Autor Wątek: Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?  (Przeczytany 16091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 28, 2007, 21:14:34 pm »

e_gregor

  • Gość
...wtryskiem beny podawać gaz? Crazy idea! Ale czemu by tego nie sprawdzić?  :twisted:

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 28, 2007, 21:32:25 pm »

Russell

  • Gość
Cytat: "KGB"
dwoch fordziarzy dyskutuje o d...Maryny
i zaden nie wie jaki wtrysk miala sciera i o jakim cis paliwa ???


Tu nie trzeba filozofii by po samej wielkości urządzenia wtryskowego stwierdzić ze to wielopunkt....

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 28, 2007, 21:33:34 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
a powiedz mi jest opcja przerobic normalny parownik zeby dawal stale Cisnienie ? , ja sie w gazownie narazie nie zaglebialem za mocno .

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 28, 2007, 22:55:47 pm »

e_gregor

  • Gość
Wydaje mi sie że Ford w ogóle nie miał monowtrysków (przynajmniej w autach RWD).

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 29, 2007, 00:09:21 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Russell, e_gregor#1917,
czy ja niewyraznie pisze ?
chyba nie ,bo to drukowane literki
wiem ,ze to wielopunkt,bo kupilem 2 wtryskiwacze z 4

tylko jaki to wielopunkt - sekwencja,polsekwencja czy full-group
i jakie cis. paliwa  ,2 ,2.5 czy 3bary ,a moze jakies inne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 29, 2007, 07:48:25 am »

e_gregor

  • Gość

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 29, 2007, 07:56:15 am »

Russell

  • Gość
KGB nie czytam co piszesz :). Ja nie mam pojęcia co to za wtrysk. Od samego początku było założenie że zostanie on zastąpiony gaźnikami, więc mnie to nie interesowało. Ale zaraz wrzuce dla Ciebie na serwer książki do scierexa jakie mam.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 29, 2007, 07:56:33 am »

e_gregor

  • Gość
Przejżałem schematy wiązki elektrycznej sierry 2.0 DOHC EFI oraz 2.0 OHC EFI i wychodzi na to że wtryski są podpiete po dwa równolegle. To chyba półsekwencja, prawda?

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 29, 2007, 08:16:05 am »

Russell

  • Gość
No są tylko dwa wyjscia na wtryskiwacze :)  Czyli działają parami. Tyle paliwa się marnuje :D
http://rapidshare.com/files/51975526/Ford_Sierra.rar

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 29, 2007, 11:47:59 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dzieki
polsekwencja to i tak lepiej niz full-group
od biedy to mam dwa wtryskiwacze ,wiec cos powinno z tego wyjsc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 29, 2007, 13:38:16 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
nic sie nie marnuje , poprostu musi poczekac w kanale dolotowym na otwarcie zaworu , a wydaje mi sie ze to czy wtrysk jest full group czy sekwencyjny nie ma wielkiego znaczenia jesli chodzi o max moc , bo wtedy czasy odfarcia sa na tyle duze ze wtryskiwacze pracuja z duzym duty cycle w seri do 60 % ale przy tuningowanych furach stroi sie do 80%

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 29, 2007, 14:36:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale ma znaczenie jezeli chodzi o wydajnosc wtryskiwaczy
w full-group beda mialy mniejsza wydajnosc ,a biorac pod uwage ,ze w boschu wtyskiwanie jest sekwencyjne z zasysaniem cylindrow ,to najlepiej jakbym mial wtryskiwacz od wielopunkta sekwencyjnego ,bo by napwno dal rade zasilic mniejszy silnik
na polsekwencji bede musial dac wieksze cis. gazu ,no i reszta nadzieji w sondzie lambda
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 29, 2007, 15:49:59 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Ciekawe jakie realne podcisnienie stwarza w runnerze taka struga powietrza lecaca do zaworu , nie wydaje mi sie zeby to byly jakies znaczne wartosci . Podobno przy bardzo ostrych wałkach , wysokim kreceniu , policzonych spójnie kolektorach dolotowym i wydechowym cisnienie wytworzone przez zjawiska falowe i dynamiczne moze dochodzic do 1 bara przy zaworze i to sa wykozystane zjawiska falowe i dynamiczne , jesli chodzi sytuacje o ktorej piszesz to wplyw na cisnienie ma  jedynie dynamika strugi powietrza  i to znikomy bo kanaly nie zwezaja sie przy wtryskiwaczu wiec zjawisko takie jak w gazniku nie wystepuje . Dlatego wydaje mi sie ze szkoda czasu na takie rozkminy , zakladajac ze podcisnienie w tym kanale bedzie 0.2 bara to takie wahania cisnienia pewnie zaobserwujesz w zaleznosci od temperatury zewnetrznej . Dlatego bierz wtryski jakie Ci wpadna w rece , byle byly tanie bo raczej dlugo ine pociagna a pozatym nie wiesz jaki rzad wielkosci CI jest potrzebny bo Cisnienia nie mozesz podnosic w nieskonczonosc . Moze byc tak ze wtryskiwacz 220 ktory przy 4 sztukach zasili 150 KM na gazie starczy na 50 .

