Autor Wątek: Swapa na 2.0 OHC Ford  (Przeczytany 49208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #280 dnia: Kwiecień 28, 2008, 07:08:26 am »

e_gregor

  • Gość
Nie mam czym podciąć kolektora, zatem musze poszukać od taunsa.

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #281 dnia: Kwiecień 28, 2008, 07:46:42 am »

Fistasz

  • Gość
podcinaliscie. A kładliscie gaznik bez tej plastikowej podkładki?  Ja mam ta podkładke i jeszcze mikser pod filtrem no i bez młotka sie nie obeszło

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #282 dnia: Kwiecień 28, 2008, 09:19:17 am »

Gilmor

  • Gość
mikser w filtr (po modyfikacjach filtr nabrał rasowego wyghladu oraz dźwięk silnika stał sie bardziej poważny:D ) kolektor ścinałem piłką ręczną 8)  8)  tylko potem docierałem na płaskim  klocki stali :D

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #283 dnia: Kwiecień 28, 2008, 23:32:18 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
U mnie gdyby dac podkladke albo mikser pod filtr maska sie by nie zamknela  :)  Mam sztywne poduszki, grube wygluszenie. Kolektor od tauniaka jest minimalnie nizszy
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #284 dnia: Kwiecień 29, 2008, 18:54:30 pm »

Gilmor

  • Gość
Fistasz podcinaliscie. A kładliscie gaznik bez tej plastikowej podkładki?  Ja mam ta podkładke i jeszcze mikser pod filtrem no i bez młotka sie nie obeszło[/quote]

podcinaliśmy kolektor (pełna profesjonalka- piłka ręczna, moje "wprawne oko" i po 30minutach ścięty kolektor a potem godzina z papierem, pilnikami i płytką do wyrównywania by uzyskać równą powierzchnię 8) ) i daje rade;] aczkolwiek nie lepiej kupić kolektor ssacy od EFI;] hehehe

a tak nawiasem mówiąc to czego my tam nie cieliśmy  8)  nawet fabryczny zestaw cześci potrzebnych do swapa trzeba było modyfikować  :wink:  nie wspomnę o tym,że kilka części wogóle nie pasowało  :roll:

Cytat: Fistasz
jeżeli chcesz to mogę Ci zrobić taki niższy kolektor teraz mam cały park maszynowy(skrawarki,obrabiarki,frezarki i inne fajne zabawki) a mam kolektor od swojej sierry nawet z dopasowanym gaźnikiem FSO z wyjętymi zwężkami i wygładzonymi krawędziami w gardzielach :D

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #285 dnia: Maj 01, 2008, 11:38:19 am »

Fistasz

  • Gość
Juz sie podpasowało ze wszystkimi podkładfkami i mikserem sie miesci. Wlot troszke podgiolem i jest OK. Troche partyzantka ale auto nie moze zbyt długo stac niesprawne.

Ja sobie zakupie jakas lepsza spawareczke to cos pomyslimy nad dwoma gaziorami. Ciekawe czy od motoru by mi podpasowały? :idea: Musze to obadac dzisiaj :D

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #286 dnia: Maj 01, 2008, 15:04:39 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Słuchajcie Szanowni Koledzy fordowcy, mam mały problemik z dostaniem nowych półksiężyców do mojego nowego motoru :?  Oryginalnie występują w silniku samodzielnie (są dwuczęściowe) i "centrują wał - zapobiegają przesuwaniu się wału do przodu lub do tyłu. Problem polega na tym, że zamienniki są od razu scalone z panewką główną :x , a najgorsze jest w tym to, że by nabyć ten element, musiałbym kupić cały komplet panewek głównych - czyli wydać 200-250 zł, dla de facto jednej części, którą i tak musiałbym obrobić po swojemu :? . Nie ma sensu zakładać starych półksiężyców, bo będą dzwonić jak w starym silniku, który obecnie używam.
Pytanie:
Czy ktoś z Was miał taki problem i go rozwiązał? Jak tak, to proszę o namiar na hurtownię/sklep, który ma w ofercie/może ściągnąć te półksiężyce jako osobny element.

W najgorszym razie pojadę w przyszłym tygodniu do szlifierza do Karlina (pod Kołobrzegiem) i może coś wyrzeźbi :? , ale przyznam że wolałbym oryginalną część/zamiennik, a nie dorabianą przez "fachowca" z nie wiadomo jakiej wytrzymałości materiału.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja