Autor Wątek: Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT  (Przeczytany 28141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 19, 2007, 16:48:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wiem ,ze kropa 1.2 75 dobrze idzie ,ale jego jest czyms hamowane (pewnie zwezka 25mm  :mrgreen: ) i mam szanse mu dokopac  8)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 19, 2007, 16:52:14 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "KGB"
wiem ,ze kropa 1.2 75 dobrze idzie ,ale jego jest czyms hamowane (pewnie zwezka 25mm  :mrgreen: ) i mam szanse mu dokopac  8)


Życzę żeby Ci się udało  :D
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 19, 2007, 21:42:50 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
kiedyś próbowałem się kropą 1,2 75km z poldkiem 1,4 i za każdym razem kropa dostawała łomot :P

[ Dodano: 2007-04-19, 21:43 ]
ja za kiera kropy co by nie było :P

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 19, 2007, 22:22:01 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Meme"
Kumpel miał Punto 1,2 75 KM tylko w Pb i zbierał sie super


Akurat czasem jezdze takim kropkiem :D i w szoku jestem jak 1,2 moze sie tak zbierac :)  Jest to naprawde szybkie auto do jakis 120Km/h potem juz nie jedzie :? Mam serie przejechane 160 tys a skopałem tylki wielu mocnijszym autom :mrgreen: Niedługo wywalam kata i poprawiam wydech wiec powinno byc jeszcze lepiej

[ Dodano: 2007-04-19, 22:27 ]
Cytat: "CyCu"
to po kiego grzyba "odtyka" się silnik w postaci wydechu,dolotu, ITD ?
Ano po to aby w pojedynczym cyklu pracy mógł zaciagnac wiecej mieszanki i przetworzyc ja na energie która odbierasz na wale korbowym. Szybkosc wkrecania sie lub jej brak ma sie tu nijak do rzeczy(tj moc i moment obrotowy)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 19, 2007, 22:54:52 pm »

Offline ajk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
    • 90' SLE
Co do G-techa to producent podaje przykładowe przekłamania:
0-100 +/- 1/10s
100-0 +/- 60cm
400m +/- 1/10s
Vmax po 400 +/- 1,6km/h

G-tech sam zaczyna i kończy pomiar, brak błędu z powodu reakcji operatora

Na terenie W-wa auta są sprawdzane tym samym urządzeniem na tym samym odcinku drogi.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 20, 2007, 00:01:10 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to JA jeszcze w kwestii formalnej:
skoro blad pomiaru wynosi +/- 0.1s  to czemu podajecie czasy z dokladnoscia do drugiego miejsca po przecinku ?  moze sie czepiam ,ale dzisiaj jestem po laborce z metroli  :P

gdzie jest ten pomiarowy odcinek drogi ? i czy moga tam stanac rownolegle dwa samochody ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 20, 2007, 07:15:33 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
KGB, jezeli mowisz o sobocie 28.04 to pewnie bedzie okazja. Zagadaj z Ajkiem bo on ma G-Techa. Standardowo pomiary mamy we wtorki. Odcinek jest prosty i gladki i moga startowac samochody rownolegle. Przyjedz na spota we wtorek nad Wisle. Moze poznamy wreszcie najwiekszego zadymiarza w PTK  :D

Co do wynikow to tak pokazuje G-Tech, a przyjmujac blad rzeczywiscie mozna nie brac drugiego miejsca pod uwage
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 20, 2007, 13:17:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w sobote to juz mam zamiar byc w drodze do domu ,ale we wtorek sprobuje znalezc troche czasu
prosilbym o namiary na to miejsce i godzine spotkania (aby nie przed 19:00 ,bo po tym jeb miescie nie da sie wczesniej jezdzic)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 20, 2007, 14:03:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
KGB, nie przeginaj z tym "nie da sie jezdzic" :) Spot generalnie zaczyna sie od 16-17stej, a konczy o tej o ktorej odjezdza ostatni. Nocny, pomiarowy zaczyna sie w okolicach 22.

Spot dzienny jest juz nad Wisla za kortami przy ul. Zaruskiego. Nocny gdzie indziej i dowiesz sie na spocie :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 20, 2007, 15:46:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w ten wtorek i tak mam zajecia do 18:00 ,wiec jezeli jeszcze ktos bedzie to przyjade
co do jazdy po miescie ,to o 17:30 nawet spod akademika nie moglem wyjechac - odstawilem auto na parking i do Biedronki pojechalem autobusem :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 20, 2007, 16:02:09 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "CyCu"
to po kiego grzyba "odtyka" się silnik w postaci wydechu,dolotu, ITD ?
Ano po to aby w pojedynczym cyklu pracy mógł zaciagnac wiecej mieszanki i przetworzyc ja na energie która odbierasz na wale korbowym. Szybkosc wkrecania sie lub jej brak ma sie tu nijak do rzeczy(tj moc i moment obrotowy)

