Co by nie było że projekt umarł to pasuje jakieś odświeżenie zrobić
Jakiś czas temu udało mi się dorwać w dobrym stanie blok i tłoki z korbami do C20XE. Później przyjechał do mnie wał do C20NE i reszta gratów takich jak wszystkie panewki i pierścienie KOLBENSHMIDT. Pompe oleju całą rozebrałem i przeglądnąłem,przy okazji trochę podrasowałem podnosząc jej ciśnienie.
Blok poszedł do porządnego mycia i pomalowałem całego żeby jakoś wyglądał.
Co do korb i tłoków to na początku była opcja podtaczania tłoków w celu odprężenia ale jako że nastąpiły małe komplikacje to tłoki z C20XE poszły w odstawkę i na ich miejsce wpadły te z C20NE ze stopniem sprężania 9,2:1 no i korby z dorobionymi mocowaniami sworznia,wyrównanymi i lekko przepolerowanymi ściankami w celu zmniejszenia efektu karbu
Cały dół już mam gotowy. Teraz zostało mi zrobić głowice i powoli będę składał góre. Uszczelka pod głowice będzie metalowa z Z20LET