Autor Wątek: Poldi 1,9 GLTD Project...  (Przeczytany 25031 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 02, 2007, 15:16:27 pm »

tomallus1

  • Gość
W samuraju turbinka, pierwsze słysze. w 1,3 benz?

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 02, 2007, 15:23:44 pm »

alex1916

  • Gość
W XUD9 :) Była seria Samurajów z 1.9TD, silnik - nie licząc tej śmiesznej dmuchawki - niemal identyczny jak w Polonezach. Takie same były również (przez niecały rok) montowane w Niwach - no, ale to już folklor zupełny ;)

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 02, 2007, 18:32:10 pm »

Arnold

  • Gość
Na starym AK był kiedyś taki temat i było wymienione co się różni w stosunku do fabrycznego 1.9 TD. I było tego tyle, że inwestycja była nie opłacalna, bo o niebo łatwiej kupić cały 1.9 TD niż przerabiać ten. Tyle pamiętam z tego artykułu, nie wiem czy na nowym AK on jeszcze jest. Mam ten art na innym dysku ale on jest uszkodzony.

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 02, 2007, 18:41:02 pm »

tomallus1

  • Gość
Ale ja nie mówie o TD, tylko o SD, a one różnią się i to znacznie. Podejrzewam, że D da się przerobić na SD (choć czy to ma sens?) praktycznie dokładając słabą turbinkę. Z tego co gdzieś wyczytałem Xantia 1.9D ma do setki 17,6s, a Xantia 1,9SD ma 16s. Wg mnie w poldku GLD jedynie takie coś ma sens (ew, lekko go jeszcze podkręcić), bo przeróbka na normalnego turbo diesla nie ma sensu.

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 04, 2007, 04:37:19 am »

jedi87

  • Gość
Cytat: "tomallus1"
bo przeróbka na normalnego turbo diesla nie ma sensu.


I tymi słowy pomysł upadł :-(

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 09, 2007, 12:29:24 pm »

Toma$z

  • Gość
Ja również chciałem uturbić swojego 1,9 ale zrezygnowałem...dali mi do zrozumienia że to bez sensu,lepiej wsadzić diesla z Forda Scorpio

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 13, 2009, 20:00:49 pm »

drazu

  • Gość
A pod skrzynię z poldka 1,9GLD podejdzie silnik citroena 2,1 disel 110KM

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 22, 2009, 23:49:16 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Przyłanczam się do pytania
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 23, 2009, 08:00:37 am »

snikers

  • Gość
widze ze dwa lata minely a tu nadal tylko pi...
fotka mojego na zachete

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 01, 2009, 09:36:41 am »

szimo

  • Gość
Moim zdaniem 1,9 GLD od cytrynki jest za bardzo zamulony żeby coś montować. On ma przecież tylko 69 KM więc co tu można z niego wyciągnąć? :P Ja mam 1,9 GLD i podchodzę 5 razy do wyprzedzania i niestety będe tak dalej podchodzić. Ja bym nic nie grzebał. Jak chcesz większą moc to zrób przekładkę innego silnika. Tak mi się wydaje. Pozdro.

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 01, 2009, 11:37:13 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "szimo"
Moim zdaniem 1,9 GLD od cytrynki jest za bardzo zamulony żeby coś montować. On ma przecież tylko 69 KM więc co tu można z niego wyciągnąć? :P Ja mam 1,9 GLD i podchodzę 5 razy do wyprzedzania i niestety będe tak dalej podchodzić. Ja bym nic nie grzebał. Jak chcesz większą moc to zrób przekładkę innego silnika. Tak mi się wydaje. Pozdro.

Co ten post wnosi poza tym ze pokazuje ze nie wiesz o czym piszesz. Czytales ten temat wogole?

ZEby nie bylo kompletnego OT, Przy zmianie silnika, nalezy wymienic uklad wydechowy na wieksza srednice, 2 lub 2.5cala MAX powyzej tych srednic wystepuje nieciekawy efekt obciazania turbo niepotrzebnym "pchaniem" spalin

standardowe 1.6" sie rozszczelnia po dodaniu gazu ;)

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 01, 2009, 21:18:38 pm »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
Ja mam dylemat czy nie wsadzić do mojego plusa silnika diesla. Można powiedzieć, że mam silnk w garażu. Dużo jest roboty zeby go tam usadzic? Robił tak ktoś??

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 02, 2009, 20:41:54 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
dzis ogladalem trucka z silnikiem 1.9 diesel citroena. i Czy przypadkiem w kolektorze wydechowym nie ma zaslepionego blaszka przykrecona na 2 nakretki "wyjsca" na turbine?
to ja, byly Marcin#839

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 02, 2009, 21:26:12 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 03, 2009, 08:17:22 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "-Marcin-"
dzis ogladalem trucka z silnikiem 1.9 diesel citroena. i Czy przypadkiem w kolektorze wydechowym nie ma zaslepionego blaszka przykrecona na 2 nakretki "wyjsca" na turbine?

raczej nie, za "Daleko" od bloku wychodzi zeby tam cos wkladac. pomijam fakt ze po dolozeniu turbo do wolnossacego zostanie ci sam blok oryginalny a reszta musi byc wymieniona

Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 09, 2010, 08:28:57 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "ptasior127"
Witam silnik z pedała 405 tdi ma 90 KM mam taki i powiem ze auto bujało sie całkiem nieźle.Mam pytanie czy ten silnik pasi na skrzynie do benzyny??

nie

Odp: Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 28, 2011, 11:20:21 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Pobawię się w archeologa. ;)

Czy skrzynia FSO dieslowska podejdzie pod 1.9TD z ZXa? Tam jest też XUD9 z tym, że z końcówką TE.

Odp: Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 28, 2011, 21:48:29 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Podejdzie, podejdzie też pod silniki benzynowe z Citroena, najciekawszy jest 1.9 8 zaworów, moc koło 115 koni. Ciekawa alternatywa dla Rovera, idiotoodporny, zrywny.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 29, 2011, 10:18:24 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Tak, ale tu już obawiałbym się o wytrzymałość skrzyni FSO... A skrzynię chcę zostawić oryginalną.

Tak czy inaczej - jak da radę to muszę się wziąć za badania nad tym jakie są realne szanse wsadzenia tego 90-konnego silniczka pod maskę Polda. :P

Odp: Poldi 1,9 GLTD Project...
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 29, 2011, 10:37:53 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Podejdzie, podejdzie też pod silniki benzynowe z Citroena, najciekawszy jest 1.9 8 zaworów, moc koło 115 koni. Ciekawa alternatywa dla Rovera, idiotoodporny, zrywny.

Zainteresowałeś mnie <ok> napiszesz coś więcej o możliwościach wsadzenia tego silnika do PN? Ktoś już przetarł szlak?
LOW & SLOW