komp zlapalby nowa mapa wtrysku ,ale tylko w ograniczonym zakresie
dlatego sposob na boscha o ktorym pisalem sprawdzi sie jedynie do pewnego stopnia doladowania
czy to bedzie 0.2 czy 0.3 bara to nie wiem ,bo nie mam jeszcze u siebie zalozonej sprezary ,wiec nie mam jak sprawdzic
cis. paliwa musi rosnac szybciej niz cis. doladowania ,wiec mamy problem
i jest to problem jak najbardziej do rozwiazania ,ale wymaga dostrojenia konstrukcji regulatora do konkretnego wtryskiwacza
wiem jak to roziwazac ,wiem jak policzyc ,ale nie mam jak zdjac charakterystiki z wtryskiwacza
chyba najlepiej jest zalozyc ,ze wydajnosc wtryskiwacza jest proporcjonalna do cis.
i zawijamy tu ladne koleczko wracajac do LPG
jest on duzo milszy do ustawiania ,w praktycznie kazdym parowniku da sie dorobic kompensacje lub w razie potrzeby dwie
co prawda kompensacja dziala analogicznie jak w regulatorze benzyny ,ale w parowniku mamy dwa stopnie ,ktorych regulacji moze dokonywac niezaleznie (przy odrobinie rzezby)