Autor Wątek: Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT  (Przeczytany 25989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 18, 2007, 17:16:31 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Van#1860, a co z alternatorem z omegi wypadajacym gdzies w prawej podluznicy poloneza? :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 18, 2007, 17:29:36 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
to chyba mówimy o innych silnikach
bp to troche wyżej niż podłużnica i nie wystaje poza kolektor

[ Dodano: 2007-03-18, 17:34 ]
a jesli nawet to co za problem go podnieśc ??? :D alo przenieśc na druga strone?? mocowania sa :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 19, 2007, 07:54:46 am »

Sali

  • Gość
tylko u mnie nikt w okolicy nie zajmuje sie wywarzaniem i tu byłby malutki problemik ale to na pszyszłość coś musiał bym pomyśleć ale pewnie tesame problemy były by z wałem od Milaflorki :D

[ Dodano: 2007-04-03, 20:21 ]
chodzi mi pogłowie ten silniczek od omegi musze się dowiedzieć wszystkego i wtedy przekładka  :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 14, 2007, 17:54:15 pm »

videlec1

  • Gość
Chyba trochę za późno tu wszedłem ale postanowiłem też coś napisać :)
Ja bym się z V6 nie bawił, bo spasowanie wszystkiego będzie cholernie trudne a i bezpieczeństwo też się liczyć powinno bo te 210 KM to będzie prowokować.  Ja bym proponował zastanowić się nad 2.0 16V X20XEV. 136KM - może nie dużo, ale Vectra B z takim silnikiem zbiera się do 100km/h w 10 sek, a waży 1300kg. Poldek jest o 200kg lżejszy, to powinien ładnie kręcić 9 - 9.5 sek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 14, 2007, 18:15:03 pm »

oski1234

  • Gość
Aaa, jeżeli już rzędówka do radzę zainwestować w german performance ( po pierwsze i najważniejsze dla tego że naplęgło się tego teraz sporo i z częściami nie będzie żadnego problemu), z tego co się interesowałem to POWINIEN wejść 2.0 24V 150KM, a jeżeli ktoś znów poczuje pociąg do większej ilości kucy pod maską to pole do popisu jest spore, gdyż experci potrafią wycisnąć z takiej jednostki nawet powyżej 300 i więcej KM także dojście do 211 (tak jak w omedze przy 3 litrach) nie będzie zbyt trudne.


Pozdrawiam. :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 14, 2007, 18:34:24 pm »

Sali

  • Gość
Silniki w Calibrach i Vectrach nie które miały 2.0 16v 150km ale mnie zastanawia czy nie przerzućić tylnego mostu,wału napędowego, Od Omegi a o silniku to już nie wspomne wraz ze skrzyniaczy tylko taka opcjia wchodzi w gre i czy to możliwe  :?:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 14, 2007, 20:30:44 pm »

videlec1

  • Gość
No bo z tego co rozumiem, to TY masz te podzespoły zamontowane w Oplu, tak więc czy nie możesz np. w wolnej chwili wyciągnąć cały zespół napędowy i go dokładnie wymierzyć? Wtedy wiedziałbyś na 100% czy wejdzie silnik do komory czy nie, czy nie trzeba będzie np. poszerzać tunel środkuowy dla skrzyni. Co do przeniesienia napędu, to od Omegi do Poldka nie wsadzisz tylnego mostu, bo w Omedze nie ma sztywnego tak jak w Poldku, tak więc jego zamocowanie wiązało by się ze znacznymi przeróbkami tylnego zawieszenia. Proponowałbym znaleźć coś bardziej wytrzymałego, bo tylny most Poldka szlag trafi po 500 metrach :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 15, 2007, 08:07:45 am »

Russell

  • Gość
Vectry, Calibry, Omegi.....   Ja bym dał silnik od tatry......
 Kupcie se poldoforda i zamiast OHC wsadzcie DOHC.  W poldofordzie nie powinno byc problemów :D.  A nie siejecie maniane

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 15, 2007, 08:12:22 am »

Sali

  • Gość
to może most od milaflorki(argenty) wał jest za długi trzeba było by skracać ale najlepiej to parapetry silnika i skrzyni dł/szer/wysokosć / itp i wtedy można się zastanawiać :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 15, 2007, 11:52:36 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Russell"
Vectry, Calibry, Omegi.....   Ja bym dał silnik od tatry......
 Kupcie se poldoforda i zamiast OHC wsadzcie DOHC.  W poldofordzie nie powinno byc problemów :D.  A nie siejecie maniane


DOHC nie wejdzie, bo jest za wysokie i .............. przeogromne w porównaniu do OHC. Mam ohc i widziałem z bliska DOHC, wejść wejdzie, ale maski nie domkniesz.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 15, 2007, 12:10:40 pm »

Russell

  • Gość
szkoda, fajny silniczek.   głowice ma wielką tylko, ale zawsze można zrobić garba na masce :D   I tak jest to bardziej realne i tańsze niż te bzdety o wsadzaniu silników od opli, vw i innych

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 15, 2007, 13:12:27 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "BARTEK"


DOHC nie wejdzie, bo jest za wysokie i .............. przeogromne w porównaniu do OHC. Mam ohc i widziałem z bliska DOHC, wejść wejdzie, ale maski nie domkniesz.


ale jednak chyba są te silniki w paru poldkach bo z tego co pamiętam to Van ma takiego w podpisie
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 15, 2007, 14:38:00 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
W podpisie to mam 2,0 cosworth :P

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 15, 2007, 14:46:23 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
a to już pewnie zupełnie co innego  :roll:  ??  :oops:
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 15, 2007, 15:09:28 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Kumpel ma taki silnik w swojej rajdówce - niestety nie mam pojęcia jak go tam wsadzili - coś mi kumpel przebąkiwał że ma zmienioną miske olejową i smok od pompy oleju bo ponoć zbyt wysoko wchodził ale to są tylko takie pogłoski.
Jak się z nim będę widział to porobię fotki.
Na pewno jest ten sam motyw co w Roverze - wydech z drugiej strony. Chyba akumlator jest przeniesiony oraz zmieniony dolot silnika. Ale miedzy alternatorem a karoserią jest 0.5-1cm prześwitu
"jest ryzyko , jest zabawa"

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 15, 2007, 16:20:06 pm »

gucio

  • Gość
wszystko to ładnie brzmi i jeśli faktycznie się da to super. gdybym ja się tym zajmował to wolałbym jakiś mniejszy silnik V6 taki żeby łatwiej było wcisnąć. silnik 3 litrowy napewno duuużo by spalał a benzynka nie jest tania. nie wiem jak pracuje diesel v6 ale napewno nie tak pięknie jak benzyna a właśnie ta melodia V6 nakłaniałaby mnie do zmiany  :?

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 15, 2007, 17:35:59 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
DOHC wejdzie od sierki tylko bez wtrysku a na gazniku :) tez takowe było :)

[ Dodano: 2007-04-15, 17:36 ]
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1497605

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 15, 2007, 17:52:58 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo


Ten to ma dopiero fajny gaznik  :mrgreen:  :P
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 15, 2007, 18:38:50 pm »

e_gregor

  • Gość
Cossworth ma kolektory tak jak OHV oraz fordowski OHC. Tylko DOHC ma kolektory tak jak roverek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 15, 2007, 19:15:00 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
elwod to chyba obniżali kolektor :P bo mi z pomiarów wychodziło ze mi nie wlezie :/

[ Dodano: 2007-04-15, 19:15 ]
Teraz pytanie czy jest sens ładowac to padło do poldka :/