Autor Wątek: MR93 na Borewicza ??  (Przeczytany 34042 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 18, 2006, 15:15:01 pm »

PeNY#1816

  • Gość
Cytat: "alex#1916"
A gdyby tak chcieć szaleć to można zrobić 2-drzwiowe Atu Coupe :)


To tylko nieudolny VT ale też mi się marzy co? w ten deseń...

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 18, 2006, 15:22:13 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Byłem dzisiaj na szrocie i za kompletny przód z borka za?piewali 200zł. jak się uda wyrwę w tej cenie jeszcze tylny zderzak i trochę plastiku na boki  :mrgreen: .Jak dobrze pójdzie zrobię sobie borkostworka  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 18, 2006, 15:25:11 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "PeNY#1816"
Cytat: "alex#1916"
A gdyby tak chcieć szaleć to można zrobić 2-drzwiowe Atu Coupe :)

To tylko nieudolny VT ale też mi się marzy co? w ten deseń...

Dokładnie to miałem na my?li. No niech mi kto? powie że nie wygl?dałoby to fajnie :)

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 18, 2006, 22:42:11 pm »

Fistasz

  • Gość
Fajnie jak VW Jetta 3D  :mrgreen:  ale ogólnie pomysl fajny. Drzwi od trucka zaspawane tylne. szybe jk?s i juz jest taki Atu Coupe :D

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 19, 2006, 10:46:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tylko kto na to da homologację bo będzie się to wi?zało z p[rzespawaniem ?rodkowego słupka a to już znaczna ingerencja w nadwozie. Ja bym siębał czym? takim je?dzić mimo wszystko.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 19, 2006, 11:56:09 am »

PeNY#1816

  • Gość
Eeee tam - bał od razu... Znam takich co wyspawali pół przedniego zawieszenia i jako? dalej im je?dzi ten czarny 131... oouuppsss ;)

Wszystko zależy od tego kto to zrobi, ja bym się sam nie podj?ł... ale SerU mógłby się zaopiekować takim projektem jak dla mnie... Jak czasem patrze co i z czego on robi to... to sobie my?lę że to zdolna bestia jest  :twisted:

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 19, 2006, 13:34:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Na pewno by sobie poradził, a propos Kolegi SerU, to ciekawi mnie jak idzie projekt pomarańczowego 131 :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpień 19, 2006, 14:02:57 pm »

PeNY#1816

  • Gość
No wła?nie ja też sie nad tym zastanawiam, ponieważ już dawno nie było aktualizacji żadnych na FK w jego temacie... :|

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpień 19, 2006, 20:39:20 pm »

SerU#408

  • Gość
Jestem, jestem, żyję, żyję :) Pomarańczowe 131 na razie leży na boku i czeka na piaskowanie podwozia, które nast?pi my?lę z pocz?tkiem wrze?nia :mrgreen:

Je?li chodzi o VT PeNego, to rzecz jak najbardziej do wykonania choć nie jest to takie proste bo nie tylko o słupek ?rodkowy "b" się rozchodzi. W tym przypadku mamy do czynienia z przeróbk? także słupka "c" (a wła?ciwie jego usunięciem) i konieczno?ci wzmocnienia słupka "d" i wzmocnienie dachu od słupka "b" do nowego "c". Do tego dochodzi zabawa z podłog? i wzmocnieniem bocznym w ?rodku samochodu. Tak apropo takiej zabawy to wła?nie dzi? pomalowałem podkładem escorta, który w wyniku za?nięcia kierowcy i spotkania z naczep? tira miał ?cięte słupki "c" i "d" (swoj? drog? więcej szczę?cia niż rozumu  :eek: ). Taka robota jest strasznie mozolna i upierdliwa a wymiana takich słupków to rzecz do?ć skomplikowana gdyż wzmocnienia w nich id?ce do prostych elementów nie należ?  :? Musiałem każdy słupek spawać z 2 elementów tak, jak to robi fabryka-inaczje się po prostu nie da. Mam nadzieję, że się escorcina nie rozleci po 100 kilometrach  :mrgreen: Z reszt? co mi tam-ja zawsze daję gwarancję do bramy wyjazdowej, pó?niej już nie moja sprawa  :roll:

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpień 19, 2006, 20:48:46 pm »

Arnold

  • Gość
SerU#408, trzeba było jeszcze te słupki przywi?zać :mrgreen:
A tak na SerIO (;)) - Ty to masz łeb. Twoje zdrowie :bier:

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpień 21, 2006, 10:38:45 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A wracaj?c do w?tku pierwotnego czyli borkowania.

