Autor Wątek: Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16  (Przeczytany 18861 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 13, 2007, 02:26:40 am »

maras

  • Gość
Z tego co wiem, jest pold-rover ze wspomą na jednym pasku z alternatorem

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 13, 2007, 21:01:07 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no na starym AK kiedys byly zdjecia,i to był caro rover
  • Jef
  • Czaku

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 15, 2007, 11:28:37 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak coś mam podwójne koŁo pasowe z rovera i tanio oddam. Wiadomość na PW.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 16, 2007, 08:58:19 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
moj na wolnych obrotach przy zimnym oleju ma cos kolo 5 bar, na ok 3 tys. rpm prawie 7
na goracym oleju na wolnych okolo 2,8, na goracym przyok 3 tys. okolo 5 bar
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 16, 2007, 17:14:30 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1234
chyba zmienię czujnik!
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 16, 2007, 19:34:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
A co Olo - na obrotach masz 2 bary :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 16, 2007, 20:23:30 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1234
Coś koło tego. Jakieś ułamki ;)
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 23, 2007, 11:04:21 am »

Offline Grakoz

  • RWD Lover
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie: Bez Gwiazdy nie ma Jazdy
    • 97' MB W202 200 KOMPRESSOR
Witam.
SWAP na Roverka 1.4 trochę się przeciągnął no ale cóż, tak to jest jak chce się mieć po kosztach. Silnik odpalił, chodzi ładnie, trochę zacina się przepustnica (po odpaleniu silnik ma około 1000 obr a o dodaniu gazu i puszczeniu obr spadają do 1500 i stoją). mechanik mówił, iż prawdopodobne jest że dziej się tak bo samochód długo stał. zobaczymy czy się polepszy jak trochę pojeżdżę.
Wspomaganie działa, muszę tylko trochę pasek jeszcze podciągnąć.
Interesuje mnie czy w waszych poldroverkach jest też tak głośno w kabinie, już zapomniałem jak to było przy ohv a teraz wydaje mi się jakoś trochę głośno (możliwe, że mam jakieś przedmuch w wydechu bo coś lekko słychać od spodu i muszę to sprawdzić ale dopiero po świętach).

wrażenia z jazdy: jak na razie przejechałem tylko kilka kilometrów, muszę się od nowa nauczyć nim jeździć bo przy 1,6 trzeba było gaz mocno wciskać żeby szedł a tu lekkie muśnięcie a obroty lecą w stronę czerwonego pola :D zbiera się ładnie, do 4000 obr idzie spokojnie a potem ogień :D zobaczymy czy się do tego przyzwyczaję. jak pisałem wcześniej denerwuje mnie trochę hałas w kabinie ale zobaczymy czy da się z tym coś zrobić.

podsumowując: jestem zadowolony, niestety przydały by się lepsze hamulce i twardsze zawieszenie ale pomysły zaczerpnąłem z forum wiec zobaczymy co z tego wyjdzie.

jak uporam się z drobnymi problemami napiszę coś więcej o wrażeniach z jazdy. pozdrawiam
97' MB W202 200 KOMPRESSOR sport + AMG
RIP 96' FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI [ 1.4 16V ] powered by Elpidżi

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 23, 2007, 13:43:08 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja nie wiem czy jest glosno bo mi mugen zaglusza :mrgreen:  ma piekne brzmienie miedzy 4 tys a odcinka  :mrgreen:

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 23, 2007, 18:20:46 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
no i ma jeszcze jedną zalete :D nie słuchać narzekania na zakrętach tych co siedzą na tyle :D

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 23, 2007, 18:26:19 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "G.T."
ja nie wiem czy jest glosno bo mi mugen zaglusza  ma piekne brzmienie miedzy 4 tys a odcinka  


mój mugen ładnie brzmi między 2500-4500 tys. obr/min bez zwężki na końcu. Jak jadę wcześnie rano do miasta, to po rozgrzaniu budzi całą ulicę :twisted:  i fajnie brzmi przy lekkich przegazókach pod światłąmi :mrgreen:  jak rasowe WRC sobie wtedy popierduje :lol:

