Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 66123 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #140 dnia: Wrzesień 11, 2013, 22:36:53 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
bardzo ładny projekt ! :) podoba mi się.
powiem, ze od pewnego czasu tworzę podobny projekt... :) ale zdradzę to dopiero jak skończę :P

zycze powodzenia i wytrwalosci w dalszych pracach i modyfikacjach Poloneza :)
pozdrawiam.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #141 dnia: Wrzesień 14, 2013, 23:59:06 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
na 4-ce przy 100-wce zrywa trakcje na mokrym asfalcie
  ile wy macie w tedy obrotow?
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #142 dnia: Wrzesień 15, 2013, 10:03:43 am »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Na mokrym  mnie na 3b zaczyna sie tańczenie dupy już od momentu boosta,czyli lekko ponad 2 tys,na 4b tak z 3tys musi mieć ;)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #143 dnia: Wrzesień 15, 2013, 12:01:38 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Natomiast u mnie zabawa zaczyna się w okolicy 4000 obr., z racji tego że tył turbiny mam AR 64 jak przekładam na AR 47 to góra niestety umiera  <uoee> ale momentu jest dużo więcej w okolicy 3000 obr. :]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2013, 12:20:48 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #144 dnia: Wrzesień 15, 2013, 12:14:41 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Bardzo fajny polonez :d :d <spoko> <spoko> <spoko>
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #145 dnia: Wrzesień 15, 2013, 20:10:19 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
czyli wam sie zabawa zaczyna tamgdzie moj obrotomierz byl moze ze 2 razy w zyciu... ale jak piszecie ze na 4ce przy 100 zrywa a potem ze przy srednio 4tys..  to ja niewiem czy przy takie predkosci pojazdu mam moze 2tys obr....
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #146 dnia: Wrzesień 16, 2013, 19:40:22 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Tyle że ja mam krótkie biegi bo omegowska skrzynia jest krótka i przy moście 3.9   5b kończy mi się blisko przy 200km/h ;)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #147 dnia: Wrzesień 16, 2013, 23:59:53 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
nooooo.... wlasnie dlatego ..... u mnie jest skrzynia poloneza ktora raczej piątke ma z tych nie najkrotszych.. do tego most 3.7 i kola o srednicy "3" razy wiekrzej...;p
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #148 dnia: Wrzesień 17, 2013, 08:06:13 am »

fsorover

  • Gość
http://www.youtube.com/watch?v=11ArUFXuZTw

No i jest mały film co poldek teraz potrafi  Myślałem ze bedzie gorzej,ale jak na pierwszym zakręcie zobaczyłem ze radzi sobie na 3 biegu to już byłem zadowolony :D  Następny krok to odprężanie i dmuchamy 0.8-0.9
ten wjazd początkowy na tor w realu pięknie wyglądał gratuluje poldka :)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #149 dnia: Wrzesień 22, 2013, 18:53:06 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
http://www.youtube.com/watch?v=RiBYCaGLCV0

no i stało sie to czego się obawiałem ;)  Teraz ściagamy miske i zostaje sie modlić że nie poszła rysa na wale ;) Jak bedzie dobrze to montujemy nowe KOLBENSCHMIDT-y  i ogień :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2013, 18:55:18 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 22, 2013, 21:51:04 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ja sądzę że wał do szlifu i korba do osiowania.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 22, 2013, 22:23:54 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Luki jakim olejem miałeś zalany motor. <mysli>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 23, 2013, 20:11:33 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
niestety nad wałem też musisz pomyśleć

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:00:55 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Wszystko wyjdzie w praniu jak zedre miske,może aż tak źle nie bedzie.

Silnik miałem na castrolu 10W40,podejrzewam że on też mógł zawinić. Nie raz widziałem wały po obróconej panewce i czasami na gładzi nie było nic widać. Jak nie bedzie wielkich rys na wale to wpadną nowe panewki i tyle. Jak wysra sie następny raz to wpadnie dół z C20XE i tyle. Bo ratowac wał i korby z których nie wycisne wiecej jak 200KM to szkoda zachodu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2013, 21:08:32 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 24, 2013, 15:09:31 pm »

Offline Spike

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 134
zalej go valvoline vr1 racing 10w60 mega dobra oliwa do upalania;)

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 24, 2013, 20:50:36 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Prawie każdy olej jest dobry jeżeli działa w temperaturach jakich zaleca producent  oleju. :jezyk2:
A kolega sprawdzał jaki afr lub egt ma silnik przy pałowaniu. ]:->
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 24, 2013, 21:23:17 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Gaz mam ustawiony na bogato,takze z tym nie mam problemu. Poza tym widze co mi sonda pokazuje bo mam wakaźnik.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 24, 2013, 21:33:41 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
A sygnał z sondy jest podawany do sterownika od gazu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2013, 21:46:52 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 24, 2013, 21:34:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zalej go valvoline vr1 racing 10w60 mega dobra oliwa do upalania;)
ale nie w naszej strefie klimatycznej w polaczeniu z tak nie wysilonym silnikiem ,
proponowalbym 0W40 ,albo 5W40
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro C20SE-T by LUKI
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 24, 2013, 23:40:50 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Ja nie mam sterownika gazu ;) Zwykła I gen ;)