc. Następny etap to dalsze obniżenie i zrobienie porządku z lakierem :)

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 13, 2015, 08:46:34 am »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
MumiekZG coś w temacie się dzieje? bo czytałem temat ale wypowiedzi zostawiałem dla siebie jak na razie. Ogólnie mi się podoba, felgi ładne, modyfikacje na plus, obniżenie zawieszenia również <ok>.
Wiadomo Gleba to od razu jesteś negowany przez część użytkowników lubiących klasykę lub oryginał, takie komentarze należy przyjmować z dystansem i zrozumieć że dla niektórych to kaleczenie Poloneza po prostu, a Ty rób swoje. <ok>

Odp: Polonez MR91 1.5GLE
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 13, 2015, 15:58:42 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Wiadomo Gleba to od razu jesteś negowany przez część użytkowników lubiących klasykę lub oryginał, takie komentarze należy przyjmować z dystansem i zrozumieć że dla niektórych to kaleczenie Poloneza po prostu, a Ty rób swoje.
Nie byłoby to kaleczenie Poloneza jeśli było by to robione z głową, a nie na "huurrra" bo ucięcie 1 zwoja to tylko lekka gleba (nie szkodzi), ucięcie 2 zwoi to już praktycznie całkowita gleba (zaczyna szkodzić), ucięcie 4 zwojów już nic nie daje auto siada na maksa i "elo" (bardzo szkodzi), więc jak mówiłem najlepiej byłoby mieć sprężyny na zamówienie w tedy wahacze będą mogły spokojnie pracować a w środku nie będzie uczucia jazdy na taczkach.
Poza tym jest ta sprawa o której pisał Zoltan, że PN fabrycznie jest wysokim samochodem i możecie sobie wyciągnąć wszystkie sprężyny, odboje, kolumienki i inne wuje muje, ale i tak zobaczycie, że nie uzyskacie efektu takiego jak można uzyskać w Hondzie, BMW, wieśwagenach czy innych samochodach (gdzie do takich zabiegów są dedykowane gwintowane zestawy) bo ten samochód musi mieć trochę prześwitu, żeby nie zgubić miski, skrzyni czy tak prozaicznego i zbędnego komukolwiek tłumika :P Dla potwierdzenia taka mała anegdotka, braciak (człowiek, który z motoryzacją jest na Pan/Pani) po tym jak wróciłem do prawie seryjnej sprężyny stwierdził, że "Przecież Ty go mało co podniosłeś". A jak ktoś chce poprawić prowadzenie się poldka to najlepiej niech popracuje nad geometrią, bo zazwyczaj jest ona zrobiona na odpier... tzn. np. wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ustawiają na nie obciążonym samochodzie, zbieżność na skręconej kierownicy, a pochył koła to czasami zupełny kosmos.
Także nie płakać, że ktoś uważa glebiene PN'a za głupotę, tylko poważnie się zastanowić, czy taki zabieg będzie miał więcej plusów dodatnich czy plusów ujemnych.