Ale żeby nie było OT to kolega Dyferek z PM ma roverka i jakiś taki cichy on jest. Mi hałas nie wadzi, bo wytresował mnie mugen w drodze na Czerniewice w tym roku :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 23, 2007, 23:15:49 pm »

Offline Grakoz

  • RWD Lover
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie: Bez Gwiazdy nie ma Jazdy
    • 97' MB W202 200 KOMPRESSOR
no koledzy widzę lubią hałas :D:D ja natomiast lubię rasowe brzmienie a nie grzmot :D
znalazłem prawdopodobną przyczynę, tak jak myślałem to wydech. mocno przepuszcza na łączeniu katalizatora z wydechem. trzeba będzie to poprawić. niestety z powodu porządków przed świątecznych nie miałem dzisiaj czasu pośmigać. ale da się to nadrobić więc nie martwię się za mocno. pozdro
97' MB W202 200 KOMPRESSOR sport + AMG
RIP 96' FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI [ 1.4 16V ] powered by Elpidżi

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 24, 2007, 00:16:11 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja nie mam grzmotu, ja mam basowy pomruk :mrgreen:

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 24, 2007, 07:56:02 am »

Cycu_E30

  • Gość
moj mugen byl cichy...

myslalem ze jak zrobie przelotowy wydech w ecie to tez bedzie w miare cicho - mylilem sie  :mrgreen:

po wybebeszeniu koncowego wydechu ze srodka chodzi przesuper :twisted:

[ Dodano: 2007-12-24, 08:03 ]
jak prawdziwe r6 :twisted:

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 24, 2007, 12:02:31 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Grakoz"
znalazłem prawdopodobną przyczynę, tak jak myślałem to wydech. mocno przepuszcza na łączeniu katalizatora z wydechem.
to pamietaj aby szukac uszczelki pod rovera 214 :) Ja sie nachodzilem i ciule zawsze mi proponowali uszczelke z OHV :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 24, 2007, 22:02:02 pm »

Arnold

  • Gość
Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jakiś miesiąc temu kupiłem za 3 zł w sklepie gdzie mają części do FSO. Bez problemu :)

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 25, 2007, 12:43:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "mastah22"
Cytat: "Grakoz"
znalazłem prawdopodobną przyczynę, tak jak myślałem to wydech. mocno przepuszcza na łączeniu katalizatora z wydechem.
to pamietaj aby szukac uszczelki pod rovera 214 :) Ja sie nachodzilem i ciule zawsze mi proponowali uszczelke z OHV :D

A ja proszę o uszczelkę do lanosa i zawsze dostaję.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 13, 2008, 21:07:29 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No rover bardzo ladnie sie wkreca na obroty wiec pewnie to normalny objaw do ktorego nie jestes przyzwyczajony :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 15, 2008, 20:13:52 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
uważaj tylko na gazie byś się nie zagapił  :P

Rover - swap 1,6 gli na 1,4 K16
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 15, 2008, 23:25:18 pm »

Offline Grakoz

  • RWD Lover
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie: Bez Gwiazdy nie ma Jazdy
    • 97' MB W202 200 KOMPRESSOR
Cytat: "Senn#1869"
No rover bardzo ladnie sie wkreca na obroty wiec pewnie to normalny objaw do ktorego nie jestes przyzwyczajony :)

bardzo możliwe. trochę jednak mnie to denerwuje, przyzwyczajony jestem do wyraźnego oporu na pedale gazu, może założę jakąś sprężynę na pedale? zobaczymy

Cytat: "Łukasz#842"
uważaj tylko na gazie byś się nie zagapił :P

masz na myśli, żeby nie przekręcić silnika z powodu braku odcięci zapłonu na LPG?
jeśli tak to spokojnie, jakoś nie mam odwagi kręcić silnika do końca obrotomierza.
97' MB W202 200 KOMPRESSOR sport + AMG
RIP 96' FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI [ 1.4 16V ] powered by Elpidżi