Lecimy dalej
W końcu zabrałem się za silnik. Wydarłem blok na pole,wymyłem i pomalowałem żeby jakoś wyglądał
Poza tym mam już panewki główne i korbowe KS oraz wał korbowy nominalny w bdb stanie tyle że z silnika 1.8 (o 6,5mm mniejszy skok tłoka) Pewnie troszke zmniejszy mi się pojemność ale za to silnik mi się odpręży i nie będę musiał robić kanapki pod głowicą
Udało mi się dorwać też w końcu przekaźnik pompy paliwa z audi 80 2.0 na mechanicznym wtrysku. Zlicza on impulsy z cewki zapłonowej i po przekroczeniu danej wartości czyli bodajże przy 6tys/obr. odcina pompke
(u mnie będzie odcinał iskre
dzięki czemu nie przekręce znowu silnika :D
Na dniach przyjedzie jeszcze do mnie jeden nowy korbowód i dół będę miał gotowy do składania. Głowice dam do sprawdzenia i wyrównania,silnik tym razem będzie zalany Valvo 10W60 i do tego wpadnie chłodnica oleju z Gallopera + wiatrak
Jak wszystko będzie chodzić jak powinno to będę chciał dmuchać blisko 1 bara
Pozdr