Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 308839 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #400 dnia: Marzec 08, 2012, 17:30:25 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Ta fedra nie jest ścięta, tylko nawijana na zamówienie.

Naprawdę nie rozumiem po co to robisz.

Bo lubię, poza tym można podnieść ciśnienie paru pajacom <lol2>

Pozdro dla kumatych, kto miał glebę ten wie, że wystarczy nie celować w dziury i mieć trochę oleju w głowie...
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #401 dnia: Marzec 08, 2012, 17:53:49 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
Też jestem ciekaw jak to będzie wyglądać.

Ile dałeś za springi i gdzie robiłeś ?

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #402 dnia: Marzec 08, 2012, 18:58:07 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
W Śnieżku, 140 złociszy. Za tą cenę warto, porządna robota. Mam teraz na aucie sprężyny ze Śnieżka robione w identyczny sposób, tylko trochę wyższe.

http://www.sniezek.nazwa.pl/
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #403 dnia: Marzec 08, 2012, 18:59:07 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
kurde ucielem o 3/4 odboje, i sie wkurzylem, jakos dziwnie sie kieruje, ciagle puka dalej stuka, i kola tra o nadkola i teraz nie z 15 ciezko dac dystans 10mm bo prawie rowno z nadkolem i bedzie ciezko/ moglem zostawic odboje i niech dalej na nich tak siedzi... a tak jeszcze dobre 10mm poszedl w dol
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #404 dnia: Marzec 08, 2012, 19:07:50 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Musisz coś tam mieć nagrzmocone, u mnie po ścięciu odbojów tylko się poprawiło, nie siadł dużo ale przynajmniej zawiecha zaczęła znowu pracować, i żadnych stuków puków itd.
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #405 dnia: Marzec 08, 2012, 19:12:12 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
kurde sam nie wiem, auto zrobilo sie ciut miekksze. no niby pracuje zawiecha, ale jest teraz przy nisko, nalezalo sie ciapnac 2.5 zwoja. Jaro a te springi co masz to ta sama wysokosc co trakowskie -3 czy caaalkiem co innego
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #406 dnia: Marzec 08, 2012, 19:38:48 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Te nowe to ten sam odstęp między zwojami i wymiary sprężyny co w Trucku(poza wysokością), nawinięte z drutu o tyle krótszego, żeby było dokładnie o 4.5 zwoja krócej i o nieco mniejszej średnicy, żeby nie było aż takiego betonu. Do tego, co jest bardzo ważne, żeby to jakoś pracowało, są skrócone i utwardzone oryginalne amortyzatory.

P.S. Też zaczynałem od 2,5 zwoja, poszły w świat, mam nadzieję, że i Ty się poprawisz :d
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #407 dnia: Marzec 08, 2012, 21:24:28 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
no teraz wyglada jak ok 4 grrr. do sanek jest teraz 64mm
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #408 dnia: Marzec 08, 2012, 22:10:39 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #409 dnia: Marzec 09, 2012, 09:20:35 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Fazi miszcz :) hardcore :) jezdzisz nim w niemczech?? :D :D


jednak stwierdzam ze juz wsio ok, wczoraj wracalem, to te nierownosci co zawsze wybieral ladniej lagodniej, i nie zciaga go juz w prawo(co bylo przy calych odbojach)

a to co stuka to drazek dlugi, a szura nadkole bo wyleciala srubka i jest luzno. Dzis zostanie ogarnieta ta drobnostka.
Mam nadzieje ze dzis uda sie tyl sprowadzic na ziemie :)
i mozna zaczac szukac dupowoza :  <cwaniak2> <cwaniak2>
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2012, 09:42:16 am wysłana przez Łukasz - I-Love-Fso- »
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #410 dnia: Marzec 09, 2012, 10:37:51 am »

Offline karpiu19_88

  • http://tom-blach.cba.pl/
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • BYŁ - Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V jest Polonez Przejściówka 1.5 SLE 91.r polonez kombi 1.6 99 r
    • Kompleksowe remonty dachów
http://www.youtube.com/watch?v=aibPKREH1Fg&feature=youtu.be

takie tam z wakacji :)

o kurcze ciekawie to wyglada   moge zobaczyc foto  z boku  auta jak to nisko siedzi ??

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #411 dnia: Marzec 09, 2012, 12:53:09 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
hehe no jezdzi sie ale powoli :D


Teraz doszedł negatyw i wiecej odboji ściąłem wiec siedzi nizej :)
i to tylko -3 zwoje... tylko ze na seryjnych sprezynach z waskiego OHV wiec miekkie sa :)



z boku fotek chyba nie mam :( takie cos jedynie...

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #412 dnia: Marzec 09, 2012, 19:36:53 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
dzis bylo szykowanie resorakow, nie wiem czy mam byc zly czy zadowolony, resory uklepane na 18cm. ponoc jak je zamontuje zejda kilka cm i auto ma ladnie siedziec, piora sa sryjnej grubosci(bo te z cargo od karetki to konkret grube)
wkur sie jak bedzie wyzej niz serja( a tego sie boje ) i 2dni psu w dupe bedzie
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #413 dnia: Marzec 09, 2012, 21:26:18 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Już jeden taki był, co przez tory nie dał rady przejechać i wyrwało w pizdu podpore wału z podłużnic. Obniżajcie
Nie Tobie urwało, więc martwić się nie musisz.

A i będziemy obniżać, co tam.
Fotki z jesieni:
 

Jak ogarnę odrobinę wydech, to się zajmę obniżaniem.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #414 dnia: Marzec 09, 2012, 22:46:54 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
-4,5 zwoja na sprezynach trucka. Ale to nie maks bo nie ma głowicy, kolektorów i wydechu :-)

1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #415 dnia: Marzec 10, 2012, 17:42:38 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
wrzucilem dzis resory, sztywno jest, aleeeeeeee 8cm do nadkola od opony:( :( kufaaaa
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #416 dnia: Marzec 10, 2012, 17:49:33 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
resory uklepane na 18cm

To żeś serię uzyskał :p  ino sztywniejszą
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #417 dnia: Marzec 10, 2012, 20:22:12 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
mierzone jeszcze raz. 7cm do nadkola:( ech moze siadzie sam, conajmniej zeby byl przeswit 2cm

ale chyba odboje wsadze spowrotem bo wkurza mnie to pukanie ciagle.
i caly pic dlaczego stoi tak nisko sie rozstrzygna, springi mam 14.5 wiec od trucka benzyniaka, uciapane 3 zwoje i 2/3 odboja. wiec przod niiiiisko stoi przy nisko.
i zauwazylem ze jeden amorek zgubil olej, grrr. 
gleba gleba :) i tak to kocham
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #418 dnia: Marzec 10, 2012, 20:32:41 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
zauwazylem ze jeden amorek zgubil olej, grrr. 

Amortyzator musi być twardy, i za dużo odboju uciąłeś. Kiedyś wyjąłem odboje w ogóle, zrobiłem 100 m i z powrotem je na miejsce zamontowałem. Wymieniłem amortyzatory na Fiat Hipol no i teraz nie martwi mnie stukanie zawieszenia :)
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #419 dnia: Marzec 10, 2012, 20:36:15 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
i zauwazylem ze jeden amorek zgubil olej, grrr. 
No to on się tłucze, a nie wycięte odboje :)

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+