Autor Wątek: Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT  (Przeczytany 31732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #120 dnia: Kwiecień 21, 2007, 01:17:28 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
CyCu,
to byl sarkazm ,co chyba dokladnie widac ,po reszcie zdania
ale jak nie pojmujesz to : oczywiscie ,ze mam caly uklad przelotowy !!!
w dodatku elementy tego wydechu zmienialem pojedynczo ,a na poczatek poszedl w odstawke tlumik koncowy
jezdze na nim juz 3 rok - niezle jak na tlumik za 20pln swoja droga  :P

Cytat: "CyCu"

z tego co widze jestes w 99% teoretykiem a w 1% praktykiem a wiec w d... byles g... widziales  :P

no i to qwa mowi malolat ,ktory szukal wymiarow na giecie rury ,bo myslal ,ze mu na szrocie starego tlumika nie sprzedadza ,ze niby to nielegalne  :lol:


mastah22#1900,
zawiedziesz sie ,bo akurat piwa nie pijam wogole
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 21, 2007, 07:44:10 am »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "KGB"
CyCu,
to byl sarkazm ,co chyba dokladnie widac ,po reszcie zdania
ale jak nie pojmujesz to : oczywiscie ,ze mam caly uklad przelotowy !!!
w dodatku elementy tego wydechu zmienialem pojedynczo ,a na poczatek poszedl w odstawke tlumik koncowy
jezdze na nim juz 3 rok - niezle jak na tlumik za 20pln swoja droga  :P

Cytat: "CyCu"

z tego co widze jestes w 99% teoretykiem a w 1% praktykiem a wiec w d... byles g... widziales  :P

no i to qwa mowi malolat ,ktory szukal wymiarow na giecie rury ,bo myslal ,ze mu na szrocie starego tlumika nie sprzedadza ,ze niby to nielegalne  :lol:


mastah22#1900,
zawiedziesz sie ,bo akurat piwa nie pijam wogole


to se "qwa" jedz na NORMALNY szrot i dowiedz sie jakich czesci im NIE WOLNO odsprzedawac !!!!! min. uklady wydechowe!! znawco :lol:  :lol:

po drugie najpierw czytaj uwaznie a pozniej pisz,ja tez po kolei robilem caly przelot a to ze ty nie zauwazyles zmian to nei znaczy ze kazdy tak musi miec, twoje auto wcale nie jest idealne

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #122 dnia: Kwiecień 21, 2007, 07:46:40 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ja tam kawałkami rury wydechowe ze wszystkich szrotów wynosze :P na giełdach pełno tłumików jeszcze jakieś pytania ;>

[ Dodano: 2007-04-21, 07:48 ]
mam cały przelot i prócz tego że mam fajniejszy dzwięk żadnych róznic w czasach nie odnotowałem

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 21, 2007, 09:19:36 am »

Cycu_E30

  • Gość
Van#1860, nie mowilem ze odnotowalem roznice w czasach ale odnotowalem roznice przy wkrecaniu sie na obroty.

bylem na JEDYNYM szrocie mojej okolicy to idiota wyniosl mi kartke a4 z wypisanymi czesciami ktorychg NIE WOLNO mu odsprzedac z aut wyszrotowanych.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #124 dnia: Kwiecień 21, 2007, 10:14:45 am »

vox+241

  • Gość
Cytat: "CyCu"
Van#1860, nie mowilem ze odnotowalem roznice w czasach ale odnotowalem roznice przy wkrecaniu sie na obroty.

No jeśli zacząłby się szybciej wkręcac to by szybciej przyspieszał. Jaka może byc inna różnica przy wkręcaniu na obroty. Chyba nie mówisz o wkręcaniu na luzie.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #125 dnia: Kwiecień 21, 2007, 12:37:52 pm »

Cycu_E30

  • Gość
odrazu mowie, nie wypisywac bzdur i innych bzdetów na temat błędu licznika czy czegos tam, daje dwa filmiki, jeden nagrany PRZED i drugi PO modach

PRZED, opony zimowe 185/70 R13, to samo miejsce noPB98
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=04121678262276363120

jakis miesiac/dwa pozniej , opony 195/50 R15 letnie, wolny wydech, zmodyfikowany dolot to samo miejsce
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=39195730795671849078

nie daje ich tu po to by udowadniac swoje przyspieszenie a po to aby udowodnic ze zmiana wydechu oraz dolotu w ohv DAJE EFEKTY. tym najbardziej odpornym nie bede wmawial - nie chcesz,nie wierz.

