Autor Wątek: Remoncik Rovera K16  (Przeczytany 57777 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 18, 2007, 13:19:38 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
ja zalalem blok ropa.
to ja, byly Marcin#839

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 18, 2007, 23:21:10 pm »

JAGOS

  • Gość
no ok ok ale jak to zrobic.... wczesniej mialem walnieta uszczelke ale dmuchalo mi powietrze w zbiornik wyrownawczy a tak jeszcze nie mialem...;/;/

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 19, 2007, 18:11:42 pm »

KraseK

  • Gość
Cytat: "OLO35"
Cytat: "JAGOS"
poprzez modyfikacje otworow tloka podniesc

A co to jest?

Uszczelka w sklepie na Waszyngtona 50 Wwa kosztuje 160 zyli


Olo nie sprecyzowałeś: oryginalna uszczelka cało silikonowa z metalowa podkładka w serwisie Land Rovera W-wa ul.Waszyngtona 50 kosztuje 168zł!!! A nie zadne 500 czy 250. Czyli nawet taniej niz zamienniki w IC czy Focie bez rabatów.


A co do czyszczenia bloku wymien olej, a reszta "musztardy" odparuje po kilkudziesięciu kilometrach.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 19, 2007, 21:35:44 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Krasek, znaczy sie ta nowego typu (dwu czesciowa) kosztuje 168zl na waszyngtona? czy mowimy o zwyklej?
to ja, byly Marcin#839

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 19, 2007, 22:00:17 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
qrde ale wy sie nakombinujecie, wydziwiacie i wydziwiacie, a pozniej sie dziwicie ,ze wam roverki nie jezdza. ja zalozylem erlringa za 95 zł i zyje. zreszta nie tylko ja w roverku dawalem ta uszczelke pod łeb  i kazde auto jezdzi, na starych szpilkach nawet

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 19, 2007, 22:06:18 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
na moja glowcie tez czeka juz zakupiony elring (w koncu jedna z lepszy firm, i tez za cos okolo 95zl  :mrgreen: ). ale skoro LR wymyslil cos nowego i byc moze lepszego, to bym ja sobie zalozyl  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 19, 2007, 22:27:18 pm »

JAGOS

  • Gość
No ja sie chyba skusze na to 165zl tylko oby to nie byla kasa wwywalona w bloto... hehehe zadzwonie jeszcze do nich i sie upewnie ile ona kosztuje....

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 20, 2007, 09:33:31 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1245
Cytat: "G.T."
qrde ale wy sie nakombinujecie, wydziwiacie i wydziwiacie, a pozniej sie dziwicie ,ze wam roverki nie jezdza. ja zalozylem erlringa za 95 zł i zyje. zreszta nie tylko ja w roverku dawalem ta uszczelke pod łeb  i kazde auto jezdzi, na starych szpilkach nawet

Założyłem zwykłą, stare sruby i jeździł. A dokładnie po ROKU uszczelka znów poleciała.
Przypomnij - kiedy założyłeś swoją?
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 20, 2007, 10:28:20 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Po co stosowac nowa uszczelke jak mozna zalozyc taniego Elringa? Po to zeby kolejny raz w dziale technika pojawil sie problem - ze w K16 znowu poleciala mi uszczelka i ze ten silnik jest jak plastikowy kubeczek.

W K16 zapomnisz o problemie HGF kiedy zastosujesz:

- uszczelke MLS od LR
- dolna magistrale olejowa od LR
- nowe sruby
- termostat PRT
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 20, 2007, 11:08:24 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "OLO35"
Założyłem zwykłą, stare sruby i jeździł. A dokładnie po ROKU uszczelka znów poleciała.

Moja zaŁożona jakieś 3 lata temu nawet koŁo elringa nie leżaŁa i TFUTFU jest spokój A śruby skręcaŁy silnik po raz trzeci a może i czwarty...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 20, 2007, 12:10:20 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Senn, co Ty chcesz od elringa? przeciez to bardzo dobra firma.
nie wiem jak GT, ale ja za swoja tyle dalem, bo mam czesci za cene hurtowa. A normalnie sprzedawana jest za 180zl (wg katalogu FOTA)
to ja, byly Marcin#839

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 20, 2007, 13:53:18 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
-Marcin-, tak na prawde to nie mam nic. Jestem tak szczesliwym posiadaczem rovera ze nie spotkala mnie jeszcze taka tragedia jak HGF. Zarowno w 1.4 jak i w 1.8. 1.4 mial nastukane 153kkm jak go swapowalem, a mniemam ze mial 100kkm wiecej. Tak wiec nie wiem co to jest HGF tak na prawde :) Ale... ktos, a konkretnie inzynierowie Land Rovera wydumali nowy typ uszczelki oraz nowy typ magistrali, dlatego tez nie ma co oszczedzac kilkudziesieciu zlotych. Czytalem, ze serwisy LR po wprowadzeniu do serwisu tych elementow nie zajmuja sie uszczelkami.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 20, 2007, 13:57:50 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1245
Cytat: "Senn#1869"
Czytalem, ze serwisy LR po wprowadzeniu do serwisu tych elementow nie zajmuja sie uszczelkami.

