Autor Wątek: Niuton21, MR93, 1.6 Turbo  (Przeczytany 81711 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 10, 2008, 22:20:08 pm »

losmagikos

  • Gość
No wiec ja zadam takie pytanie czy panowie macie jakas literature na temat instalacji turbosprezarek jezeli tak to prosilbym o tytul to bym sobie zakupil pozdrawiam

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #101 dnia: Marzec 10, 2008, 22:32:32 pm »

Offline ajk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
    • 90' SLE
Pojazdy Samochodowe
Doładowanie silników
Janusz Mysłowski
Wzory i teoria:
Doładowanie mechaniczne, turbosprężarkowe, dynamiczne, kombinowane, comprex,

Poradnik serwisowy
Doładowanie silników spalinowych
-przegląd konstrukcji i diagnostyka.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 11, 2008, 01:26:07 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ksiazka Mysłowskiego jest słaba - czysta teoria i publikacja rozwiazan
brakuje konkretnych przykladow i wzorow na zaleznosci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 11, 2008, 15:54:06 pm »

losmagikos

  • Gość
ajk senkju ;-)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 25, 2008, 10:33:06 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Niuton 21 pytanko do Ciebie. wiesz moze jakie fabryczne cisnienie doładowania miala twoja turbikna??
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 25, 2008, 20:24:15 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Rozmawiałem z Niutonem i mam odpowiedź, pracowała z ciśnieniem 0,8 bara w Dieselku.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 25, 2008, 20:44:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Multec wielkie dzieki za odp
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 25, 2008, 21:18:43 pm »

niuton21

  • Gość
Ta spręzareczka ma duzy potencjał... w maxie pompuje 2,2 bara :D

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 25, 2008, 22:29:41 pm »

tomallus1

  • Gość
2,2 to już sporo poza optymalne mapy, ale 1,5 bara wytrzymują jak najbardziej.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 26, 2008, 16:58:39 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "niuton21"
Ta spręzareczka ma duzy potencjał... w maxie pompuje 2,2 bara
  a zanim uruchomiles swoja to niewiem jak byla ustawiona?? bo Multec mowi ze 0.8 bara
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 26, 2008, 17:59:36 pm »

niuton21

  • Gość
W dieselku pracowała na 0,8 bara, ale i tak musiałem ją przeregulowac do benzyny, bo w benzyniaku jest mniej spalin.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 26, 2008, 18:03:42 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
aha. rozumiem. a powiedz mi jeszcze czy zmieniales jakies czujniki np. Map sensor itp i czy komputer pokazuje jaki kolwiek blad??
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 26, 2008, 18:12:45 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
niuton21, na czym polegało owe przeregulowanie ?

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 26, 2008, 18:41:31 pm »

niuton21

  • Gość
Abimex nie łapie błędu przy doładowaniu i nie trzeba nic zmieniać, bosch łapie błędy. Owe przeregulowanie polegało na ustawieniu zaworu wesgat.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 26, 2008, 19:23:16 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "niuton21"
Abimex nie łapie błędu przy doładowaniu i nie trzeba nic zmieniać, bosch łapie błędy
      Aha. To mi wiele wyjasnia i pomogles mi kolego. Wielkie dzieki
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 26, 2008, 20:37:14 pm »

tomallus1

  • Gość
Niuton masz MBC?

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 26, 2008, 22:11:21 pm »

niuton21

  • Gość
Mam. Kolega Turbonez mi go wykonał.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 27, 2008, 00:16:08 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
A ja dziś swojego testowałem i w miarę pozytywnie chociaż narzazie delikatne doładowanie  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 02, 2008, 20:52:36 pm »

niuton21

  • Gość
Witam.
Poldek dokończony!!!!!  8)  Powiem tylko: wymiata :mrgreen:  Jutro postaram się wrzucić parę fotek... jest tego troche....
 Co do rezultatów to jestem mile zaskoczony :D

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 02, 2008, 21:37:51 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
niuton21, filmik lepiej nakrec (zegary) jak to lata co nam po fotkach :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW