Jestem, jestem, żyję, żyję

Pomarańczowe 131 na razie leży na boku i czeka na piaskowanie podwozia, które nast?pi my?lę z pocz?tkiem wrze?nia :mrgreen:
Je?li chodzi o VT PeNego, to rzecz jak najbardziej do wykonania choć nie jest to takie proste bo nie tylko o słupek ?rodkowy "b" się rozchodzi. W tym przypadku mamy do czynienia z przeróbk? także słupka "c" (a wła?ciwie jego usunięciem) i konieczno?ci wzmocnienia słupka "d" i wzmocnienie dachu od słupka "b" do nowego "c". Do tego dochodzi zabawa z podłog? i wzmocnieniem bocznym w ?rodku samochodu. Tak apropo takiej zabawy to wła?nie dzi? pomalowałem podkładem escorta, który w wyniku za?nięcia kierowcy i spotkania z naczep? tira miał ?cięte słupki "c" i "d" (swoj? drog? więcej szczę?cia niż rozumu :eek: ). Taka robota jest strasznie mozolna i upierdliwa a wymiana takich słupków to rzecz do?ć skomplikowana gdyż wzmocnienia w nich id?ce do prostych elementów nie należ? :? Musiałem każdy słupek spawać z 2 elementów tak, jak to robi fabryka-inaczje się po prostu nie da. Mam nadzieję, że się escorcina nie rozleci po 100 kilometrach :mrgreen: Z reszt? co mi tam-ja zawsze daję gwarancję do bramy wyjazdowej, pó?niej już nie moja sprawa :roll: