Autor Wątek: Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?  (Przeczytany 16085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 30, 2007, 20:41:54 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dziala to w mniej wiecej w ten sposób :  Normalnie za uchylenie membrany w parowniku(pomijam srube ktora ustawia sie wstepne odchylenie które jest potrzebne przy biegu jalowym) nastepuje w wyniku RÓZNICY cisnien pomiedzy cisnieniem atmosferycznym a podcisnieniem wytwarzanym przez silnik w kolektorze dolotowym. Przy turbo jest prawie tak samo z tym ze wtedy bierzemy róznice pomiedzy cisnieniem z  turbosprezarki a nadcisnienia w kolektorze dolotowym. Bo owychyleniu nie deceduje podcisnienie/ nadcisnienie tylko róznica cisnien(chyba :)  )
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 30, 2007, 20:54:21 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
nie zagłębiałem sie w to jeszcze bo ja jak bede mial robiona gazownie to na blosie albo wtrysku i to jest jeszcze przedemna

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 31, 2007, 00:33:33 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Elwood#1887"
Dziala to w mniej wiecej w ten sposób :  Normalnie za uchylenie membrany w parowniku nastepuje w wyniku RÓZNICY cisnien pomiedzy cisnieniem atmosferycznym a podcisnieniem wytwarzanym przez silnik w kolektorze dolotowym.

i tu sie mylisz ,bo nie w kolektorze ,a przed przepustnica - czyli miedzy przepustnica ,a mikserem

turbonez
jezeli ma podpiete tak jak u mnie ,to musi miec parownik Igen - bez sensu dla silnika doladowanego
JA mam tak zrobione ,bo taki parownik kupilem z instalacja i taki przerobilem
podlaczenie tej rurki z tylu bylo mi na reke tylko dlatego ,ze nie musialem zaslepiac otworu na wezu gazu (bo mikser sam robilem - na poczatku byl na oba gardziele,a teraz tylko na pierwszym ,a druga przepustnice otwierana nadcisnieniem odlaczylem)
u mnie po zdjeciu rurki z parownika bedzie smigal tak samo ,bo wyjalem sprezyne zamykajaca
dla twojego kumpla tez radze to zrobic ,bo zaleznie od miejsca podlaczenia ,albo nie ma wplywu ,albo bedzie zubazalo mieszanke (magnes z membranki tez radze zdjac - oczywiscie jezeli to parownik lovato ,bo np. w BRC nie ma magnesu)

co do blosa + turbo ,to zwyczajnie szkoda kasy na blosa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 31, 2007, 04:22:03 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
zwyczajnie blos lezy w garazu , a co do instalki kumpla nie wypowiadam sie juz , na zdjeciach to bedzie ladnie widac i on to skomentuje ja sie w to narazie nie zaglebialem , nie mialem potrzeby :)

ps. wasko pasmowka pokazuje caly czas bogato wiec nie ma sie co bac o silnik zabardzo :)

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 31, 2007, 20:26:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
namow tego kumpla by jakies fotki rzucil
mnie najbardziej interesuje jak zrobil kolektor wydechowy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 31, 2007, 20:30:10 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "KGB"
i tu sie mylisz ,bo nie w kolektorze ,a przed przepustnica - czyli miedzy przepustnica ,a mikserem


A to podcisnienie pomiedzy przepustnica i mikserem to wytwarza sie w kosmosie tak  :lol:

[ Dodano: 2007-08-31, 20:31 ]
Cytat: "KGB"
mnie najbardziej interesuje jak zrobil kolektor wydechowy


Pewnie ma kolektor skrzynkowy   :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 31, 2007, 22:04:05 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
no jak sie z nim bede widzial to postaram sie go namowic , moze sie skoluje cyfraka odrazu , pomiary jakies zrobi g techem to bedzie o czym gadac

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpień 31, 2007, 22:52:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "KGB"
i tu sie mylisz ,bo nie w kolektorze ,a przed przepustnica - czyli miedzy przepustnica ,a mikserem

A to podcisnienie pomiedzy przepustnica i mikserem to wytwarza sie w kosmosie tak  :lol:

hahaha
tylko ,ze uchylajac przepustnice zwiekszasz cis. w kolektorze i zmniejszasz przed przepustnica
taki maly szczegol ,a jednak kluczowy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 19, 2007, 22:42:12 pm »

niuton21

  • Gość
A tak wygląda parownik z dwoma kompensacjami. Z jedną nie chciał pracowac  z doładowaniem wiekszym niz 0,2bara (tak jak napisał kolega Turbonez. Jak bede mial wiecej czasu to wrzuce troche materiałow o moim poldku  :D

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 21, 2007, 18:30:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wyglada na odzielna kompensacje I stopnia
niestety taki parownik
w lovato jest mocna sprezyna na Istopniu ,wiec nie robilem kompensacji w daihatsu
w emmegas i brc 90e nie trzeba robic kompensacji Istopnia ,bo sama sie robi  :mrgreen:  (I stopien polaczony jest z komora II stopnia )
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.