0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
gdy beda po 250 to taniej bedzie mozna zregenerowac, bo to nie jest skomplikowana operacja - tam nie ma przegubow kulistych, tylko walcowe
stabilizatory rozbi sie ze stali sprezynowych, wiec skad obawa, ze zaklad dajacy na to gwarancje zrobi fuszere na konstrukcyjnej ?
Cytat: KGB w Maj 06, 2021, 21:17:55 pmgdy beda po 250 to taniej bedzie mozna zregenerowac, bo to nie jest skomplikowana operacja - tam nie ma przegubow kulistych, tylko walcoweJak zregenerujesz wytarcia?
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
Cytat: lesor#1973 w Maj 06, 2021, 11:05:01 amCytat: banned w Maj 06, 2021, 00:37:32 amJak nie ma, to może się ściepnijmy z kasą na 5 kompletów każdy i napiszmy do Lemfordera zamówienie na, strzelam, 150 kompletów. Starczy nam do końca życia.Organizuj!To się ładnie nazywa "sen wariata"
Cytat: banned w Maj 06, 2021, 00:37:32 amJak nie ma, to może się ściepnijmy z kasą na 5 kompletów każdy i napiszmy do Lemfordera zamówienie na, strzelam, 150 kompletów. Starczy nam do końca życia.Organizuj!
Jak nie ma, to może się ściepnijmy z kasą na 5 kompletów każdy i napiszmy do Lemfordera zamówienie na, strzelam, 150 kompletów. Starczy nam do końca życia.
Taka że nie jest wytarty/zgnity i wymęczony oraz zrobiony z pręta o średnicy jakiej tylko sobie wymyślisz. Robiłem stabilizator do przodu pod V6 oraz grubszy tylny i pomyślałem że można by dorobić tego więcej ale rozeznanie pokazało że niema to sensu najmniejszego a ja nie będę z własnej kieszeni wyskakiwać na produkcję by mi to leżało potem w ilości hurtowej
Pytanie, jak z jakością termostatów mera do ohv, poprawili aię czy nadal robią trzymające 70-80 stopni?