Kolego silnik ze zdjecia to jest 6 cylindrowa rzędówka. V6 ma oznaczenia X30XE.
Do budy poloneza nie zmiescisz go z 2 powodów:
1- silnik jest za szeroki - 2 głowice po 2 wałki, a gdzie jeszcze kolektory wydechowe.
2- jest zdecydowanie wyzszy, przez co nie zamkniesz maski
Zawieszenia tylnego nie ma szans spasowac z poldkiem bez gruntownej ingerencji w konstrukcje nosna tyłu.
Przy tym wszystkim problem z elektryka to pikus.
Zdecydowanie najlepszym rozwiazaniu przy V-ce było by (jak pisali koledzy powyzej) zamocowanie wszystkiego na ramie(klatce) i spasowaniu z nadwoziem Poloneza.
[ Dodano: 2007-03-09, 23:05 ]Silnik C30SE, 6 cylindrów, 24 zawory, pojemność: 2969ccm
Moc: 204KM/6000rpm
Moment obr.: 270Nm/3600rpm, 243Nm/3000rpm, 200Nm/1500rpm
Stopień sprężania: 10:1
Być może, że to głupie pytanie , ale co tam:
Rolly ile waży ta motornia od omeżki :?:
Z osprzetem ponad 150kg.