Autor Wątek: Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT  (Przeczytany 28137 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 16, 2007, 11:40:33 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
około 13s do 100 km/h ma 2.0 ohc na gaźniku w poldzie

Około 9,2 s do 100Km/h ma 2,0 ohc na gazniku poloneza w duzym fiacie  :mrgreen:
Wiec mysle ze na poczatek wystarczy i jest to bardzo dobra baza do dalszych modów(EFI/turbo/2xdellorto) itd Czesci do ohc forda sa stosunkowo tanie np komplet panewek rozrządu 60zł korbowodowe 80zł, komplet uszczelek cos kolo 170. Wiele gadzetów tuningowych jak np sportowy wałek czy kolektor pod 2 gazniki mozna wyrwac za grosze z ebayu -w niemczech w swoim czasie by łto bardzo popularny silnik. Cały silnik jest bardzo wytrzymały i co najwaznijsze jest bezkolizyjny, jego duza wada jest ciezar -w całosci wykonany z zeliwa :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 16, 2007, 15:29:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Elwood, 12,5 ma fabryczny poldoford według prospektu z "MOTOR-u" z 1990 r.

Wiadomo też że co egzemplarz to inaczej. Mó nie ma modułu elektronicznego, tylko aparat w kadłubie. Kompletny brak elektroniki i to mnie najbardziej cieszy :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 16, 2007, 16:19:33 pm »

Russell

  • Gość
No co Wy chłopaki. Mojego 2.0 poprzedni włascicel dobitnie zbadał i kapeć miał na gazie 102 KM i 10.5 do setki.   A parownik ma 75kW.  Co tak zaniżacie?
Skoro kapeć ma 10.5 to cięższy o 100kg polonez powinien zejść poniżej 12.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 17, 2007, 00:03:20 am »

e_gregor

  • Gość
Russell, mój licznikowe 100 robi w 11,5s

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 17, 2007, 00:05:47 am »

alex1916

  • Gość
Cytat: "BARTEK"
Elwood, 12,5 ma fabryczny poldoford według prospektu z "MOTOR-u" z 1990 r.

Bo to SLE, Carofordy są bardziej opływowe i przez to zwinniejsze ;) :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 17, 2007, 07:31:21 am »

Russell

  • Gość
roverowcy sieją maniane. :mrgreen:. A tu jak w dżungli. 2.0 > 1.4  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 17, 2007, 14:53:54 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "alex#1916"
Cytat: "BARTEK"
Elwood, 12,5 ma fabryczny poldoford według prospektu z "MOTOR-u" z 1990 r.

Bo to SLE, Carofordy są bardziej opływowe i przez to zwinniejsze ;) :mrgreen:


 :mrgreen: jaaasssnnneeeeeeeeeee :lol:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 17, 2007, 15:00:52 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Russell"
roverowcy sieją maniane. :mrgreen:. A tu jak w dżungli. 2.0 > 1.4  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:


Ale o co chodzi bo nie kumam? :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 17, 2007, 15:43:50 pm »

Russell

  • Gość
:mrgreen: No roverowcy sieją popeline zaniżając osiągi poldofordów. a nie ma bata, 1400cm3 to nie 2000 :mrgreen:  :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 17, 2007, 15:54:16 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Poki co w tabeli "Najlepsi z najlepszych w PTK" nie ma Poldoforda wiec nie ma z czym porownywac. Z wypowiedzi wlascicieli wynika ze nie maja ponizej 11.5, a tyle maja Poldoroverki 1.4 :) Mam nadzieje ze nie posialem popeliny :) Zapraszamy na pomiary do Czerniewic :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 17, 2007, 17:17:30 pm »

Russell

  • Gość
Oj smieje się. W sumie to mam tu dużo do gadania. Ani podlaforda, ani poldorovera :mrgreen:

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 17, 2007, 21:21:04 pm »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "Senn#1869"
Zapraszamy na pomiary do Czerniewic


Ja się chetnie pojawię  :twisted:  Zaleję V-Powera 99+, przyspiesze nieco zapłon i zobaczymy  :evil:

...acha i jeszcze opróżniebagażnik bo tam tyle gratów że załamka.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 17, 2007, 21:38:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przeciez poldorovery 1.4 nie maja 11.5s do setki
bez przesady ,kiedys ktos podawal 11.95s czyli ponizej 12s - ale to musialy byc wyliczenia teoretyczne
a w cartescie wychodzi w okolicy 12s ,ale nie ponizej 11.5s
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 17, 2007, 21:42:20 pm »

Cycu_E30

  • Gość
KGB, car test jest dla dzieci

osobiscie wierze w takie osiagi rovera pomimo jego marnego jak na tak zachwalany silnik momentu obrotowego

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 17, 2007, 21:43:45 pm »

alex1916

  • Gość
130 Nm jak na 1.4 to dużo. 1.6 Abimex/Bosch/Delphi ma tyle samo. Jakieś jeszcze pytania?

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 17, 2007, 22:02:46 pm »

Cycu_E30

  • Gość
tak, 1.4 - 16v,DOHC , nowsza konstrukcja i wogole

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 17, 2007, 22:04:29 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "CyCu"
tak, 1.4 - 16v,DOHC , nowsza konstrukcja i wogole

Jeżeli chcesz z tym polemizować to jesteś głupi. Bez obrazy ;)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 17, 2007, 22:21:17 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
cartest mowi prawde  :mrgreen:
a 1.4 ma 127Nm ,a nie 130  :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 18, 2007, 08:41:45 am »

tomallus1

  • Gość
Cytat: "KGB"
cartest mowi prawde  :mrgreen:
a 1.4 ma 127Nm ,a nie 130  :P


A KGB ma zawsze rację.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 18, 2007, 08:52:00 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
NO kurde w nocy z Ajkiem próbowaliśmy pobić czasy mojego auta. Pomysł z zimówkami był głupi i się nie udało na nich nic zrobić. Najgorszy przejazd  był poniżej 11 do 100 :P Z bagażnikiem pełnym gratów i 3/4 wachy w zbiorniku :P jeszcze jakieś pytania??
Jednak od opon dużo zależy :D jakieś 0.05s :D

[ Dodano: 2007-04-18, 08:54 ]
a przypominam ze ja mam długi most od 1,6 :P