Ad P.S.: od sierry ma inaczej wyjścia i taki mały "kutasik" z gumowym kondomikiem ... zwane odpowietrznikiem
Wiesz zawsze możesz nabyć PINTO i sobie przygotować spokojnie silniczek
![;] ;]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/krzywy.gif)
obróbka kanałów i komory spalania...pomimo,że to żeliwo to wykorzystjąc kamienie/ściernice listkowe w połączeniu ze szlifirką palcową idą w całkiem przyzwoitym tempie...ja to w tej euforii aż do szlifowałem się do kanału wodnego

ale potem przy następnych nic nie zepsułem;] z tego co zaobserwowałem to głowice z capri/granady/taunusa mają większe kanały niż te ze ścierwa czy scorupy ;/ czyli więcej skrobania:-) jest sporo opcji na zrobienie tego silnika...inne czapki/rozwierty...za turbienie...lub u "coswortowienie" blok 205/kute korby/wał/tłoki + głowica coswortha do nabycia nowe i używane:D plus doładowanie około 225koni