Autor Wątek: Rover - dymi na niebiesko  (Przeczytany 10803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 11, 2006, 22:11:42 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Bocian_s#313"
[

 bo już mnie trafia ten samochód...


PS. Niech kto? go odemnie kupi  :help: .

Zapomnij...Nie ma tak łatwo :)
  • Jef
  • Czaku

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 12, 2006, 20:53:28 pm »

mariusz wawa

  • Gość
Bocian_s#313, mam propozycję nie do odrzucenia. Ja kupię Twój samochód, ale pod warunkiem, że Ty kupisz mój. Wsadziłem 2 koła, i zwory mi się wy....ły. Chwilowo popijam wódkę czyst? zastanawiaj?c się, co zrobić. Sorki za OT.

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 16, 2006, 09:50:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak cena będzie interesuj?ca to pogadamy ;) tylko który rocznik. starszego jak 95 nie biorę.

A tak na poważnei dzisiaj zaobserwowałem ciekawe zjawisko. na ciepłym silniku jak popracuje trochę na owlnych obrotach (tak z minutę czy dwie) i potem strzeli sięprzegazówkę to widać piękn? chmurę dymu. Ale co dziwne jak już raz go ostro przegazuję to potem już praktycznie gazuj?c co chwila już praktycznie nic nie widać. Starczy tylko dłuższa chwila na jałowym i znowu kłeby dymu.

W zwi?zku z powyższym wszystko wskazywałoby na to że jednak uszczelniacze zaworów. Jeszcze moze na dniach sobie kompresyjkę sprawdzę  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 16, 2006, 11:14:29 am »

mariusz wawa

  • Gość
Bocian_s#313 mam 95 :mrgreen: Dużo nie mogę do niego dopłacić, bo jadę na urlop, ale jakby co, to jestem sklonny do negocjacji.  :mrgreen:
Dzi? będę wiedział dokładnie co, i jak, ale profilaktycznie rozgl?dam się za nowym samochodem.

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 24, 2010, 23:28:22 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Podepnę się Od czasu wymiany uszczelki klawiatury i dolnej uszczelki kolektora ssącego po jakichś 3 dniach zaczęły falować obroty i to poważnie (500-2tys)  jakieś 2 dni później zaczął dymić wyczyściłem korkowca i wyregulowałem gaz na parowniku obroty przestały falować ale jeszcze czasem im się zdarza zadrgać dymienie nie ustąpiło patrze na świece czyste Czy to może być uszczelka pod głowicą? Mocy nie stracił ale myślę że po wymianie uszczelki pokrywy zaworów mogło wzrosnąć ciśnienie oleju i albo zapodaje olej przez tłoki (pierścionki poszły) alko uszczelka głowicy mówi do widzenia Aż się boje o tym myśleć Kompresji nie mam czym sprawdzić Może jest jakaś inna tego przyczyna? Macie jakieś pomysły? Czy olej bierze ciężko mi powiedzieć bo od wymiany uszczelek przejechałem jakieś 200km i wydaje mi się że bagnet pokazywał tyle co wcześniej

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 25, 2010, 12:12:42 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Słabo czytasz forum, stawiam na uszczelniacze zaworowe (wersja najbardziej prawdopodobna) lub, czego Ci nie życzę, pierścienie olejowe (przy padniętych tylko olejowych, auto jest żwawe, ale olej wcina).
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 25, 2010, 13:58:45 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "damian9838"
zaczął dymić
Cytat: "damian9838"
Mocy nie stracił


Mam tak samo Tylko że mój dymi jak go wysoko kręcę. W jakim zakresie obrotów zaczyna Ci dymić?
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 25, 2010, 21:36:53 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Jak jest na wolnych to praktycznie tego nie widać przy mocnej prze gazówce zostaje za nim spora chmura Długo tak jeździsz nie bierze oleju?

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 25, 2010, 22:02:23 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
ja mam to samo. Na postoju dam mu 4000 obr. i chmura za mną jak za Syrenką. Stawiam na uszczelniacze zaworowe. Olej oczywiście co jakiś czas sprawdzam i na bagnecie jest coraz to niższy stan. Ale pierdziele, nie wymieniam uszczelniaczy, w piwnicy stoi oryginalny silnik, jak go zrobię to wrzucę z powrotem tam gdzie był :D
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Rover - dymi na niebiesko
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 27, 2010, 23:46:29 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "damian9838"
Jak jest na wolnych to praktycznie tego nie widać przy mocnej prze gazówce zostaje za nim spora chmura Długo tak jeździsz nie bierze oleju?


Na postoju u mnie dymu nie zobaczysz, tylko podczas jazdy... co jakiś czas sprawdzam olej troche ubywa. Ale jakoś zbytnio sie tym nie przejmuje :D 1.4 i tak idzie na straty :)
nie masz hebla w gazie?! To narazie!