Łapa w poldofordzie to przerobiona łapa od siery - odpowiednio skrócona i przycieta aby nie wystawala poza podluznice. Do lapy w miejscu mocowania tzn tam gdzie sa te cztery otwory od spodu sa zgrzane dodatkowe blaszki wzmacniajace. Te cztery otwory po dwa na strone sa chyba w kazdym nadwoziu PN/DF(nie wiem jak PN plus) -w orginale do jednych przykreca sie skrzynie ohv/rover/diesla 1,9 a do tych drugich które sa 1 cm dalej przykrecalo sie skrzynie i zespol napedowy fiat dohc(polonez ma podwozie od fiata 125 a tam fabrycznie we włoszech montowano tylko dohc 1600 które mialo troche inne polozenie wzgledem calego samochodu- bardziej do tylu samochodu)
Co do poduszki od sierry to nie moge sie zgodzic z tym w 100 % Owszem poduszka takowa pasuje, ale z tego co mówil Ajk to w orginale byla mocowana za pomoca dwóch przerobionych poduszek silnika Fso -tak jest w egzemplarzu ktory zakupilem i jest to calkiem niezły patent
Poduszka sierry kosztuje około 60zl, jedna polonezowska ok 12zł.
Bocian- na zdjeciu które wrzucilem powyzej widac o co chodzi mniej wiecej -tzn kształt i polozenie otworów. Kiedy zrobie dodatkowe zdjecia i ewentualnie zwymiaruje calosc nie jestem w stanie teraz powiedziec :?