[ Dodano: 2007-04-21, 12:40 ]
w drugim filmiku mialem przedmuch  kolektor - GLE, na drugi dzien dopiero kupilem ten pierścien uszczelniajacy, ale wytrzymac nie moglem :P nagram moze cos dzisiaj nowego :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #126 dnia: Kwiecień 21, 2007, 12:55:13 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Ja gdy zmnienialem opony z 185/70 R13 na 165/70 R13 to rowniez widoczna byla inna charakterystyka wkrecania sie na obroty. Takze rozmiar robi swoje i zadnych innych cudow nie ma.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #127 dnia: Kwiecień 21, 2007, 13:04:34 pm »

Cycu_E30

  • Gość
OZi#1845, tylko ze u mnie ruszyło się w drugą strone  :mrgreen:
na szerszych laciach po modach - lepiej szedl
na węższych bez modów - ......

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #128 dnia: Kwiecień 21, 2007, 13:31:42 pm »

vox+241

  • Gość
ale inaczej biegi zmieniasz na filmach, na pierwszym przy 5tys na 3 wrzuciłeś, i z innych obrotów ruszasz :) W ogóle to mogłeś jeszcze troche urwac, ruszasz z 3tys ..

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #129 dnia: Kwiecień 21, 2007, 13:35:29 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Van#1860"
ja tam kawałkami rury wydechowe ze wszystkich szrotów wynosze


Ja tez  :D  U mnie widac tez nie ma normalnych szrotów  :lol:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #130 dnia: Kwiecień 21, 2007, 13:41:18 pm »

vox+241

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "Van#1860"
ja tam kawałkami rury wydechowe ze wszystkich szrotów wynosze


Ja tez  :D  U mnie widac tez nie ma normalnych szrotów  :lol:


Ja nigdy nie słyszałem o takich zakazach wynoszenia czegokolwiek, bierzesz , kładziesz na wage i tyle

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #131 dnia: Kwiecień 21, 2007, 14:14:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
opony 195/50 R15 maja mniejsza srednice o 2% od 185/70 R13
po zmianie samych kol wydawalo mi sie ,ze sie lepiej zbiera - moze dlatego ,ze spodziewalem sie zmulenia
a tu siup ,liczy sie srednica ,a nie szerokosc :wink:

filmikow nie mam czym teraz obejzec ,ale od poczatku nie piasalem ,ze silnik tak samo wchodzi na obroty na roznych wydechach ,tylko tak samo z obrotow schodzi
bo to ,ze jest roznica w tym jak ciagnie to sam zauwazylem (w niektorych partiach obrotow polepszylo sie ,w niektorych pogorszylo)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #132 dnia: Kwiecień 21, 2007, 21:43:27 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "vox#241"
ale inaczej biegi zmieniasz na filmach, na pierwszym przy 5tys na 3 wrzuciłeś, i z innych obrotów ruszasz :) W ogóle to mogłeś jeszcze troche urwac, ruszasz z 3tys ..
VOX widze ze szukasz wyjasnien, to moze porównaj rozpędzanie się/wkręcanie sie na obroty  :)

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #133 dnia: Kwiecień 21, 2007, 22:01:55 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Cytat: "CyCu"
odrazu mowie, nie wypisywac bzdur i innych bzdetów na temat błędu licznika czy czegos tam, daje dwa filmiki, jeden nagrany PRZED i drugi PO modach

PRZED, opony zimowe 185/70 R13, to samo miejsce noPB98
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=04121678262276363120

jakis miesiac/dwa pozniej , opony 195/50 R15 letnie, wolny wydech, zmodyfikowany dolot to samo miejsce
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=39195730795671849078

nie daje ich tu po to by udowadniac swoje przyspieszenie a po to aby udowodnic ze zmiana wydechu oraz dolotu w ohv DAJE EFEKTY. tym najbardziej odpornym nie bede wmawial - nie chcesz,nie wierz.