Elwood glownie chodzilo mi o to ze po przerobce tzn odetkaniu wydechu silnik szybciej zaczola się wkręcac i schodzic z obrotow :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 20, 2007, 17:49:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przeciez mechanicznie nic nie zmieniasz ,wiec szybsze wchodzenie na obroty jest zwiazane ze zwiekszeniem momentu
ale zeby szybciej schodzil z obrotow to nie zauwazylem ,a jezdzilem na roznych tlumikach i beztlumikach :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 20, 2007, 18:10:23 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
KGB, po tym mieście trzeba potrafić jeździć i wiedzieć kiedy którędy jechać :D ja tam w godzinach szczytu smiało przez centrum smigam :)
Senn ale odepnij ze dwie świece co by KGB miał szanse :D

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 20, 2007, 18:21:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
centrum w szczycie ,hehe
to chyba inaczej definiujemy pojecie jazdy samochodem ,jako poruszania sie nim  :P
Cytat: "Van#1860"
Senn ale odepnij ze dwie świece co by KGB miał szanse :D

no ale komu Senn ma odpiac dwie swiece ? mojemu kumplowi w punto ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 20, 2007, 19:12:34 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "KGB"
przeciez mechanicznie nic nie zmieniasz ,wiec szybsze wchodzenie na obroty jest zwiazane ze zwiekszeniem momentu
ale zeby szybciej schodzil z obrotow to nie zauwazylem ,a jezdzilem na roznych tlumikach i beztlumikach :P
chlopie , jak to jest? ty wiesz wszystko, nawet jak ty tego NIE ZROBILES U SIEBIE W AUCIE,sprawdziles to i wogole... nie chce mi sie nawet wypisywac ale powiem tylko tyle - różnica JEST <- sprawdzone,mam kompletny przelot.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 20, 2007, 20:18:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "CyCu"
Cytat: "KGB"
przeciez mechanicznie nic nie zmieniasz ,wiec szybsze wchodzenie na obroty jest zwiazane ze zwiekszeniem momentu
ale zeby szybciej schodzil z obrotow to nie zauwazylem ,a jezdzilem na roznych tlumikach i beztlumikach :P
chlopie , jak to jest? ty wiesz wszystko, nawet jak ty tego NIE ZROBILES U SIEBIE W AUCIE,sprawdziles to i wogole... nie chce mi sie nawet wypisywac ale powiem tylko tyle - różnica JEST <- sprawdzone,mam kompletny przelot.

tak bo JA nie mam calego przelotu ,a wczesniej nie mialem kata ,a jeszcze wczesniej kata+refleksyjny i wcale nie przejechalem 500km na samym katalizatorze
teraz qwa mam nawet kolektor rurowy z gsi  i jakos nie zauwazylem tych roznic w schodzeniu z obrotow
jedynie po przelaczeniu na Pb widac roznice
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 20, 2007, 22:20:08 pm »

Cycu_E30

  • Gość
łaaaaaaaaaaaał  :mrgreen:  no normalnie wypas,  :mrgreen: to twoje auto jest "odporne" na takie przerobki?  :mrgreen:

 a wiec jak TY nie masz calego przelotu to sie nie wypowiadaj  :!:

a co do kolektora GSI - zauwaz ze wypowiadam sie w roznicy miedzy GSI oryginal a GSI przelot a nie.......

[ Dodano: 2007-04-20, 22:20 ]
z tego co widze jestes w 99% teoretykiem a w 1% praktykiem a wiec w d... byles g... widziales  :P

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 20, 2007, 22:28:38 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
co nei zmienia faktu ze Chciałbym Cie KGB, osobiscie poznac i wypic z Toba jakis bro na Czerniewicach :D
  • Jef
  • Czaku

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 20, 2007, 22:35:59 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mastach to co pierwszy raz jedziesz :P  Wiesz jak jest co roku
 :twisted:  :mrgreen:  :twisted:

[ Dodano: 2007-04-20, 22:37 ]
Cytat: "CyCu"
z tego co widze jestes w 99% teoretykiem a w 1% praktykiem a wiec w d... byles g... widziales  

Akurat smiem watpic ze jest akurat na odwrót Cycu.... to co juz nie mozna miec prawa do własnego zdania  :roll:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 20, 2007, 23:47:44 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
[ Dodano: 2007-04-20, 22:37 ]
Cytat: "CyCu"
z tego co widze jestes w 99% teoretykiem a w 1% praktykiem a wiec w d... byles g... widziales  

Akurat smiem watpic ze jest akurat na odwrót Cycu.... to co juz nie mozna miec prawa do własnego zdania  :roll:
hehe