Tez tak slyszalem. Ale 1.5 roku temu nikt nie mówił o podwójnej uszczelce.
Ja cały czas uważam że to plastikowy kubeczek.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 20, 2007, 14:20:37 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
A ja uwazam ze nie jest bo po pierwsze jest naprawialny w odroznieniu od "plastikowego kubeczka", a po drugie niestety ale jego budowa zasluguje na odpowiedzialne i profesjonalne podejscie a nie kowalstwo jakie jest u nas uskuteczniane. Jego glowna zaleta wiec stosunek mocy do wagi jest okupiony budowa taka a nie inna i tylko przy odpowiednim podejsciu przy serwisowaniu silnika bedzie on sluzyl i sluzyl. Nie problem stworzyc toporny, ciezki silnik, ktory zniesie wszystko - patrz seria T rovera. Seria K to wyzsza liga i wymaga serwisu z wyzszej ligi ktora polega glownie na stosowaniu sie do zasad. Niestety wiekszosc mechaniorow w naszym kraju to ta nizsza liga, ktora uwaza ze w ksiazce seriwsowej to jakies bzdury napisali.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 20, 2007, 14:22:44 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Senn#1869, W salonie ta uszczelka o którą pytałeś 220zł oryginał.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 20, 2007, 15:08:37 pm »

e_gregor

  • Gość
Wkur... mnie juz tymi dyskusjami. Zaraz chyba kupię poldorovera i bede chwalił i K16 i OHC forda ;)

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 20, 2007, 21:30:15 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Senn#1869"
mozna zalozyc taniego Elringa? Po to zeby kolejny raz w dziale technika pojawil sie problem - ze w K16 znowu poleciala mi uszczelka i ze ten silnik jest jak plastikowy kubeczek.

Ja akurat na Elringa nie narzekam- wiekszosc silników które przeszła przez moje rece byla składana na Elringu i jakos uszczelki nie wywala. Lepszy jednak jest Geotze ,jednak sporo drozszy i nie do kazdego modelu dostepny
Cytat: "Senn#1869"
tylko przy odpowiednim podejsciu przy serwisowaniu silnika bedzie on sluzyl i sluzyl


To sie akurat tyczy kazdego silnika, sa takie które wymagaja mniej opieki ,inne wiecej...
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 20, 2007, 21:32:25 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
e_gregor - o co Ci chodzi? Tu jest dyskusja o K16 w watku o K16. O fordzie nie ma wzmianki :)

[ Dodano: 2007-11-20, 21:37 ]
Panowie, ale my tu nie mowimy o firmie tylko o modelu uszczelki. Nie wazne czy to Goetze, Elring czy cokolwiek innego. Akurat nowy model uszczelki robi tylko LR czy jakas firma dla LR. Rozni sie zasadniczo od pozostalych i wedlug serwisow Land Rovera eliminuje w duzym stopniu wystapienie kolejnej awarii HGF
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 21, 2007, 11:32:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Senn#1869"
wedlug serwisow Land Rovera eliminuje w duzym stopniu wystapienie kolejnej awarii HGF

I wierzymy w to wszyscy caŁym sercem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 22, 2007, 10:16:20 am »

Marcino84

  • Gość
A ja mam na oku uszczelke Elring ze srubami mocujacymi za 305zl.dobry bedzie taki zestaw Podaje linkahttp://moto.allegro.pl/item272425831_uszczelka_i_sruby_glowicy_polonez_rover_1_4_16v.html

Sprwdzcie to i ocencie jak czy warte to tej ceny.zebym pojezdzil ze dwa lata,a puzniej to ju mnie nie obchodzi.
Pozdrawiam

[ Dodano: 22 Lis 2007 10:17 ]
KURde zle tego linka zapisalo.zaspany jestem :? Jeszcze raz:

http://moto.allegro.pl/item272425831_uszczelka_i_sruby_glowicy_polonez_rover_1_4_16v.html