Dałoby sięjako? przerobić maskę w caro żeby pasowała do "noska". jak wiadomo stare poldki miały płask? machę i wlot powietrza. U mnie z racji plastikowego podszybia (które zostaje) wlot mi jest zbędny (chyba że znajdziecie dla niego jakie? sensowne zastosowanie) no i maska nie ma przetłoczenia które dodaje poldkowi uroku.

Czekam na jakie? pomysły i sugestie w zwi?zku z tym.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpień 21, 2006, 16:03:34 pm »

Arnold

  • Gość
Zamiast przerabiać maskę można przerobić pas, robi?c Poldkowi zajebi?cie efektownego, nie spotykanego nigdzie indziej - badlooka :casanova: Po prostu "naci?gasz" niezmienion? swoj? maskę na borkowe ?wiatła i wuala :D

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpień 21, 2006, 16:40:55 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
To byłoby chyba trudniejsze niż skrócenie maski. Borek w standardzie ma swego rodzaju, efektywnego badlooka.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpień 21, 2006, 17:45:15 pm »

vox+241

  • Gość
Cytat: "Arnold#1910"
Zamiast przerabiać maskę można przerobić pas, robi?c Poldkowi cenzura?cie efektownego, nie spotykanego nigdzie indziej - badlooka :casanova: Po prostu "naci?gasz" niezmienion? swoj? maskę na borkowe ?wiatła i wuala :D


No moim zdaniem to nie byłoby efektowne, ale kwestia gustu. Orginalnie lepiej. Z przodu tylko ta dokładka u dołu co była w borkach i jest ?wietnie

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpień 22, 2006, 01:04:45 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 691
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ta dokładka?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpień 22, 2006, 08:55:43 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A tak się spytam jak się zdejmuje błotniki i nosek w przej?ciówce i borku. Wybieram się na szrocik i dobrze byłoby wiedzieć co i gdzie mam odkręcać... Gdzie s? osławione nity i jak je usun?ć bez zbędnego niszczenia elementów... jak zdj?ć atrapę i lampy...

Ogólnie jak to rozebrać coby nie popsować.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpień 22, 2006, 11:20:00 am »

vox+241

  • Gość
Cytat: "sova"
ta dokładka?
[url=http://img143.imageshack.us/img143/3393/przejsciwkas261siadaes4.jpg]Obrazek[/URL]

Tak ,własnie taka. Ładny poldek.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpień 22, 2006, 16:09:53 pm »

Fistasz

  • Gość
Bocian_s#313 jakie nity?? Zajzyj do Morawskiego tam wszystko jest dokladnie napisane. Samo zdjęcie blotnika to nic trudnego. ODkręcasz wszystkie sróby od góry blotnika, dwie sróby w tym jedna imbusowa od strony przenich drzwi. Wystarczy je otworzyc i sróbki masz na widoku, atrapa trzyma sie na kilki sróbach na sróbokręt X które odkręcasz z przodu i zdejmujesz calosc. Wyjmujesz nadkole i tam bede jeszcze chyba trzy sróby trzymaj?ce blotni. Nie wiem jak wygl?da sprawa z noskiem bo ja mam Borka i noska nie mam.

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpień 22, 2006, 17:20:59 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 691
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
no t nity s? własnie przy nosku, jak otworzysz maske to od razu je widać od góry
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR93 na Borewicza ??
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpień 22, 2006, 17:48:15 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ja u siebie wymieniałem nosek i wymieniłem nity na blachowkręty (nic się nie odkręca) :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja