Inna sprawa, że posiada typowe cechy budy, które przy swapie są nie do ominięcia/zrobienia, jak choćby szerszy tunel w miejscu gdzie jest skrzynia (tego spawarką w domu nie przerobisz ).
Z tym akurat nie moge sie zgodzic
U Młodego silnik wszedł do normalnej budy po 1,5 ohv -jedyne modyfikacje tunelu to przykrecenie zaslepki i wyciecie otworu na drazek skrzyni forda. U Harrego z tego co wiem było podobnie. Co do spawania to z dawcy wycielismy cały poserzony tunel przy podłuznicach aby przespawac w razie gdyby sie okazalo ze skrzynia nie wejdzie
Co do numeru to ford ma SUPB01EHK00 a ja mam SUPB01CEH
SUPBO 01 -to jest zakodowany rodzaj nadwozia z informacja po której stronie jest kierownica. W tym przypadku jest to caro z kierownica po lewej stronie
EH/CE rodzaj silnika, tzn pojemnosc, z katalizatorem czy bez, ford, fiat, rover i td. Nastepna litera oznacza przełozenie tylniego mostu i tu jest ciekawa sprawa
Zarówno ford jak i mój 1,6 GLI(oraz 1,6 GLE) miały mosty o przełozeniu 3,92 wiec czemu w poldofordzie jest on oznaczony jako K podczas gdy w we wszystkich 1600 oznacza sie go jako H