[ Dodano: 2007-04-21, 12:40 ]
w drugim filmiku mialem przedmuch  kolektor - GLE, na drugi dzien dopiero kupilem ten pierścien uszczelniajacy, ale wytrzymac nie moglem :P nagram moze cos dzisiaj nowego :)


Jak ktoś nie może obejżeć w tym formacie to tu jest link do *rar z dwoma plikami *.avi

cycu.rar

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #134 dnia: Kwiecień 21, 2007, 22:09:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co to ,jezdzi sie na rezerwie paliwa  :P
no i jezeli zarowki stopu sa sprawne ,to proponuje wykrecic wlacznik swiatel i go przeczyscic gruntownie  :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #135 dnia: Kwiecień 21, 2007, 22:17:24 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
a co to ,jezdzi sie na rezerwie paliwa :P
nie szkoda mu pompy najwidoczniej :D
  • Jef
  • Czaku

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #136 dnia: Kwiecień 21, 2007, 22:30:43 pm »

vox+241

  • Gość
Cytat: "CyCu"
Cytat: "vox#241"
ale inaczej biegi zmieniasz na filmach, na pierwszym przy 5tys na 3 wrzuciłeś, i z innych obrotów ruszasz :) W ogóle to mogłeś jeszcze troche urwac, ruszasz z 3tys ..
VOX widze ze szukasz wyjasnien, to moze porównaj rozpędzanie się/wkręcanie sie na obroty  :)

no może troche szybciej się wkręca  :) oba pomiary na gazie/benzynce?

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #137 dnia: Kwiecień 22, 2007, 02:10:08 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
O jakim wkrecaniu mówicie :?:  Mam nadzieje ze nie o ohv poniewaz to sie w ogóle nie wkreca. Miałem dzisiaj okazje jechac tym gównem i to sie nie wkreca, nie jedzie, na 4 i 5 biegu nie dzieje sie absolutnie nic poza dzwiekiem katujacym uszy  :|  Juz nigdy nie powiem złego slowa na moje dohc  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #138 dnia: Kwiecień 22, 2007, 08:29:15 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Elwood#1887"
Miałem dzisiaj okazje jechac tym gównem i to sie nie wkreca, nie jedzie, na 4 i 5 biegu nie dzieje sie absolutnie nic poza dzwiekiem katujacym uszy :|
Ot popatrz zapomniał wół jak cielęciem był :)
  • Jef
  • Czaku

Polonez Atu 3,0V6 PROJEKT
« Odpowiedź #139 dnia: Kwiecień 22, 2007, 09:05:09 am »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "vox#241"
Cytat: "CyCu"
Cytat: "vox#241"
ale inaczej biegi zmieniasz na filmach, na pierwszym przy 5tys na 3 wrzuciłeś, i z innych obrotów ruszasz :) W ogóle to mogłeś jeszcze troche urwac, ruszasz z 3tys ..
VOX widze ze szukasz wyjasnien, to moze porównaj rozpędzanie się/wkręcanie sie na obroty  :)

no może troche szybciej się wkręca  :) oba pomiary na gazie/benzynce?

na benzynce :)

Cytat: "KGB"
a co to ,jezdzi sie na rezerwie paliwa  :P
no i jezeli zarowki stopu sa sprawne ,to proponuje wykrecic wlacznik swiatel i go przeczyscic gruntownie  :D

paliwa bylo miedzy cwiartka a polowa, wiecej mu nie potrzeba  :)  rezerwa podejrzewam swiecila sie przy przysopieszaniu bo wszystko poszlo na tyl, a z reszta kij z tym :D