Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 308853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #480 dnia: Marzec 26, 2012, 18:20:28 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Klapa na żylete jest ekstra, szkoda tylko że nie pozbyłeś się od razu spryskiwacza <do bani> Masz jakieś foty wahacza i sanek?
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #481 dnia: Marzec 27, 2012, 01:09:09 am »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
fakt, zapomniałem o spryskiwaczu :-) Nic nie ociera na dołkach, oczywiście jak ktos przy maks skreconych kołach jezdzi na off-roadowych drogach to powodzenia... Ranty błotników mam sklepane do środka. Zdjęcia hmmm... jezeli sie nie spieszy to zrobie w najblizszym czasie. Bo obecnie samochód stoi rozebrany na warsztacie. Wjechać się da wszedzie, gorzej jak jakis kamien pomiedzy sanki wlezie. Ja juz mam wgniecioną miche ;p
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #482 dnia: Marzec 27, 2012, 21:40:44 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Co do spryska- ja póki nie oddam klapy do spawania rozwiązałem problem tak: Zmierzyłem sobie suwmiarką średnicę otworu, dobrałem w motoryzacyjnym taki plastikowy kołeczek, podpiłowałem go z jednej strony, żeby przylegał do uszczelki od szyby (tj. zrobiłem taką zaślepkę w kształcie półkola), pomalowałem to w kolor nadwozia i osadziłem na silikon. Chwila roboty a od razu o wiele mniej rzuca się w oczy (też nie mam wycieraczki). Także gorąco polecam Ci ten patent jak nie masz spawary pod ręką.
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #483 dnia: Marzec 27, 2012, 23:00:53 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Pablo 92 a jak skrecasz nie ociera o nadkola? i nie blotnik nie trze o opone na dolkach czy cos przy skreconych kolach??

A tam jest ten kawałek plastiku założony ??
Na zaklepanych rantach nie powinno obcierać przy naprawdę duużym obniżeniu <okok> . Inaczej wygląda sprawa braku nadkoli, przycierania o fartuchy wewnątrz oraz górną podłużnicę przy skręconych kołach. <mysli>
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #484 dnia: Marzec 27, 2012, 23:16:31 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
A no plastików nie mam :P nic nie przyciera o podłużnice ani o fartuchy :-) Tyle że taczka straszna jest ale o to chodzi, zakręty moge brąc przy 140 i klei się jak nigdy :-) Ale taką glebe tylko na sprezynach trucka bo na seryjnych wachacz będzie tłukł o miejsce gdzie był odbój

Jaro dobry pomysł, tez tak chwilowo zrobie bo nie mam spawary, a i tak musze klape poprawić bo jakaś ku*wa mi zrobiła dziurkę ijest mały odprysk szpachlu, praktycznie niezauwazalny ale jest... a to denerwuje nawet bardzo.
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #485 dnia: Kwiecień 27, 2012, 10:43:33 am »

Offline radnus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • sorry, jestem zielony z mechaniki
    • Atu+ 1.4 GTI 23E
jeden zwój żółty i trzy brązowe truck diesel.
To oznaczenie jest charakterystyczne dla zwykłych sprężyn z szerokiego Caro/Atu OHV. Sprężyny z Trucka diesla mają oznaczenie wyłącznie w postaci pojedynczego żółtego paska.