jestes pionierem w takiej materii i pewnie przyjdzie Ci zaplacic za to bo watpie ze odrazu sie wstrzelisz

pozdrawiam i kibicuje , zdaj relacje

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 29, 2007, 16:52:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie,nie
mi zupelnie nie chodzi o podcisnienie,ktore mialoby cos wysysac
poprostu w boschu wtrysk nastepuje 2 razy na obrot walu czyli sekwencyjnie i wtryskiwacz ktory zasilal 500ccm za jednym wtryskiem napewno da sobie rade z 400ccm
jedynie ruznica przeplywy cieczy i gazu ,ale to jest do opanowania
poki co gorzej jest zrobic parownik z szeroka regulacja cis gazu
a wogole na poczatek to musze kupic dobry manometr  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 29, 2007, 17:23:08 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
aaaaaa czyli Ciebie boli to jak działa sam komp a nie wtryski , to juz rozumiem , tylko zapominasz o jednym to ze wtrysk nastepuje 2 razy , 3 razy czy tez 8 razy nie znaczy ze zostanie wtrysniete wiecej paliwa . Dany cylinder ma okreslone zapotrzebowanie na paliwo  niezaleznie od tego jakim wtryskiem jest zasilany .

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 29, 2007, 17:31:29 pm »

e_gregor

  • Gość
KGB, trzeba by poszukać jakie ciśnienie ma LPG w butli. Na bank jest to cisnienie niezalezne od ilosci gazu a jedynie od temperatury. To ciśnienie jest stałe i jest cisnieniem skraplania LPG w danej temperaturze. Można to porównać z cisnieniem pompy paliwa. Przypuszczam że ciekły LPG ma gęstosć zbliżonado benzyny (mniej lub bardziej). Bo rozumiem że chcesz to zrobić na zasadzie wtryskiwania płynnego LPG???

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 29, 2007, 17:32:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
turbonez,  
no i wlasnie dlatego staram sie dobrac tak wtryskiwacz ,zeby z kompem boscha sobie mykal
bo tak jest najprosciej - zamiast budowac druga instalacje elektryczna to wole wykorzystac seryjnego kompa
najlepiej byloby zastosowac wtryskiwacz oryginalny ,ale przeciez nie ten sam dla benzyny i gazu
a drugi wtryskiwacz od mono ma dwie wady :
- jest sporych rozmiarow i to w dodatku obudowany
- nie posiadam na skladzie

docelowo planuje wtrysk gazu pod sprezarke ,ale przydaloby sie to wczesniej objezdzic

e_gregor#1917,
gaz w butli ma 15-20bar
to za duzo i zbyt bardzo zmienne warunki
no wlasnie nie chce wtryskiwac plynnego lpg jak w Vgen ,tylko gazowy jak w IVgen
jezeli cis. musialoby przekroczyc 7bar to niestety moga byc problemy ze skropleniem sie butanu i beda kropelki
dlatego chcialbym sie zmiescic z cis. do 4-5bar ,ale to wymaga doboru odpowiednio wydajnego wtryskiwacza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 29, 2007, 17:45:50 pm »

e_gregor

  • Gość
http://www.baltykgaz.pl/index.php?n=48

Niżej jest wykres. Sraczka. Bo w zakresie temperatur od -30 do +30 możemy w butli mieć od 2 do 12 barów...

[ Dodano: 2007-08-29, 17:48 ]
Napisałem a dopiero potem zobaczyłem że piszesz. Jeśli się nie mylę to te 3-4bary to cisnienie jakie daje normalna pompa paliwa? Skad weźmiesz reduktor który będzie dawał te 3-4bary? Zwykły z instalacji gazowej I gen chyba sienie nadaje, co?

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 29, 2007, 17:51:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dlatego potrzebny jest parownik - tyle latwiej ,ze moze byc prostej konstrukcji z nieduza membrana
najprosciej przerobic normalny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zapłon COP w OHV lub DOHC - ktoś to robił?
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 29, 2007, 18:00:09 pm »

e_gregor

  • Gość
Kurde podoba mi sie Twój pomysł jak cholera... Chyba poszukam taniego osprzetu do pinto na EFI :D :D :D