Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 66104 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 23, 2013, 23:15:54 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Też mam taką nadzieje :P Narazie to silnik mam w rozsypce,a tłoki czekają na swoją kolejke u tokarza :P

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 21, 2014, 22:47:18 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Co by nie było że projekt umarł to pasuje jakieś odświeżenie zrobić :P

Jakiś czas temu udało mi się dorwać w dobrym stanie blok i tłoki z korbami do C20XE. Później przyjechał do mnie wał do C20NE i reszta gratów takich jak wszystkie panewki i pierścienie KOLBENSHMIDT. Pompe oleju całą rozebrałem i przeglądnąłem,przy okazji trochę podrasowałem podnosząc jej ciśnienie.
Blok poszedł do porządnego mycia i pomalowałem całego żeby jakoś wyglądał.
Co do korb i tłoków to na początku była opcja podtaczania tłoków w celu odprężenia ale jako że nastąpiły małe komplikacje to tłoki z C20XE poszły w odstawkę i na ich miejsce wpadły te z C20NE ze stopniem  sprężania 9,2:1 no i korby z dorobionymi mocowaniami sworznia,wyrównanymi i lekko przepolerowanymi ściankami  w celu zmniejszenia efektu karbu ;)



Cały dół już mam gotowy. Teraz zostało mi zrobić głowice i powoli będę składał góre. Uszczelka pod głowice będzie metalowa z Z20LET ;)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #182 dnia: Luty 02, 2014, 21:23:02 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Lecimy dalej. Dół złożony to czas na góre,głowica  zrobiona własnoręcznie  po całości (docieranie zaworów,wymiana prowadnic i uszczelniaczy + planowanie).
Przyjechała do mnie metalowa uszczelka z silnika Z20LET + nowe śruby głowicy. Mało znana firma,ale mają być z tych lepszych.  Na dniach kręcimy wszystko razem ;) No i dorwałem nowe kółka na przód 15x7J ET 15 ;)




Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #183 dnia: Luty 02, 2014, 21:25:19 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
metalowa uszczelka z silnika Z20LET

Czym różni się od standardowej? (grubościa/wytrzymałością)

Dobre parametry kól, pewnie stare BMW ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #184 dnia: Luty 02, 2014, 21:33:08 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Tym się różni że jest wytrzymalsza bo jest matalowa  i będzie mniejsze prawdopodobieństwo ze mi ją dmuchnie. Fabryczna uszczelka jest zwykła "materiałowa" i w starym silniku już zaczynało mi ją wypychać na wszystkich 4 cylindrach  ;) Ten silnik jako jedyny miał matalową uszczelke ze wszystkich BigBlockowych opli z tym typem bloku ;) A felgi nie wiem z czego są,wydarłem je z jakiegoś Passata na szrocie,akurat dwie były :D
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2014, 21:50:57 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #185 dnia: Luty 03, 2014, 17:59:35 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Te felgi to maja ET 13 bo sam mialem dwa komplety takich.MiM 1900 to sa
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #186 dnia: Marzec 08, 2014, 18:16:12 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #187 dnia: Marzec 08, 2014, 18:48:08 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Jaką metodą będziesz docierał?

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #188 dnia: Marzec 08, 2014, 18:53:26 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ja bym nie odpalał bez filtra na turbo, ono naprawdę działa jak odkurzacz jak coś wciągniesz to będziesz płakał za łopatkami wirnika ;)

To jaki w końcu masz blok?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #189 dnia: Marzec 08, 2014, 18:58:38 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Filtr już jest założony ;) Narazie bede spokojnie jezdził bez ostrzejszych przyspieszeń  i kręcenia silnika. Z czasem coraz dynamiczniej i ostrzej ;)

Blok z C20XE ;)

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #190 dnia: Marzec 08, 2014, 19:15:20 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Ja swoje 1.6 docierałem na ostro i polecam tą metodę. Nawet przy konkretnym upalaniu nie ubywało oleju (odcinka na 7000rpm).

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #191 dnia: Kwiecień 15, 2014, 21:16:25 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Mały zastój mam w temacie :P Poldek jezdzi i ma się dobrze ;) W niedziele nawet zaliczył Drift Cup w Rzeszowie i powiem tyle że lepiej sobie radził niz ja bo szedł bokiem pięknie,tylko że ja byłem jakiś zamulony i przez to było kilka wpadek :P Od strony technicznej to nie mam na co narzekać,silnik pracuje bardzo dobrze,doładowanie podniesione do 0.8 bara i wstawał mi na 3 biegu bez zadnych problemów przy gumach 185/60 R14,chłodzenie daje rade (po przejezdzie wskazówka stała równo na 90*  ;)

Kilka fotek:

;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2014, 21:20:41 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #192 dnia: Kwiecień 21, 2014, 12:04:48 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #193 dnia: Kwiecień 21, 2014, 13:09:10 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
B. fajny :)

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #194 dnia: Kwiecień 21, 2014, 18:14:22 pm »

Offline menzuramenzura

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
    • 125p
Fajna jazda, pozdro <ok>

Odp: Polonez Caro C20NE-T by LUKI
« Odpowiedź #195 dnia: Lipiec 29, 2014, 23:20:10 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Temat do zamknięcia ;)