Panowie, dziś jadę odebrać ze złomu sprężyny, mówią, że wymontują z Trucka Diesla, ale ja im nie ufam;D
jakie w końcu to będzie miało kolory? jedną żółtą, to ja mam standardowo w roverze!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #486 dnia: Kwiecień 27, 2012, 10:44:43 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ma mieć grubość 14.5mm albo 14.7mm. I tego sie trzymajmy, a nie kolorów.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #487 dnia: Kwiecień 27, 2012, 18:01:54 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Ma mieć grubość 14.5mm albo 14.7mm. I tego sie trzymajmy, a nie kolorów.
Zwłaszcza, że w większości sprężyn już kolorów nie ma oprócz nalotu tlenku żelaza <rotfl2>
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #488 dnia: Kwiecień 28, 2012, 19:46:30 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Jaro ogarneles w koncu te springi co masz??
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #489 dnia: Maj 01, 2012, 08:48:28 am »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Szybkie pytanie do oblatanych w temacie, bo przekopać się przez ten temat może tylko jakiś "no-life".
Czy ktoś wie jaka będzie mniej więcej wysokość przedniego zawieszenia na sprężynach 14.7mm obciętych o 1.5 zwoja i dogiętych? Silnik DOHC 1.6 Turbo, więc masy na przodzie trochę jest, chodzi mi głównie o to czy będzie gdzieś tak jak całkowita seria (z OHV) lub trochę niżej. Teraz mam 14.5mm docięte o 2,25 zwoja i dogięte i jednak za nisko jak dla mnie siedzi, chociaż wygląda ładnie.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #490 dnia: Maj 01, 2012, 11:27:20 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
powinien stać lekko niżej jak seria czyli jakieś 2 cm jak seria. Bo ja przy roverze jak obcialem 1.5 zwója to właśnie stał 2 cm niżej jak seria. Ale to i tak za wysoko:) ja teraz mam minus 4 zwoje i jest ciekawie...

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #491 dnia: Maj 01, 2012, 14:46:49 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Jaro ogarneles w koncu te springi co masz??

Nie, fura stoi w garażu i cały czas coś grzebię przy Car Audio, może na koniec weekendu majowego już w miarę poogarniam kabelki itp. sprawy, to zostanie mi tylko uspawać zaginarkę do błotników i będziemy z kumplem wsadzali te nowe sprężyny. W końcu...
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #492 dnia: Maj 12, 2012, 19:26:11 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
I co tam Pany, glebicie cos? :D
ja zalozylem na chwilke na przymiar z jednej strony szeroką stal na oponach 13/175/50 - jest konkret! przeswit miedzy przednim chlapaczem a równym asfaltem - pudełko zapałek na płasko.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #493 dnia: Maj 12, 2012, 20:06:38 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
No fazi ciekawie ciekawie :) narazie cicho w temacie jakos. jaro sie opierdziela  z tymi springami
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #494 dnia: Maj 12, 2012, 20:13:26 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
FaZi dobre to jest ;)  <okok>
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #495 dnia: Maj 12, 2012, 21:18:28 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Grzesiek, Łukasz - I-Love-Fso- - dzięki za miłe słowa :) :)
chwilowo koła zdjęte bo w nabliższym czasie muszę się jakos poruszac na dłuższych trasach a taka gleba niestety daje w du*e :D

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #496 dnia: Maj 12, 2012, 21:51:38 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
ja już spręzyny mam, glebing już tuż tuż ;]
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #497 dnia: Maj 13, 2012, 07:44:08 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
przeswit miedzy przednim chlapaczem a równym asfaltem - pudełko zapałek na płasko.
fazi sory ale to nie jest żaden super wynik... gdyby próg tyle był od asfaltu to rozumiem :D
a taka gleba niestety daje w du*e :D
OJ coś za coś u mnie z przodu zero amortyzacji, plus fakt że w radomiu przez żaden przejazd kolejowy nie przejadę (jest ich 3) i muszę czasami baaardzo nadkładać drogi żeby gdzieś dojechać;D
Ale wygląda super :D

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #498 dnia: Maj 13, 2012, 09:51:22 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
nadkładać drogi żeby gdzieś dojechać;D
Ale wygląda super :D
wiekszosc ludzi i tak nie zrozumie :) ale bawimy sie dalej, tak pacze i czuje ze niedlugo poldoroveroglebowozy beda weekendowymi autkami :) bo nie bedzie dalo sie poruszac, ja mam problemy z poruszaniem co jeszcze az tak nisko nie jest, ale Fazi to juz calkiem.
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #499 dnia: Maj 13, 2012, 10:25:13 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
gdyby próg tyle był od asfaltu to rozumiem :D
to chyba nie mozliwe :) nawet jakbys resory sklepał na płasko, wyjął odboje, spręzyny z przodu.
pokaż Twoją glebe